I'm with joe.... goeiemorgen...morning folks
Die SP2 is al verkocht blijkbaar.. ik hoef niet per se een SP (of sowieso een andere racer), ging mij om een mooie combodeal
Wij hebben namelijk interesse in zijn bus
Blauw net zoals jouw kontje (De Blade bedoel ik uiteraard)
Krijg 'm voor mijn verjaardag en er staat meer dan een ton op. Dus wil het gewoon weten of er veel olie verloren gaat via de cilinders.De kont is blauw met wit, achterkant kontje weer grijs geloof ik, tank weer geel..
Zou dus meerkleuren afdek kap moeten worden..
Schakelen zónder koppeling lijkt mij ook geen hit nee.
Weet je zeker dat je een compressiemeter wil kopen? Ik bedoel, tis een 4cil 4t, daar beurt zelden wat mee, zijn sterke blokken óók, vd Blade..tis geen 2t..Láten meten is goedkoper denk.
Krijg 'm voor mijn verjaardag en er staat meer dan een ton op. Dus wil het gewoon weten of er veel olie verloren gaat via de cilinders.
Bij beidepluimt die van jou ook rook dan? en zo ja, wanneer? als je terugschakeld en vol gas geeft bijvoorbeeld.
De kont is blauw met wit, achterkant kontje weer grijs geloof ik, tank weer geel..
Zou dus meerkleuren afdek kap moeten worden..
Schakelen zónder koppeling lijkt mij ook geen hit nee.
Weet je zeker dat je een compressiemeter wil kopen? Ik bedoel, tis een 4cil 4t, daar beurt zelden wat mee, zijn sterke blokken óók, vd Blade..tis geen 2t..Láten meten is goedkoper denk.
Whahahaaaaaa... Spookie!nog iets leuks om te vermelden.
Nm@ joa en ik hebben gemeen,
Allebei in ,t bezit van cbr fireblade,
Honda xl500R
En zijn op dezelfde dag jarig.
4dagen geleden.
Ik laat de betrouwbaarheid en sterkte van een Blade in het midden, al twee blokken naar de knoppen geholpenen zat onderhoud aan een Blade.
Nee Mick, dat heeft niets met de motorblokken te maken, maar met de bestuurder....Ik laat de betrouwbaarheid en sterkte van een Blade in het midden, al twee blokken naar de knoppen geholpenen zat onderhoud aan een Blade.
Nee Mick, dat heeft niets met de motorblokken te maken, maar met de bestuurder....
wat heb jij allemaal met je blokken gehad dan?