Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ghetto Bassie ik zat net even in je topic te kijken van je ombouwproject, weet je toevallig nog waar je die tankdop zonder sleutel hebt gekocht? En hoeveel dat 't kostte? Ik heb namelijk nog originele tankdop erop zitten dus heb steeds sleuteltje nodig, wil eigenlijk zo'n ding! Heb wel vaker gezocht, maar geloof dat ik toen alleen maar dure dingen tegenkwam :P
Ebay geloof ik

Ghetto Bassie ik zat net even in je topic te kijken van je ombouwproject, weet je toevallig nog waar je die tankdop zonder sleutel hebt gekocht? En hoeveel dat 't kostte? Ik heb namelijk nog originele tankdop erop zitten dus heb steeds sleuteltje nodig, wil eigenlijk zo'n ding! Heb wel vaker gezocht, maar geloof dat ik toen alleen maar dure dingen tegenkwam :P
Heb ik ook van Ebay, iets van €28,- ofzo (zelfs veel minder nu :P ), zal straks wel ff een linkje posten... ;)

Edit: Er zijn er in diverse soorten...

http://www.ebay.co.uk/itm/Fuel-gas-...56?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4abc7d3a60

CNC KEYLESS FUEL GAS CAP HONDA CBR600 F4 CB600F CB900 HORNET F CB1000R | eBay

http://www.ebay.co.uk/itm/Fuel-Gas-...62?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e6b6bd366

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Fir...47?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3ca7f5532f

Laatst bewerkt:
Nice thanks!! Dat is heel wat goedkoper dan wat ik tot nu toe heb kunnen vinden, maar wellicht zocht ik ook niet op goede woorden :+
En ik ben ook niet echt goed met eBay :P

Laatst bewerkt:
Ik had ff een random vraagje weten iemand toevallig waar je een (duo);seat cover kan halen voor niet al teveel geld want als ik er 1 vind op internet is die gelijk 200 euries.. nu heb ik een goedkopere oplossing gevonden en dat is gewoon een circuit achterkantje kopen en zelf spuiten.. maar dan ben ik de berg ruimte kwijt wat toch wel makkelijk is :9

Wil je een cover die over de duoseat gaat of een cowl ter vervanging van de duoseat?

Mag allebei zolang er maar niemand meer denkt achterop te gaan kunnen zitten :-p
maar denk dat een vervanger mooier is..

Laatst bewerkt:
Mag allebei zolang er maar niemand meer denkt achterop te gaan kunnen zitten :-p
maar denk dat een vervanger mooier is..
:Y

c9252a71af8761146c15f4a6e88f33d8

Ok...

Weet dat er bij www.vanvessemtrading.nl een cover te koop staat, maar voor een 2e handsje wel wat aan de prijs. Op Ebay staan er ook wat, maar van dezelfde prijsklasse. Op MP staat een beschadigde cover, meer niet.

Zou anders MP gewoon in de gaten houden, daar worden ze geregeld aangeboden voor weinah... Tevens worden de linkjes daarvan ook vaak hier neergeplempt ;)

Cowl is idd wel een stuk strakker, hou het ook wel een beetje in de gaten voor je...

Laatst bewerkt:
549608_370537739683222_1706018637_n.jpg

Specs:
Blauwe kuipruit..
BOS carbon demper..
De rest is nog stock!

Ok...

Weet dat er bij www.vanvessemtrading.nl een cover te koop staat, maar voor een 2e handsje wel wat aan de prijs. Op Ebay staan er ook wat, maar van dezelfde prijsklasse. Op MP staat een beschadigde cover, meer niet.

Zou anders MP gewoon in de gaten houden, daar worden ze geregeld aangeboden voor weinah... Tevens worden de linkjes daarvan ook vaak hier neergeplempt ;)

Cowl is idd wel een stuk strakker, hou het ook wel een beetje in de gaten voor je...

oke thanks die op vanvessem is zeker aan de prijzige kant aangezien er ook nog 2 barsten in zitten en een fikse beschadiging aan de zijkant.

heb je toevallig linkje naar die MP?

thnx ff een berichtje gedaan.. xD..
ziet er verder wel goed uit en met een beetje vloeibaar polyster kan die er wel weer uitzien als nieuw.. :D

:W

Mooie SP1 GB!! Eindelijk je droom in huis :)

Lees nog steeds wel mee, vaak weinig tijd door veel bezoekjes aan mijn moeder. :9

thnx ziet er super strak uit... allleen wacht nog ff die andere af.. heb de ad ff opgeslagen. xD

Goedemorgen.

iemand nog een goede versnellingsbak liggen voor een sc28 :+

de versnellingsbak van de Blade is goed naar de ****, Donderdag op circuit Zolder wezen racen met 3graden in de ochtend bbbr, werd gelukkig later 17 met zon en de motor wil niet goed meer in de versnellingen (2,3, enz) en hij schiet er uit en weer in pressies als je in een bocht hangt (lekker hoor, maar niet heus), we hadden 7 sessies van 20min en koste 1/3 minder dan normaal en de openuitlaat mocht er onder, dus wel reuze naar zijn zin gehad.

Van de winter wel wat te doen dus, blok er onder vandaag halen en open maken, kijken hoe de schakelvorken, wals en vertanding er uit ziet, maar een ding weet ik wel zal er niet best uit zien :X heb er nog best lang mee door gereden en schakel altijd zonder koppeling.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen.

iemand nog een goede versnellingsbak liggen voor een sc28 :+

de versnellingsbak van de Blade is goed naar de ****, Donderdag op circuit Zolder wezen racen met 3graden in de ochtend bbbr, werd gelukkig later 17 met zon en de motor wil niet goed meer in de versnellingen (2,3, enz) en hij schiet er uit en weer in pressies als je in een bocht hangt (lekker hoor, maar niet heus), we hadden 7 sessies van 20min en koste 1/3 minder dan normaal en de openuitlaat mocht er onder, dus wel reuze naar zijn zin gehad.

Van de winter wel wat te doen dus, blok er onder vandaag halen en open maken, kijken hoe de schakelvorken, wals en vertanding er uit ziet, maar een ding weet ik wel zal er niet best uit zien :X heb er nog best lang mee door gereden en schakel altijd zonder koppeling.
Je had toch nog een blok van die schade Blade of is die ondertussen weg?

Je had toch nog een blok van die schade Blade of is die ondertussen weg?

klopt heb ik ook nog maar daar staan 2x meer km op, dus daar weet je ook niet goed van hoe de bak ik en ook niet de koppeling.
Als ik ergens goedkoop een bak ergens vandaan kan krijgen doe ik dat en anders idd het blok over zetten, dan zet ik er ook gelijk andere koppeling platen in en nieuwe slangen boegies enz enz, dus het is even een keuze maken.

Eerst maar even het blok open maken, kijken wat de schade is. ;)

klopt heb ik ook nog maar daar staan 2x meer km op, dus daar weet je ook niet goed van hoe de bak ik en ook niet de koppeling.
Als ik ergens goedkoop een bak ergens vandaan kan krijgen doe ik dat en anders idd het blok over zetten, dan zet ik er ook gelijk andere koppeling platen in en nieuwe slangen boegies enz enz, dus het is even een keuze maken.

Eerst maar even het blok open maken, kijken wat de schade is. ;)
Mijn blok moet ook open, maar eerst de compressie nog meten. Ik denk dat ik zelf maar zo'n setje aanschaf om te meten, ik voorlopig toch geen tijd om naar Ton te rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan