--peRRRy--
MF veteraan
Blauw net zoals jouw kontje (De Blade bedoel ik uiteraard)Zo'n kontje wil ik óók wel. Vor de Blade dus he.. alleen welke kleur..die rossiblade heeft tig kleuren..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blauw net zoals jouw kontje (De Blade bedoel ik uiteraard)Zo'n kontje wil ik óók wel. Vor de Blade dus he.. alleen welke kleur..die rossiblade heeft tig kleuren..
Mijn blok moet ook open, maar eerst de compressie nog meten. Ik denk dat ik zelf maar zo'n setje aanschaf om te meten, ik voorlopig toch geen tijd om naar Ton te rijden.
Geloof mij, ik zou die cowl fixen die Jaime postte, dat is niet duur. Die cover is beschadigd en ziet er gemonteerd minder mooi uit...thnx ziet er super strak uit... allleen wacht nog ff die andere af.. heb de ad ff opgeslagen. xD
Schakelen zonder de koppeling te gebruiken, kan nooit goed zijnGoedemorgen.
iemand nog een goede versnellingsbak liggen voor een sc28
de versnellingsbak van de Blade is goed naar de ****, Donderdag op circuit Zolder wezen racen met 3graden in de ochtend bbbr, werd gelukkig later 17 met zon en de motor wil niet goed meer in de versnellingen (2,3, enz) en hij schiet er uit en weer in pressies als je in een bocht hangt (lekker hoor, maar niet heus), we hadden 7 sessies van 20min en koste 1/3 minder dan normaal en de openuitlaat mocht er onder, dus wel reuze naar zijn zin gehad.
Van de winter wel wat te doen dus, blok er onder vandaag halen en open maken, kijken hoe de schakelvorken, wals en vertanding er uit ziet, maar een ding weet ik wel zal er niet best uit zien heb er nog best lang mee door gereden en schakel altijd zonder koppeling.
Wat voor 1 heb je?compressie meter heb ik ook gekregen voor me verjaardag, super ding werkt echt goed en makkelijk zelf te doen.
Wat voor 1 heb je?
Schakelen zonder de koppeling te gebruiken, kan nooit goed zijn
Ik ken die dingen, hoorde van Ton dat die dingen niet echt bevorderlijk zijn voor een blok...daar hebben ze toch die quick shifters voor uitgevonden, in de tijd van de blade was dat gewoon door trappen
Nee zonder dollen het is niet super goed maar schakelen gaat dan vele malen sneller en het ging ook altijd heel soepel, tot laatst paar keer
Anders maar zo nieuwe BMW HP4 aanschaffen voor op het circuit, die kan het allemaal wel
Voor zo ver ik weet kan het helemaal geen kwaad, alleen een quickshifter die de ontsteking wegneemt (en dus gewoon benzine blijft inspuiten) kan nare gevolgen hebben voor uitlaat en/of kleppen omdat de onverbrande benzine in de hete uitlaat alsnog ontbrandt.Ik ken die dingen, hoorde van Ton dat die dingen niet echt bevorderlijk zijn voor een blok...
Geloof mij, ik zou die cowl fixen die Jaime postte, dat is niet duur. Die cover is beschadigd en ziet er gemonteerd minder mooi uit...
Ja hallo, foto's willen we zien...Ik heb een mooie zwarte gevonden maar wil hem graag wel wit hebben dus dat wordt weer sxhuren primer spuiten , xD
Dik ding man , ben benieuwd....Chris ik heb de eigenaar van die circuit SP2 een bericht gestuurd
Ik wou op straat al een quickshifter, gaaf man tegenwoordig worden best veel motoren fabriek-af al met quickshifter geleverd. Heel schadelijk zal het niet zijn lijkt me.. hangt uiteraard ook af van op welke motor en wat voor quickshifter (en hoe deze werkt)
Die heb ik op MP gezien , mooi dan ga ik die ook een keer bestellen.
Die SP2 is al verkocht blijkbaar.. ik hoef niet per se een SP (of sowieso een andere racer), ging mij om een mooie combodeal@ Artifex: Er staat ook nog een SP1-racer op MP... http://link.marktplaats.nl/604772294
Die SP2 is al verkocht blijkbaar.. ik hoef niet per se een SP (of sowieso een andere racer), ging mij om een mooie combodeal
Wij hebben namelijk interesse in zijn bus