Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 95

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat sneller dan je denkt terwijl de "oer"blade toch wel zijn laagte punt over het algemeen nu heeft behaald denk ik..

Goedenavond allen

Ik vraag het me nu toch af.. Wat is een tiger uitvoering,en wat heeft deze extra tegenover n normale blade?

Goedenavond allen

Ik vraag het me nu toch af.. Wat is een tiger uitvoering,en wat heeft deze extra tegenover n normale blade?
De tiger-uitvoering is alleen de kleurstelling, verder is ie hetzelfde als de andere SC28 modellen van '94-'95. Tiger-uitvoering is deze... (Al heeft deze een SC33-upgrade gehad van model '96-'97, tw de kont en voorspatbord)
full

Dit is 'm voor de upgrade...
GroteFoto-IEVNQLK8.jpg

Laatst bewerkt:
Welkom rick1988 :W

Ik dacht van wel, maar wel met alle toebehoren erbij (witte kapjes en beugeltjes aan de binnenkant.

Oké thnx voor de opheldering

Past zo n sc 28 spatbord 1 op 1 met n sc 33
:Y Je hebt buiten het spatbord + zijkapjes ook alle beugeltjes en boutjes van het SC33 spatbord nodig. Die kan je nl niet gebruiken van een SC28 spatbord...

Laatst bewerkt:
Zo zo... GB gaat mijn kappen doen!
Nu alleen een manier verzinnen om deze bij hem te krijgen!
Zelfs auto kan ik nog niet rijden -O-

Ik vraag me 1 ding af... Heb het nog niet uit elkaar gehaald dus weet niet hoe ie eruit ziet maar, zit onder de ronde koppelingsdeksel ook olie of alleen onder de grote deksel...
Zat naar wat fotos te kijken en het lijkt alsof de ronde alleen als bescherming van de grote dient!

Ik vraag me 1 ding af... Heb het nog niet uit elkaar gehaald dus weet niet hoe ie eruit ziet maar, zit onder de ronde koppelingsdeksel ook olie of alleen onder de grote deksel...
Zat naar wat fotos te kijken en het lijkt alsof de ronde alleen als bescherming van de grote dient!
Klopt volgens mij ook ja, die worden ook los verkocht...

dat vond ik ook nu alleen nog ff kijken wat de juiste kleur wit is van de blade weet iemand toevallig zosnel waar ik dat kan vinden :9

dat ronde dekseltje met Honda er op en 3 inbus boutjes kan je zo los draaien zit niks achter.

Laatst bewerkt:
mogge :)

ach mijn bak miste ook een tandje op het tandwiel van de 3e versnelling :) Uit de versnelling schieten deed die niet echt (heeeeeeel af en toe bij z'n vier, ws is daardoor ook de 3e versnelling stuk geslagen) Maar das niet gek als ik zag hoe mijn schakelvorken eruit zagen :X De 929 bak van Bil houd het goed, maar eer je zover bent is wat wat gesleutel (helemaal bij die sc50, motor dragend deel van de constructie enz)

Mogguh allemaal :W

@ Mick: Als mijn project klaar is voor de coater/spuiter, dan moet mijn blok er toch onder vandaan. Dan gaan we die voordat ie gespoten gaat worden gelijk ff fixen...

@ cbaas: Ff in de OP kijken, daar staat een linkje waar je alle kleurcodes kan vinden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan