ik heb het ook gezien, ik verbaas me er ook steeds weer over
als ik me bedenk wat ik ongeveer 2 jaartjes geleden voor mijn sc44 betaald heb en nu zie wat deze nu ongeveer nog waard zijn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De tiger-uitvoering is alleen de kleurstelling, verder is ie hetzelfde als de andere SC28 modellen van '94-'95. Tiger-uitvoering is deze... (Al heeft deze een SC33-upgrade gehad van model '96-'97, tw de kont en voorspatbord)Goedenavond allen
Ik vraag het me nu toch af.. Wat is een tiger uitvoering,en wat heeft deze extra tegenover n normale blade?
De oerblade staat nu gemiddeld tussen de 1000 en 1500 te koop...
Je hebt buiten het spatbord + zijkapjes ook alle beugeltjes en boutjes van het SC33 spatbord nodig. Die kan je nl niet gebruiken van een SC28 spatbord...Oké thnx voor de opheldering
Past zo n sc 28 spatbord 1 op 1 met n sc 33
Klopt volgens mij ook ja, die worden ook los verkocht...Ik vraag me 1 ding af... Heb het nog niet uit elkaar gehaald dus weet niet hoe ie eruit ziet maar, zit onder de ronde koppelingsdeksel ook olie of alleen onder de grote deksel...
Zat naar wat fotos te kijken en het lijkt alsof de ronde alleen als bescherming van de grote dient!
Beter man, dat zijn mooie cowlshttp://motoren.marktplaats.nl/acces...00-rr-fireblade-sc28-buddyseat-kap-zwart.html
deze is het geworden Tadaa.. nu wachten tot die binnenkomt en kan ik binnenkort weer ff lekker met de verfbus aan de haal.
Juist wel Mick, mijn 2e versnelling is nl ook aan vervanging toe
dat ronde dekseltje met Honda er op en 3 inbus boutjes kan je zo los draaien zit niks achter.Ik vraag me 1 ding af... Heb het nog niet uit elkaar gehaald dus weet niet hoe ie eruit ziet maar, zit onder de ronde koppelingsdeksel ook olie of alleen onder de grote deksel...
Zat naar wat fotos te kijken en het lijkt alsof de ronde alleen als bescherming van de grote dient!
Ook geen olie? Cool!dat ronde dekseltje met Honda er op en 3 inbus boutjes kan je zo los draaien zit niks achter.