Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die SP2 is al verkocht blijkbaar.. ik hoef niet per se een SP (of sowieso een andere racer), ging mij om een mooie combodeal :9
Wij hebben namelijk interesse in zijn bus :9

Aha, op die manier. Had wel een mooie aktie kunnen zijn.... :Y

morgen, nog 1 dag en dan einde vakantie van 4 weken :') , heb nu al weer zin in me volgende week vrij over 6 weken *D

nog iets leuks om te vermelden.
Nm@ joa en ik hebben gemeen,
Allebei in ,t bezit van cbr fireblade,
Honda xl500R
En zijn op dezelfde dag jarig.
4dagen geleden.

Blauw net zoals jouw kontje (De Blade bedoel ik uiteraard)

De kont is blauw met wit, achterkant kontje weer grijs geloof ik, tank weer geel..
Zou dus meerkleuren afdek kap moeten worden..

Schakelen zónder koppeling lijkt mij ook geen hit nee.

Weet je zeker dat je een compressiemeter wil kopen? Ik bedoel, tis een 4cil 4t, daar beurt zelden wat mee, zijn sterke blokken óók, vd Blade..tis geen 2t..Láten meten is goedkoper denk.

De kont is blauw met wit, achterkant kontje weer grijs geloof ik, tank weer geel..

Weet je zeker dat je een compressiemeter wil kopen? Ik bedoel, tis een 4cil 4t, daar beurt zelden wat mee, zijn sterke blokken óók, vd Blade..tis geen 2t..Láten meten is goedkoper denk.
Krijg 'm voor mijn verjaardag en er staat meer dan een ton op. Dus wil het gewoon weten of er veel olie verloren gaat via de cilinders.

Krijg 'm voor mijn verjaardag en er staat meer dan een ton op. Dus wil het gewoon weten of er veel olie verloren gaat via de cilinders.

pluimt die van jou ook rook dan? en zo ja, wanneer? als je terugschakeld en vol gas geeft bijvoorbeeld.

Ik laat de betrouwbaarheid en sterkte van een Blade in het midden, al twee blokken naar de knoppen geholpen B| en zat onderhoud aan een Blade.

Ik laat de betrouwbaarheid en sterkte van een Blade in het midden, al twee blokken naar de knoppen geholpen B| en zat onderhoud aan een Blade.
Nee Mick, dat heeft niets met de motorblokken te maken, maar met de bestuurder.... :+

Nee Mick, dat heeft niets met de motorblokken te maken, maar met de bestuurder.... :+

haha, haal gewoon het max uit de blade :P

wat heb jij allemaal met je blokken gehad dan?

eerste keer waarschijnlijk big-end lager er uit, nu tweede keer versnellingsbak kapot, koppelings platen al een keer moeten vervangen en dan nog niet over de spullen om het motorblok te spreken.

Maar ik hoor het al kan niet rijden volgens Ghetto Bassie :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan