Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn blok moet ook open, maar eerst de compressie nog meten. Ik denk dat ik zelf maar zo'n setje aanschaf om te meten, ik voorlopig toch geen tijd om naar Ton te rijden.

compressie meter heb ik ook gekregen voor me verjaardag, super ding werkt echt goed en makkelijk zelf te doen.
 
Hallo ,

Iemand nog interesse in een 3x gedragen blitse leren jas.

klik hier!
 
thnx ziet er super strak uit... allleen wacht nog ff die andere af.. heb de ad ff opgeslagen. xD
Geloof mij, ik zou die cowl fixen die Jaime postte, dat is niet duur. Die cover is beschadigd en ziet er gemonteerd minder mooi uit...
 
Schakelen zonder de koppeling te gebruiken, kan nooit goed zijn
 
Schakelen zonder de koppeling te gebruiken, kan nooit goed zijn


daar hebben ze toch die quick shifters voor uitgevonden, in de tijd van de blade was dat gewoon door trappen
Nee zonder dollen het is niet super goed maar schakelen gaat dan vele malen sneller en het ging ook altijd heel soepel, tot laatst paar keer

Anders maar zo nieuwe BMW HP4 aanschaffen voor op het circuit, die kan het allemaal wel
 
Ik ken die dingen, hoorde van Ton dat die dingen niet echt bevorderlijk zijn voor een blok...
 
Ik ken die dingen, hoorde van Ton dat die dingen niet echt bevorderlijk zijn voor een blok...
Voor zo ver ik weet kan het helemaal geen kwaad, alleen een quickshifter die de ontsteking wegneemt (en dus gewoon benzine blijft inspuiten) kan nare gevolgen hebben voor uitlaat en/of kleppen omdat de onverbrande benzine in de hete uitlaat alsnog ontbrandt.
 
Geloof mij, ik zou die cowl fixen die Jaime postte, dat is niet duur. Die cover is beschadigd en ziet er gemonteerd minder mooi uit...

Ik heb een mooie zwarte gevonden maar wil hem graag wel wit hebben dus dat wordt weer sxhuren primer spuiten , xD
 
Chris ik heb de eigenaar van die circuit SP2 een bericht gestuurd
Dik ding man , ben benieuwd....

Vwb die quickshifter, hij had slechte ervaringen met zo'n ding op een VTR geloof ik. Ik heb er geen ervaring mee, dus kan ik er niets over zeggen... Maar ik zou er geen op gooien.
 
Ik wou op straat al een quickshifter, gaaf man tegenwoordig worden best veel motoren fabriek-af al met quickshifter geleverd. Heel schadelijk zal het niet zijn lijkt me.. hangt uiteraard ook af van op welke motor en wat voor quickshifter (en hoe deze werkt)
 


Heb ook een quick shifter op me straat fiets, is idd niets verkeerd mee als je maar een goede hebt en hem goed af laat stellen.
De mijne is gekoppeld aan de yoshimura box maar moet nog afgesteld worden en hij stopt de brandstof niet de ontsteking, wat wel leuke klappen geeft maar wat je al zijn, die soort back fire's gaan met een knal uit de uitlaat maar met de zelfde knal ook terug je cilinders in.

zal eens kijken of er wel een shifter voor een SC28 bestaat, mag gewoon een stand alone shifter zijn
 
Laatst bewerkt:
Die SP2 is al verkocht blijkbaar.. ik hoef niet per se een SP (of sowieso een andere racer), ging mij om een mooie combodeal
Wij hebben namelijk interesse in zijn bus

Heb nog een mooie fireblade te koop staan , je krijgt er eigenlijk twee voor de prijs van 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.