Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal!

Zo... lang, heel lang geleden was er ooit een Mieps op een SC44, ten tijde van zZlaapkopZz en de "WBA" enzo...
Daarna een Sc57 (toch? 2007 model)... een mooie grijze 1000er dus... die zowaar ook mee de Eifel in verhuisd werd...
Toen kwam het onheil en koos ze voor all-road! De grootste fout natuurlijk... :-p
Dus nu is ze weer op zoek naar een Blade, een 2002 model ofzo... geen 1000er - daarvoor heeft ze de centjes niet... ;-)

Dus eens kijken wat zich veranderd heeft of wat er zoal gebleven is op MF...

(Waarom ik afscheid heb genomen van de eerste 2 Blades? Nou... na 4x spanningsregelaar en dynamo defect... naja... dat dus...)
(Waarom ik er nu toch weer voor kies? Dat hoef ik hier niet uit te leggen...)

Ghetto Bassie was jij dat nou die zo'n tellerunit had besteld via eBay? Heb jij daar het linkje toevallig nog van bij de hand :P En installatie was niet te moeilijk toch? En was dat universeel of type afhankelijk. Zo wat een vragen he :+ Maar wil dat binnenkort gaan bestellen en in de winter aansluiten op circuitmotor.

Hallo allemaal!

Zo... lang, heel lang geleden was er ooit een Mieps op een SC44, ten tijde van zZlaapkopZz en de "WBA" enzo...
Daarna een Sc57 (toch? 2007 model)... een mooie grijze 1000er dus... die zowaar ook mee de Eifel in verhuisd werd...
Toen kwam het onheil en koos ze voor all-road! De grootste fout natuurlijk... :-p
Dus nu is ze weer op zoek naar een Blade, een 2002 model ofzo... geen 1000er - daarvoor heeft ze de centjes niet... ;-)

(Waarom ik afscheid heb genomen van de eerste 2 Blades? Nou... na 4x spanningsregelaar en dynamo defect... naja... dat dus...)
SR gaat nog steeds kapot, dus welkom terug *O*

Ennuh... ik rij nu voorlopig op een Blade '96... staat hier tijdelijk geparkeerd en mag ik 'gebruiken'... ;)
Nadeel: heeft geel kenteken :+

naar een tijdje weggeweest te zijn elkaar weer gevonden.. PIEEEP!!! wat gaat dit topic altijd snel niet bij te benen :9 (komt denk ik door de naam) :? :+

hallo mensen wat een prachtig weertje zo achter het glas van mijn cabine en kijk mooi op het water en op de n50 bij de zuiderzee haven

Ghetto Bassie was jij dat nou die zo'n tellerunit had besteld via eBay? Heb jij daar het linkje toevallig nog van bij de hand :P En installatie was niet te moeilijk toch? En was dat universeel of type afhankelijk. Zo wat een vragen he :+ Maar wil dat binnenkort gaan bestellen en in de winter aansluiten op circuitmotor.
Klopt, heb 'm van ebay (was ongeveer 100,- incl verzenden)...

http://www.ebay.de/itm/KOSO-Tacho-D...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item416c81e88f

Maar hier zijn ook een paar linkjes te vinden waar ze niet al te duur worden aangeboden ;)

Koso DB-01R

Hallo allemaal!

Welkom terug!

En Demifort heeft een mooie 98-99 Blade te koop....wss hou je dan nog dik centjes over....

Welkom terug!

En Demifort heeft een mooie 98-99 Blade te koop....wss hou je dan nog dik centjes over....

Thanks!

Tsja... een motor kopen doe ik liever hier (in Duitsland); zijn ze iets goedkoper namelijk ;)
En sowieso zou ik graag weer iets van een 2000 of 2002er rijden...
Alhoewel - geen kwaad woord over de voorgangers; weet nu uit ervaring dat die net zo lekker rijden...
Heb met 3 modellen nu aardig kunnen vergelijken...

Thanks!

Tsja... een motor kopen doe ik liever hier (in Duitsland); zijn ze iets goedkoper namelijk ;)
En sowieso zou ik graag weer iets van een 2000 of 2002er rijden...
Alhoewel - geen kwaad woord over de voorgangers; weet nu uit ervaring dat die net zo lekker rijden...
Heb met 3 modellen nu aardig kunnen vergelijken...

Wie gaat er nou in Duitsland wonen? Da's buitenland joh....net als Ossendrecht :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan