Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klemmetjes met schroefdraad heb ik, snelsluiter heb ik 1 korte (normale?) nodig, 14mm lang. Accubandje hoor ik dan graag morgen. Had je nog die bouten van het luchtfilter?

Anders moet je morgen maar een PM sturen met je prijs en dan handelen we het af.
Ik zag ook je advertentie, heb je ook nog die kettingkapjes? Voor + achter, heb ik ook interesse in.

Alvast bedankt ;)
Boutjes van het luchtfilter niet, maar zal morgen nog wel ff de maat bekijken en kijken of ik soortgelijke boutjes heb liggen en ff kijken voor het accubandje...

Waar ik je iig aan kan helpen:
- 1x (of 2x) snelsluiter
- 1x boutje achterkap
- 1x kettingkapje achter
- 1x kettingkapje voor

Maar pb je morgen nog wel ff voor het totaalplaatje aan onderdelen... ;)

Die heeft ie echt al een lange tijd liggen. Dat zijn echt van die blingbling verlengde achterbruggen velgen, niet mijn ding :N

Vind die PVM velgen wel sexy, die tig-spaaks of Y-spokes :9

Als deze, van Jaspah...

350449g.jpg

Boutjes van het luchtfilter niet, maar zal morgen nog wel ff de maat bekijken en kijken of ik soortgelijke boutjes heb liggen en ff kijken voor het accubandje...

- 1x (of 2x) snelsluiter --> 1x is genoeg
- 1x boutje achterkap
- 1x kettingkapje achter
- 1x kettingkapje voor

Maar pb je morgen nog wel ff voor het totaalplaatje aan onderdelen... ;)

Top ik hoor het van je, heeft toch niet echt haast zolang ik de Spanningsregelaar niet binnen heb (daar had je ook een bout en moer van toch?)

Laatst bewerkt:
Top ik hoor het van je, heeft toch niet echt haast zolang ik de Spanningsregelaar niet binnen heb (daar had je ook een bout en moer van toch?)
Oh ja, of die origineel zijn weet ik niet, lijkt van wel. Heb ze er net vanaf gehaald en zo te zien heeft ie er een lange tijd op gezeten...

Dus resumé...
- 1x (of 2x) snelsluiter
- 1x boutje achterkap
- 1x kettingkapje achter
- 1x kettingkapje voor
- 2x boutjes + moertjes SR

Laatst bewerkt:
- 1x (of 2x) snelsluiter ------->heb ik ook nog een paar van, moeten wel gepoetst worden.
- 1x boutje achterkap ------->ook een paar van.
- 1x kettingkapje achter
- 1x kettingkapje voor
- 2x boutjes + moertjes SR

Voor de duidelijkheid... Oerblade en awolf...
Wij vertrekken rond 8:30 uit zoetermeer, mac silverdome... En rijden rond 9:00 bij de mac gouda!

hoop dat de blade dan klaar is....en ik niet ingepland word op het werk,gister is er nl.een fulltimer ontslagen....

Die heeft ie echt al een lange tijd liggen. Dat zijn echt van die blingbling verlengde achterbruggen velgen, niet mijn ding :N

Vind die PVM velgen wel sexy, die tig-spaaks of Y-spokes :9

Als deze, van Jaspah...

[afbeelding]

Wat een vette blade! Zo een wil ik ook :9~

Lees trouwens nog steeds dagelijks mee in het geval jullie me misten :W

Met mijn moeder gaat het een stuk beter. Ziekenhuis heeft een "foutje" gemaakt, er bleken toch geen uitzaaingen te zijn. Nu moet ze wat scans enz doen en daarna alsnog een operatie.

Wat een vette blade! Zo een wil ik ook :9~

Lees trouwens nog steeds dagelijks mee in het geval jullie me misten :W

Met mijn moeder gaat het een stuk beter. Ziekenhuis heeft een "foutje" gemaakt, er bleken toch geen uitzaaingen te zijn. Nu moet ze wat scans enz doen en daarna alsnog een operatie.
sterkte en voorspoedig herstel voor mams.

zo effe een ommetje maken.gister nog effe op en neer scheveningen gedaan.
hoop zondag voor een goed weer en goede opkomst en lots of fun riding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan