Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chris, geniaal !!!!!

ik ga tijger bellen, misschien kunnen ze het zaterdag nog vervangen anders leen ik die van je even...

bedankt alvast... nu ff bellen *D

Hoe laat gaan we eigenlijk verwacht worden bij soes?
En wie rijden nou eigenlijk met wie?

Ik weet dat twee man uit het oosten van het land eerst naar Rotterdam komen en dat ik (met vriendin) dan met hen direct over de grote weg doorrijd naar Soes.

Maar wie gaan er de eilanden route doen en wie niet? Zijn er daardoor nog mensen die met ons mee rijden vanuit Rotterdam?

Zo pfff wat weet ik dit weer lekker ingewikkeld te zeggen :X
Artifex en ik rijden vanuit Tilburg met de auto :+ :P

Hey Benno kom jij ook eigenlijk op de bbq? ben wel benieuwd naar je lichtbakkie voor, je weet wel voor de blinkers op de plaats van de stadslichten

Hey Benno kom jij ook eigenlijk op de bbq? ben wel benieuwd naar je lichtbakkie voor, je weet wel voor de blinkers op de plaats van de stadslichten

Benno is ook topic-allochtoon....heeft z'n Blade niet meer -O-

:Y

Dan moet ik wel even de gegevens opzoeken van de nieuwe eigenaar. Dan vraag ik of ie ook komt :)

Oh jammer... -O-

Was erg benieuwd hoe het er in real life uit zou zien zo in die bak.

Ja, Joost gaat nu natuurlijk niet op de motor (ook al is het achterop, maar dat wil ik dan weer niet, dus dan zou hij moeten rijden, laten we dat maar niet doen) _O-

Ohja... dit was een gevalletje in de kreukels toch? Ik heb nog wel eens moeite met verhalen aan personen gekoppeld te houden O-)

Geen foto, maar schematische tekening.

17= m6X14
23= M6x18

en 21 is de schroefkop, M5X16 (2x), die gaan in de zijkanten van de luchtfilter.

full

19 en 20 zijn de achterkap schroeven m4X12.

full

Heeft er iemand nog dat leren bandje wat over de accu gaat over? En heeft er iemand nog een benzinekraan-knop over?

Ik heb contact gehad met de man die mij de fiets verkocht heeft dmv een mail met foto's over het prutswerk e.d. en hij is bereid om de helft te betalen. Ben ik erg tevreden mee.

Laatst bewerkt:
Ohja... dit was een gevalletje in de kreukels toch? Ik heb nog wel eens moeite met verhalen aan personen gekoppeld te houden O-)
Haha ja klopt, hij mag sinds gisteren af en toe de kraag van z'n nek af, maar moet dit rustig afbouwen. Dus hij mag van mij nog niet deelnemen aan het verkeer :+ Hij kijkt alleen maar recht vooruit _O-

Haha ja klopt, hij mag sinds gisteren af en toe de kraag van z'n nek af, maar moet dit rustig afbouwen. Dus hij mag van mij nog niet deelnemen aan het verkeer :+ Hij kijkt alleen maar recht vooruit _O-

Erg begrijpelijk. :Y

Heb nu al een aantal reacties wie hoe gaat... maar hoe laat worden we daar verwacht?

voor 50 euri koop ik een 2e handskonts.... misschien is dat juist beter dan

Geen foto, maar schematische tekening.

17= m6X14
23= M6x18

en 21 is de schroefkop, M5X16 (2x), die gaan in de zijkanten van de luchtfilter.

[afbeelding]

19 en 20 zijn de achterkap schroeven m4X12.

[afbeelding]

Heeft er iemand nog dat leren bandje wat over de accu gaat over? En heeft er iemand nog een benzinekraan-knop over?

Ik heb contact gehad met de man die mij de fiets verkocht heeft dmv een mail met foto's over het prutswerk e.d. en hij is bereid om de helft te betalen. Ben ik erg tevreden mee.
Beter geregeld dan :)

Heb ff gekeken, van die nr 19/20 heb ik er iig 1 gevonden, klemmetjes met schroefdraad heb je daarvan wel?
Van de snelsluiters heb ik 2 normale en 1 die iets langer is (die komt rechts bij de punt van de zijkap, thv de knie te zitten), welke heb je daarvan nodig?

Een accubandje heb ik wel liggen, maar ik moet ff kijken of ik 'm überhaupt kan gebruiken in mijn project.
Het kan zijn dat de "klempunten" daarvan anders zijn en als dat zo is dan heb ik 'm over en anders gebruik ik 'm gewoon (zal morgen wel ff kijken).

Vwb dat benzinekraantje, heb een jaar of 2 geleden aluminium kraantjes gezien op ebay, waren erg mooi. Heb er nog de balen van dat ik die niet gekocht heb toendertijd, nu niet meer te vinden :/

ik ben ook nog op zoek naar het accubandje,mocht er iemand die hebben liggen en niet gebruikt...graag.

Beter geregeld dan :)

Heb ff gekeken, van die nr 19/20 heb ik er iig 1 gevonden, klemmetjes met schroefdraad heb je daarvan wel?
Van de snelsluiters heb ik 2 normale en 1 die iets langer is (die komt rechts bij de punt van de zijkap, thv de knie te zitten), welke heb je daarvan nodig?

Een accubandje heb ik wel liggen, maar ik moet ff kijken of ik 'm überhaupt kan gebruiken in mijn project.
Het kan zijn dat de "klempunten" daarvan anders zijn en als dat zo is dan heb ik 'm over en anders gebruik ik 'm gewoon (zal morgen wel ff kijken).

Vwb dat benzinekraantje, heb een jaar of 2 geleden aluminium kraantjes gezien op ebay, waren erg mooi. Heb er nog de balen van dat ik die niet gekocht heb toendertijd, nu niet meer te vinden :/

Klemmetjes met schroefdraad heb ik, snelsluiter heb ik 1 korte (normale?) nodig, 14mm lang. Accubandje hoor ik dan graag morgen. Had je nog die bouten van het luchtfilter?

Anders moet je morgen maar een PM sturen met je prijs en dan handelen we het af.
Ik zag ook je advertentie, heb je ook nog die kettingkapjes? Voor + achter, heb ik ook interesse in.

Alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan