Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snelsluiter zou ik graag over willen nemen, mis er 2 :( achterkap en SR ook graag. Die voor de uitlaat ga ik halen (gewoon 3 ja)

Foto's hou je even van me tegoed, ga zo mn nachtdienst in. Ik stuur ze morgen middag, of vannacht als het rustig is :9
Is goed, als ze er op staan, kijk ik het ff na... ;)

Werkze voor straks iig...

iemand nog een Nokken as ketting spanner liggen die nog redelijk is?
Heb de mijne weg gemikt en heb em eigenlijk nog even nodig :o

Moggeeeee :D ik ben een beetje stijfjes van gisteren, maar het was erg leuk :)

leukopdefoto_824782.JPG

leukopdefoto_825131.JPG

Groep 1 was prima te doen, we zijn achter de marshal op 2.36 gestrand omdat de duc van een van de deelnemers een top van 170 eind rechte stuk had :+ dus lekker de bochtjes door en inhouden op de rechte einden :P

En een blaar op mijn handen van het gasgeven :X

Laatst bewerkt:
Ik heb ook spierijn na een dagje circuit, maar dat komt o.a. doordat ik zo opgevouwen zit op m'n motor _O-

Laatst bewerkt:
Niet alleen spierpijn -O-

Goed te zien dat je weer een beetje actief bent *O* Hoe gaat het verder?
Gaat de goede kant uit *O*

De nekbrace mag af (sinds gisteren), oftewel die ga ik nu afbouwen. Vannacht af gehad en nu maar weer snel om gedaan ;)
Paar keer per dag af, tijdens douchen/eten enzo. Voelt wel raar joh _O- Ik werd er gisteren gewoon duizelig van zelfs.

De boutjes gaan pas over 2 weken (hopelijk) uit mijn mond -O-
Maar ben alweer wat zachte dingen aan het eten *O*

Moet alleen nog wel 1 (of 2) wortelkanaalbehandeling(en) krijgen en misschien een beugel -O-

Goeiemorguh!!!! En artifex mooi om te horen dat het al weer wat beter gaat, op de bbq het eerste stukje vlees:)

Middag! Kan iemand mij vertellen hoe ik een originele naks kan ontspannen en weer monteren zonder speciale gereedschappen?

Volgens mij is het een kwestie van de kopschroef er uit draaien. Dan kun je een platte schroevendraaier in de schacht doen. Hierin kun je de schroef terugdraaien.

Gaat de goede kant uit *O*

De nekbrace mag af (sinds gisteren), oftewel die ga ik nu afbouwen. Vannacht af gehad en nu maar weer snel om gedaan ;)
Paar keer per dag af, tijdens douchen/eten enzo. Voelt wel raar joh _O- Ik werd er gisteren gewoon duizelig van zelfs.

De boutjes gaan pas over 2 weken (hopelijk) uit mijn mond -O-
Maar ben alweer wat zachte dingen aan het eten *O*

Moet alleen nog wel 1 (of 2) wortelkanaalbehandeling(en) krijgen en misschien een beugel -O-
blijf maar lekker rustig aan doen! al die ellende nog -O- zet m op!!

Hoe laat gaan we eigenlijk verwacht worden bij soes?
En wie rijden nou eigenlijk met wie?

Ik weet dat twee man uit het oosten van het land eerst naar Rotterdam komen en dat ik (met vriendin) dan met hen direct over de grote weg doorrijd naar Soes.

Maar wie gaan er de eilanden route doen en wie niet? Zijn er daardoor nog mensen die met ons mee rijden vanuit Rotterdam?

Zo pfff wat weet ik dit weer lekker ingewikkeld te zeggen :X

Hoe laat gaan we eigenlijk verwacht worden bij soes?
En wie rijden nou eigenlijk met wie?

Ik weet dat twee man uit het oosten van het land eerst naar Rotterdam komen en dat ik (met vriendin) dan met hen direct over de grote weg doorrijd naar Soes.

Maar wie gaan er de eilanden route doen en wie niet? Zijn er daardoor nog mensen die met ons mee rijden vanuit Rotterdam?

Zo pfff wat weet ik dit weer lekker ingewikkeld te zeggen :X

Ik rijd vanuit Goes als het goed is en anders ga ik met de bubs mee over de eilanden :Y . Weet alleen nog niet met welke fiets :X

Weet iemand hier wat de hart-hart afstand is van een SC33 schokbreker? Heb een schokbreker van een GSXR1000 K9 op het oog nl, die zou 1 op1 moeten passen...

Laatst bewerkt:
shit shit shit.......!!!!!
barst in het leer van me zadel...
iemand een zadel of waar kan ik het a.s.a.p. laten maken... wil hem 'vóór zondag weer heel hebben

heeeeelllpppp

tis niet heel erg, maar ben af-en-toe een beetje drama-queen ;)

shit shit shit.......!!!!!
barst in het leer van me zadel...
iemand een zadel of waar kan ik het a.s.a.p. laten maken... wil hem 'vóór zondag weer heel hebben

heeeeelllpppp

tis niet heel erg, maar ben af-en-toe een beetje drama-queen ;)

Ga straks naar Brasletti om het zadel voor de tiger nog een beetje aan te passen, daar zit nu mijn originele zadel nog op. Vanaf morgen evt wel ff te lenen, wij gaan zaterdag op vakantie, als ie terug is voor de bbq-meeting, vind ik het best...

Edit: Tiger leathers niet iets, zit volgens mij bij jou in de buurt (Den Haag)...

Tijger Leathers - Tijgerleathers

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan