Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
BBQ is niet déze week, toch? Of wel?
Als ik meega, kom ik vd eilanden af, richting Schaapsweg Guvnor.

Net ff de Blade ERG vies gemaakt onder het kontje, wat burnouts staan draaien op een graslandje. Moest tóch wachten. Erg veel lol gehad! _O- _O-

Postaldude, goed nws voor je mams! *O*

Vind E2500 veel te goedkoop voor een 02-er met zo weinig km.. :N

BBQ is 9-9-2012...volgende week zondag dus...

You are correct!!

Wss een ex-Fransman

Is in 2006 op NL-kenteken gezet, kwestie van een NL-CDI er in en knallen met dat apparaat!!!

Let dan wel op dat de cdi uitgelezen moet worden op de hiss, anders doet die helemaal niks.

Zo, gister vrije dag genomen. Eerste keer dit jaar weer eens gereden.
Gelijk maar 250 km.
Wel wat gemist zeg. Echt veel plezier gehad.

:^

Hoe lang voor we boze pb's van moederkloek Sas krijgen? :+

Wil je moederkloek Sas niet in een kwaad daglicht zetten B| :X B| :X
Als ze kan (en dat kan ze) zorgt ze zeker voor 18+ meiden.
Ken geen grotere koppelaarster dan Soesbabe.

@ postaldude: Mazzel man. Bij mijn mams was het andersom. Na ingreep zit ze nu aan de bestraling voor 2 maanden. Duimen en afwachten.

BBQ @ Soesie op 9-9-'12...

En speciaal voor jou gaat ze ff douchen :X

Leuk zo'n BBQ. Maar zal er niet bijzijn.
Heb dan een feessie. Schoonzussie is getrouwd en geeft dan partijtje ofzo.
(Snap niet dat ze getrouwd is, vooral niet zo'n blije vrije meid :N :N)

Laatst bewerkt:

Ken 'r ook al ff ;)

En zij mij ook...vandaar dat ik dat wel durf te posten _O-

DAT moet ik nog meemaken _O-

staat er straks de halve bejaarde damesclub van d'r werk op de bbq in rolstoel :') _O-

Leuk zo'n BBQ. Maar zal er niet bijzijn.
Heb dan een feessie. Schoonzussie is getrouwd en geeft dan partijtje ofzo.
(Snap niet dat ze getrouwd is, vooral niet zo'n blije vrije meid :N :N)

Mesje :+ waar wassie nou op zandvoort afgelopen dinsdag :P

Gisteren bij een kitten voor bij onze kat wezen kijken en vandaag hebben weer haar al opgehaald *O*

Ik heb dus ook een poes van 3,5 jaar thuis, die ik sinds hij een half jaar is, heb. (het is een binnenkat btw)
Dit beest is echt panisch voor alle mensen en dieren behalve voor mijn vriendin en ik. Waarom?! Ik heb geen idee, echt niet.

Nu lijkt het me toch een leuk idee om er een kitten bij te nemen om het beestje niet alleen te laten als wij zijn werken.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik wil dus niet dat ze elkaar gaan slopen, of het huis afbreken als ik niet thuis ben.

Ik heb dus ook een poes van 3,5 jaar thuis, die ik sinds hij een half jaar is, heb. (het is een binnenkat btw)
Dit beest is echt panisch voor alle mensen en dieren behalve voor mijn vriendin en ik. Waarom?! Ik heb geen idee, echt niet.

Nu lijkt het me toch een leuk idee om er een kitten bij te nemen om het beestje niet alleen te laten als wij zijn werken.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik wil dus niet dat ze elkaar gaan slopen, of het huis afbreken als ik niet thuis ben.
Wij hebben Mickey nu een jaar, en hij is 2.5 jaar oud. Ook een binnenkat.

Dat hij niet alleen is, is precies de reden dat wij ook een kitten erbij hebben genomen nu. In de zomervakantie heb ik stage gelopen waardoor wij dus allebei 5 dagen per week weg waren, en 's avonds pas thuis. We merkten aan Mickey dat hij te alleen was. Nu is het ideaal omdat Joost nog wel een tijdje thuis zit, om nu een kat erbij te nemen.

Het ligt denk ik aan het karakter van de twee katten of ze de boel gaan slopen of niet :P Wat wij tot nu to emerken is dat Mickey het allemaal maar z'n gang laat gaan. Die kleine is degene die z'n rug opzet en vreemde geluiden gaat maken _O- Mickey maakt het niet zo veel uit, maar hij is ook niet echt territoriaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan