jaja, Nl heeft er een nieuwe blade rijdster bij :D sinds vorige week vrijdag een balde gekocht en ben dr niet vanaf te krijgen. Wat een heerlijk racemonster!!! :D
Tss, ik ben om 5.00 opgestaan en geeneens koffie gehad
Wel dik 800 km gereden (in een blik)
Heren, heren, heren, wat moet Wendy er wel niet van denken? Dat het hier een hoerenbende is soms? Laat zij zich eerst netjes voorstellen in de juiste volgorde met prio's en dan zien we wel weer verder.
Stelletje geile beren dat jullie zijn.
Was ook gezellig, dit moet vaker gebeuren...
Ohja ...Harrie namens Henriet ..bedankt voor de uitbreiding van Marijn zijn woorden schat
Dan ben je de verkeerde kant op gegaan. Was koffie van Amersfoort tot Almelo en terug.
Ow, enne Soes....neem volgende keer vóóral Frank weer mee....
Sorry, ben bij Nijmwegen de grens over gekomen en via 's-Hertogenbosch enz terug naar Flakkee gereden
en de offerte voor het spuiten van de brommert in Wit Zwart... is ook aangevraagd via Margreet...(lang leve haar sponsors)
eens ff kijken of daar nog een leuk prijsje uit komt ...~
Ja, sorry hoor, komt d'r eens wat van (bijna) m'n leeftijd voorbij, mag ik ook eens happen
Poging 2 dan,
Hallo Wendy, wil je wat drinken?
Wendy is wel stil geworden ineens
die komt niet meer terug na al die teksten
Anita:
Anneke:
Soesbabe:
Doe het ff alfabetisch om geen gezeur te krijgen dames.
Hé...was er ook een Anneke bij?
en uh....ik ben idd nog zoekende in de bochten, maar ja...ik zit dan ook net 4 weken op een motor. Maar goed...er wordt gezegd dat ik al aardig goed ga voor hetgeen ik net 4 weken rij.
Oh ja.....ik vergeet de heren te bedanken die voor mij de achtervering hebben bijgesteld, dus..... Frank, Robert en Erik...thanks
Oke...en de rest ook een(om geen gezeur te krijgen )
Avond
Was ff gezellig vanochtend
@Wendy: welkom bij dit zooitje ongeregeld
zal binnenkort ook nog ff naar je achter en voor vering/demping kijken
zo....ga gauw terug naar de een andere topic, want ik ben hier mega illegaal.....
Maar ja...het is wel gezellig hier...dus wie weet kom ik nog eens langs hier op de topic..
Nou wat is er anders dan het begin van dit jaar..daar hoef je toch niet veel moeite voor te doen
wederom: Jij boefje dat je bent...Het is al bijna 2010. Wat vliegt de tijd toch om zeg.
Maar waarom 2009? IS er dan wat in 2009?
thanks...Heb foto gezien bij PedRRo. Geweldige kleurstelling zo. Ook geweldig mooi gesoept. Hulde.
Trustuh all. . . ik ben de gaarheid ten top. . ik ga proberen of ik slapen kan. . . toedeloee