Vanmorgen de wekker om 7.00 uur. Maar zoals gewoonlijk ben ik al om 6.30 wakker. Ff douchen en ontbijtje klaar gemaakt. Om 8.00 uur klaar maken om naar M in A'frt te gaan. Was er om 9.00 uur en zag F&S met 1O4 net de hoek omgaan. Bij aankomst zat Rogerno1 er al. Krantje te lezen in het zonnetje. Niet opkijken of een groet toen wij aankwamen, nee, gewoon blijven zitten.
Maar hij maakte het goed door koffie te halen. Blijft nu dus alleen nog de BM over.
Eventjes heerlijk F&S drie zoenen gegeven en gelijk in de loop maar AnGre meegepakt. Met drie zoenen vunzen.
Wij een tafeltje gezocht en daar kwam Rogerno1 dus al aan met de koffie/cappuccino. Met die man kan je afspraken maken.
Duurde niet lang of Badeend kwam erbij. Was gelijk gezellig want ook met hem ff drie zoenen gedeeld. Niet veel later kwam Bauke erbij. Kwam toch even kijken of Smoesbabe, oeps, Soesbabe er al was. Met hem niet drie zoenen gedeeld want weet hoe hij daarover denkt.
Ontkwam er niet aan door te vertellen over Leon. Gaat goed met de kleine
Nog ff en een minimeet met beschuit/muisjes bij hem.
Bijna 9.30 kwam Soesbabe met FRRank oeps gewoon Frank aanzetten en kon op de valreep het gelebber tussen Bauke en Babe toch nog plaatsvinden.
Aan alle kanten. Met opmerkingen en al. Heerlijk. Voelde me gelijk ongeremd want reactie van de dames loog er niet om.
Er kwam nog eventjes een klasje met allemaal kleine kinderen aanfietsen. Die etterbakjes plantten hun fietsjes zo tussen de motoren en ging maar net goed. Wel allemaal gelijk om mijn R/Z 954RR natuurlijk. Hoorde verrukte kreetjes van "Deze is wel de allermooiste" Kijk, dat worden de echter MF aanhangertjes. Was ook een lekkere juf bij. Die begon te zingen over de motoren en een beetje druk te doen. Toen ik van de wc terug kwam kwam zij net naar binnen. Heb gevraagd of ze een rondje achterop wilde. Heb haar adres gekregen en zal haar eens meenemen rondje klaverblad. Kijken of ze nog zo staat te zingen daarna. Zal wel jodelen worden.
Peter gebeld dat we vertrokken om 9.45 uur en met een gangetje van 140 naar Almelo. Reed er in een keertje naar toe. Werden hartelijk ontvangen. Wat een gastvrijheid. Kinderen die al staan te juichen en PedRRo met de camera in aanslag. De anderen afstappen, begroeten en bij PedRRO naar binnen maar ik ben nog even bij vriendje Jan geweest. Was toch om de hoek. Bij terugkomst was de koffie/thee klaar met allemaal lekkere koekjes. Dat is beter dan de afspraakjes van Sas. Die beloofd van alles maar doen??? Ho maar. Correctie. Ze zou mijn seatcover mee nemen. Ken haar een klein beetje dus dacht na risicoanalyse en kansberekening dat er de volgende mogelijkheden zouden zijn. 1. Vergeten. 2. Paste niet in rugzak. 3. Rugzak met Nadien mee dus lukte niet. 4. JJ heeft de cover verstopt. Doetie wel vaker 5. Ik heb hem bij mij. Deze laatste zou uitkomen op 3%. Wat blijkt, ze had hem wel bij d'r. Denk dus dat ze er heel graag vanaf wilde.
Zoals gezegd heerlijke diepgaande gesprekken gehad. Broodjes van PedRRo gegeten en genoten van de blikken tussen Frank en Sas. Toen Frank te plassen was moest Sas ook sassen denk ik want ze was ineens die kant op. Kwamen later uit de keuken.
Merkte wel op dat de tafel een beetje verschoven was. Maar kan ook komen omdat ze er tegenaan gelopen zijn. Snap het niet want de keuken is groot genoeg. Maar goed, gaat mij niet aan.
Hoorde de dames praten over een lekker ding, lekker joch enzo. Ging niet over mij maar over Frank dus. Zal nog eens een vreemdeling meenemen.
(
)
Rond 14.00 uur op weg terug. Ik zou voorop rijden want ken de weg toch? Na 15 km kwam ik er achter dat ik de standaard weg naar huis nam. Ofwel over Zwolle. EXCUUS, MEA CULPA. VERGEEF MIJ. Dus weer terug en de juiste weg genomen. Onderweg even getankt en ja hooRRRR, mijn pasje thuis laten liggen. Gelukkig vooraf aan het tanken kwam ik er achter en was F&S zo lief (SOOOW SWEET) om het voor te schieten. Wordt morgen wel verrekend. Nog bedankt en
Verder op weg naar het huis van F&S en DetoX. DetoX was ook al thuis en ook daar kregen wij een hartelijk ontvangst. Behalve Angre want die moest door naar (zieken)huis. Nog wat nagedronken, nagepraat en toen moest ik er alweer vandoor. En met gemiddeld 170 op de teller was ik nog op tijd ook.
Was weer een hele fijne dag zo mensen. Verbaas mij erover dat het zo gemoedelijk en warm gaat. Maakt niet uit wie erbij aansluit en erbij is. Maar doet mij echt goed fijne mensen te ontmoeten. Heb ik soms ook nodig om de accu op te laden.
Wat mij verder opviel is:
- De hartelijkheid en verzorging van en bij PedRRo
- De gezelligheid en aanpassing van de dames want die zitten toch maar in een mannengroep.
- Badjo gaat steeds beter rijden
- Dat 1 van de 3 dames als een kerel rijdt. Gewoon gas erop in de bocht. De andere 2 zitten nog wat te zoeken.
- F&S met de tenen op de stepjes terug reed. Niet meer met hakjes op de stepjes.
- Rogerno1 beter Rogerno nummer 100 kan gaan heten. Kan echt niet rijden.
- Dat de Blade van Rogerno1 mij angst inboezemde. Trekt naar 1 kant, bij remmen ook trekken. Zeker omdat Rogerno1 een alleenstaande is?
Maar erger is nog dat de Blade bij 220 in een speedwoble dreigt te raken. Met mijn gewicht en met schuine wind van voren. Dus kan bij een hogere snelheid als Rogerno1 erop zit. ADVIES: LIGT ER NIET AAN DAT HET RIJDEN ZO BEROERD GAAT. LAAT DIE BLADE NAKIJKEN OF KOOP EEN ANDERE. GA ANDERS MET DE MANNEN MEE NAAR HK SUSPENSION. DOEN
- Frank is een erge rustige jongen. Een stuk volgens de dames. Een schatje. Is ook open want zag er niet uit toen hij 's morgens van zijn Kawa stapte. Riep ook dat hij er de pest aan had om zo lang op het ding te zitten en zag er al tegenop om dat pokke eind terug te rijden met dat kreng. Denkt eraan om een BLADE te kopen.
Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte.
Anita:
Anneke:
Soesbabe:
Doe het ff alfabetisch om geen gezeur te krijgen dames.