Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
FF een technisch vraagje.

Ik rij sinds kort een 954RR uit 2003 wat mij opvalt is dat de temp.aardig oploopt
en uiteraard de fan aanslaat.
temp, loopt tussen de 90-100 is dit iets om me zorgen over te maken?
Koelvloeistof niveau is goed, motor loopt geweldig.

Vreemd. Heb het zelfde model en bij mij komt de tempertuur gemiddeld niet boven de 85 graden. Alleen bij stilstand (stoplicht/file) loopt de temperatuur op richting 100 graden.

Heej rob hoe is het :W

Redelijk. Veel aan mijn kop de laatste tijd vandaar dat ik maar sporadisch op MF te vinden ben. Vandaag een baaldag en me dus ziek gemeld. O-) Twijfelde nog ff om jouw kant op te komen maar ik was pas om 09.30 mijn bed uit en om dan nog helemaal jouw kant op te komen is een beetje veel van het goede. Dus vandaag maar eens de crosser en Blade gepoetst *D . Gistermorgen 1.5 uur gecrossd en in de middag ff de Blade wezen uitlaten. Was gisteren een heerlijk motordagje :]
Nu beetje lammen en de Tour volgen. :Z

Vwb D@ve: hij is momenteel erg druk met zijn huis en heeft nauwelijks tijd om achter de pc te kruipen. Helaas kan hij niet op 02-08. Verder gaat het prima met hem.

Vreemd. Heb het zelfde model en bij mij komt de tempertuur gemiddeld niet boven de 85 graden. Alleen bij stilstand (stoplicht/file) loopt de temperatuur op richting 100 graden.

Bij mij (929) hoor je de vin blazen als die op 104 staat, dan gaat ie weer keuring naar onder de 100 :)

Ik ben nou al een week aan het proberen om een seatcover particulier over te nemen. Ik heb die vent 1 keer aan de telefoon gehad en hij reageert helemaal niet meer op mail...

Hé hallo,

Peter....bedankt voor de gastvrijheid.

En ook de rest bedankt voor de gezelligheid en een leuke rit.
Dus.....Anita, Saskia, Robert, Frank, Harrie, Erik en Roger...thanks men. Btw...sorry dat het terug toch even haasten was. Voelde me wel schuldig, maar ja...ik had een afspraak om 16.00uur in het ziekenhuis. Jammer dat ik niet ff nog meekon naar anita :/
Was wel iets te laat in het ziekenhuis, maar gelukkig liep het iets uit dus was ik 16.15uur aan de beurt. ff prikken en weer wegwezen. Helaas mag ik vandaag en morgen niet motorrijden, maar als het lukt ga ik bij mooi weer woensdagavond weer lekker :]

Maar goed...ik hoop jullie nog eens te ontmoeten, want ik vond het echt leuk.

:W

Laatst bewerkt:
Hé hallo,

Peter....bedankt voor de gastvrijheid.

En ook de rest bedankt voor de gezelligheid en een leuke rit.
Dus.....Anita, Saskia, Robert, Frank, Harrie, Erik en Roger...thanks men. Btw...sorry dat het terug toch even haasten was. Voelde me wel schuldig, maar ja...ik had een afspraak om 16.00uur in het ziekenhuis. Jammer dat ik niet ff nog meekon naar anita :/
Was wel iets te laat in het ziekenhuis, maar gelukkig liep het iets uit dus was ik 16.15uur aan de beurt. ff prikken en weer wegwezen. Helaas mag ik vandaag en morgen niet motorrijden, maar als het lukt ga ik bij mooi weer woensdagavond weer lekker :]

Maar goed...ik hoop jullie nog eens te ontmoeten, want ik vond het echt leuk.

Hey AnGre, niet schuldig voelen hoor. Was beken dat je eerder weg moest en als ik dan nog verkeerd rij dan is het mijn schuld. Gevolg dat jij weer moet haasten is dan logisch.

Ja was gezellig. Stelletje serieuse mensen bij elkaar dan klikt het al snel. En met een beetje diepgang heb je zo een goed gesprek.

})

_O-

owh, jij boefje... B|
te hard rijden... dat weet je toch, dat mag niet... :N

O-)

Nee weet ik en doe ik anders nooit. O-) Maar komt door Jaspah. :Y Die heeft met een goede afstelling zijn motor in zijn drie bij 235 tegen de teorenbegrenser. Daarvoor liepie maar 215. Dus heb het ook geprobeerd natuurlijk. En ja hoor, tegen wind 215 in de begrenzer en met wind mee 235. Komt natuurlijk omdat hij dan meer vermogen heeft met de wind mee. }) :+ 8-) :Z :X

_O- _O- _O-

jaja, Nl heeft er een nieuwe blade rijdster bij :D sinds vorige week vrijdag een balde gekocht en ben dr niet vanaf te krijgen. Wat een heerlijk racemonster!!! :D

lieve mensen ik kan helaas niet blijven want ben weer op doorreis

maar wil wel ff van de gelegenheid gebruik maken om ten 1e peter te bedanken voor de gastvrijheid en hulp bij me motor :}

ten 2e Harrie voor zijn ritje en deskundigheid van me motor :}

KiteMug voor zijn gezelligheid en oplettenheid van me neeknikkers op de snelweg :}

Erik (187 :X ) voor zijn uitnodiging naar hk susp....! :}

Frank voor zijn heerlijke bekkie vanmorgen ( maakte me dag in 1 keer goed _O- )

en niet te vergeten de overheerlijke dames die maar al te graag aan me zaten :9~

en anita en chris voor hun gastvrijheid :}

en verder wil ik even vermelden dat mijn blade maar zo snel mogelijk naar J v.d. B moet voor onderzoek en heb ff overlegd met het thuisfront en die vind het goed om ff te kijken wat ik voor me blade terug krijg en dan kan ik eventueel een nieuwere krijgen *O*

maar eerst ff onderzoek afwachten van de "voorkant" ;)

ik wens jullie een fijne avond en tot morgen

DRIVE SAFE!!! :(

Laatst bewerkt:
jaja, Nl heeft er een nieuwe blade rijdster bij :D sinds vorige week vrijdag een balde gekocht en ben dr niet vanaf te krijgen. Wat een heerlijk racemonster!!! :D

dag schoonheid

( zeg ik dat goed zo s(m)oesbabe?) :+

welkom in ons O zo heerlijke 900RR topic *O*

helaas zou ik willen blijven om je beter te leren kennen *D

EN eventueel je eerder wegkapen van die TESTOSTERON BOMMETJES hier })

maar helaas heb ik andere verplichtingen -O-

maer dat neemt niet weg dat je in veilige handen bent en leuk dat je ook een blade hebt aangeschaft *O* *O* *O* *O*

groetjes en veel liefs van Roy *D

Laatst bewerkt:
Nee weet ik en doe ik anders nooit. O-) Maar komt door Jaspah. :Y Die heeft met een goede afstelling zijn motor in zijn drie bij 235 tegen de teorenbegrenser. Daarvoor liepie maar 215. Dus heb het ook geprobeerd natuurlijk. En ja hoor, tegen wind 215 in de begrenzer en met wind mee 235. Komt natuurlijk omdat hij dan meer vermogen heeft met de wind mee. }) :+ 8-) :Z :X

_O- _O- _O-
ja maar... ja maar...

je bent en blijft een boefje... :Y

is het al 2009????????????????????????????????????????
ik wil ook weer boefje zijn... :Y O-)

_O-

Ja was gezellig. Stelletje serieuse mensen bij elkaar dan klikt het al snel. En met een beetje diepgang heb je zo een goed gesprek.

})

_O- _O-

Hoi neuken, ik ben Harrie... :+

Ik sluit me geheel bij de woorden van An_joyable/Angré aan.
Ik vond 't supergezellig vandaag!
Peter, goed geregeld!
Hopelijk doen we dit vaker en hopelijk mag ik dan ook weer komen ;) O-)

:j

Welkom welkom, leeftijd, foto en burgelijke staat zijn natuurlijk wel vereist voor al deze vrijgezelle bladers O-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan