Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
onze twee "grote" vrienden.... zie dat handje ;) _O-
full

Ik wil bij deze iedereen die er bij was vandaag bedanken voor de geweldige dag. het is lang geleden dat ik zo genoten heb jullie zijn een erg gezellige club samen. bedankt dat ik daar vandaag even deel van mocht uitmaken.....

nu ga ik even dit topic terug lezen tot vandaag jullie gaan wel erg hard met reageren hoor.

Ik wil bij deze iedereen die er bij was vandaag bedanken voor de geweldige dag. het is lang geleden dat ik zo genoten heb jullie zijn een erg gezellige club samen. bedankt dat ik daar vandaag even deel van mocht uitmaken.....

nu ga ik even dit topic terug lezen tot vandaag jullie gaan wel erg hard met reageren hoor.

lekker ding :j

_O-

[afbeelding]

Hé Sas, ik heb hier ook nog een leuke foto van jou...

En waarom sta ik niet op die girlie foto? [afbeelding]
Ik had tenslotte toch ook helmhaar... :+

ja lieverd maar jij was druk in gesprek met har... was echt een split second kodakklik, volgende x miss es een soortje groepsfoto maken , altijd leuk *D

Fotomodel, let op de pose... ;)

[afbeelding]

owwwwwwwwwwwww alsjeblieft.... moest dat nou |( _O- _O- _O-

wil d'r wel ff bijvertellen voor degene die niet aanwezig waren...dat ik op een achterlijke manier kwam aandartelen.... :P en daar stond fast'nsweet met camera...klik...

Laatst bewerkt:

wil d'r wel ff bijvertellen voor degene die niet aanwezig waren...dat ik op een achterlijke manier kwam aandartelen.... :P en daar stond fast'nsweet met camera...klik...

Smoesjes... :+

Ik vind 't toevallig een hele leuke foto!! :Y

Die naam he Smoesbabe _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan