Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaja, Nl heeft er een nieuwe blade rijdster bij :D sinds vorige week vrijdag een balde gekocht en ben dr niet vanaf te krijgen. Wat een heerlijk racemonster!!! :D

Welkom, dat zien we maar graag. Meer dames op n Blade :}

Tss, ik ben om 5.00 opgestaan en geeneens koffie gehad :/

Wel dik 800 km gereden (in een blik)

Dan ben je de verkeerde kant op gegaan. Was koffie van Amersfoort tot Almelo en terug.

Laatst bewerkt:
Heren, heren, heren, wat moet Wendy er wel niet van denken? Dat het hier een hoerenbende is soms? Laat zij zich eerst netjes voorstellen in de juiste volgorde met prio's en dan zien we wel weer verder.

Stelletje geile beren dat jullie zijn.

:+

Ja, sorry hoor, komt d'r eens wat van (bijna) m'n leeftijd voorbij, mag ik ook eens happen :P

Poging 2 dan,

Hallo Wendy, wil je wat drinken? O-)

Sorry, ben bij Nijmwegen de grens over gekomen en via 's-Hertogenbosch enz terug naar Flakkee gereden :)

Dat zeg ik. Je bent de verkeerde kant op gereden. Dus niet zeuren dat je geen koffie kreeg. Maar wacht ff op Soesbabe. Die beloofd je zo een paar bakjes.

_O- _O-

Laatst bewerkt:
en de offerte voor het spuiten van de brommert in Wit Zwart... is ook aangevraagd via Margreet... *O* (lang leve haar sponsors)

eens ff kijken of daar nog een leuk prijsje uit komt ... :9~~

Heb foto gezien bij PedRRo. Geweldige kleurstelling zo. Ook geweldig mooi gesoept. Hulde.

Ja, sorry hoor, komt d'r eens wat van (bijna) m'n leeftijd voorbij, mag ik ook eens happen :P

Poging 2 dan,

Hallo Wendy, wil je wat drinken? O-)

Beter, veel beter. Alhoewel ik het anders aan zou pakken. _O-

Maar is mij te jong hoor. Mij zoon is al ouder. Ik ben AF.

Succes.

;)

:W :W :W

Anita: :j :j :j
Anneke: :j :j :j
Soesbabe: :j :j :j

Doe het ff alfabetisch om geen gezeur te krijgen dames. _O-

Hé...was er ook een Anneke bij? :+ :P :9

en uh....ik ben idd nog zoekende in de bochten, maar ja...ik zit dan ook net 4 weken op een motor. Maar goed...er wordt gezegd dat ik al aardig goed ga voor hetgeen ik net 4 weken rij.

Oh ja.....ik vergeet de heren te bedanken die voor mij de achtervering hebben bijgesteld, dus..... Frank, Robert en Erik...thanks :j
Oke...en de rest ook een :j (om geen gezeur te krijgen ;) )

*O*

Hé...was er ook een Anneke bij? :+ :P :9

en uh....ik ben idd nog zoekende in de bochten, maar ja...ik zit dan ook net 4 weken op een motor. Maar goed...er wordt gezegd dat ik al aardig goed ga voor hetgeen ik net 4 weken rij.

Oh ja.....ik vergeet de heren te bedanken die voor mij de achtervering hebben bijgesteld, dus..... Frank, Robert en Erik...thanks :j
Oke...en de rest ook een :j (om geen gezeur te krijgen ;) )

*O*

zal binnenkort ook nog ff naar je achter en voor vering/demping kijken :Y

zo....ga gauw terug naar de ander topic, want ik ben hier mega illegaal.....

Maar ja...het is wel gezellig hier... ;) dus wie weet kom ik nog eens langs hier op de topic.. *O*

:W

Laatst bewerkt:
zo....ga gauw terug naar de een andere topic, want ik ben hier mega illegaal.....

Maar ja...het is wel gezellig hier... ;) dus wie weet kom ik nog eens langs hier op de topic.. *O*

:W

oeps ...dubbel bericht
foutje.....sorry

Laatst bewerkt:
Wendy. . . wat een vreugde om nog een vrouw erbij te hebben in dit topic. . . laat je vooral geen angst aan jagen door Rogerno1 en die andere gekken. . laat me jou gerust begeleiden door dit oerwoud van dwazen, met de juiste tips went het snel genoeg. .

Ik hou je handje vast en dan kijken we wel weer verder ;)

Ow ja. . . ik zit het dichtst bij je leeftijd. .

O-) :+

Laatst bewerkt:
_O- _O- Nou wat is er anders dan het begin van dit jaar..daar hoef je toch niet veel moeite voor te doen :+
:Y

*O*

Het is al bijna 2010. Wat vliegt de tijd toch om zeg.
Maar waarom 2009? IS er dan wat in 2009?

O-)

_O- _O- :W
wederom: Jij boefje dat je bent...

_O-

Heb foto gezien bij PedRRo. Geweldige kleurstelling zo. Ook geweldig mooi gesoept. Hulde.
thanks... :9~ :]

kwas bezig met een RWB versie... ;)
en om de kleuren mooi te laten worden, maak ik vaak eerst de kleur zwart wit... _O-
zodoende kwam ik dus op ZW... *O*

en damn, wat heb ik er zin in... :9~ :9~ :9~ :9~ :] :] :] :] :]

Trustuh all. . . ik ben de gaarheid ten top. . ik ga proberen of ik slapen kan. . . toedeloee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan