Dit geloof je niet!!!!!!!
Gister even olie checken, was iets teveel dus pak ik mijn knijpflesje met koper pijpje zuig de olie eruit en blijft het pijpje haken achter iets. Duwen trekken flikkert het koperen dopje in het carter, nou ja je begrijpt het al koppelings huis uitbouwen dopje eruit en alles weer terug gezet, slipt opeens mijn koppeling en nou vraag ik mij af zit er iets verkeerd? Vanmorgen kabel op het stuur 5 mm terug gesteld en naar mijn werk gereden. Nou ga je je van alles inbeelden is het blok niet heter dan normaal en zo?
Het onderblok was zo heet dat ik mijn blote hand er niet op kan leggen. Is dit normaal?
Hoe kan het dat je kabel terug moet stellen met het open en dichtmaken koppelingshuis.
In het ergste geval gaat ie zaterdag maar weer los.
Groet Guido
Hebben jullie ook wat speling op je voortandwiel? Mijn kan paar mm heen en weer schuiven nadat ik hem vast heb gezet.
Dat is dus mijn as en niet mijn tandwiel waar speling op zit.
Das niet best mijn tandwiel kan ik schuiven.. en niet de as.. is wel een 650 tov jou 750 maar dan moet niet uit maken gok ik. lekt er geen olie uit de keerring dan, die zal t niet lang uithouden gok ik zo..
hoor je geen rare geluiden als je aan t rijden bent dan.?
Die overstap heb ik eerder gehoordHallo iedereen
Ik ben Jan, soort van nieuw op MF, en heb gisteren na maanden zoeken een AT uit 1997 gekocht bij Arjan Brouwer. Hiervoor Soes 500GS gereden, maar nu dan toch eindelijk een Twin. Volgende week ophalen en hopelijk 23juni voor t eerst mee!
Hallo iedereen
Ik ben Jan, soort van nieuw op MF, en heb gisteren na maanden zoeken een AT uit 1997 gekocht bij Arjan Brouwer. Hiervoor Soes 500GS gereden, maar nu dan toch eindelijk een Twin. Volgende week ophalen en hopelijk 23juni voor t eerst mee!
Dat vraagt om foto's!!!Collega van me heeft vandaag een twin gekocht, 97er met 35k op de teller. Bloedmooi ding. Zo zie je maar weer. Als je er maar vaak genoeg over lult...
Hoi,
Meld me ook ff. Rijd sinds jaar en dag AT (RD7A), eigenlijk vanaf 1997.
Leuke fiets, probleemloos ook, en erg goedkoop in onderhoud.
AT saai ? Misschien, maar na 15 jaar op dezelfde fiets rondrijden merk je dat niet eens meer
Jensen
Welkom bij de club!Hoi,
Meld me ook ff. Rijd sinds jaar en dag AT (RD7A), eigenlijk vanaf 1997.
Leuke fiets, probleemloos ook, en erg goedkoop in onderhoud.
AT saai ? Misschien, maar na 15 jaar op dezelfde fiets rondrijden merk je dat niet eens meer
Jensen
WelkomHoi,
Ja, huidige stand is idd ergens tussen de 3 en 4 ton, veelal woon werk km's.
Er zullen er wel niet veel meer bijkomen daar ik meer en meer op mijn klassiekers rijd , maar hij kost ook niet veel, dus wegdoen is zonde.
Jensen
[afbeelding]