Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja klopt, alleen jammer dat er over niet al te lange tijd 3 m water in staat... :(

Een Heidenau K60 140, heerlijk bandje.

Heb ik er nu ook op perfecte combo voor road-offroad alleen in de regen goed uitkijken..
En als het profiel wat minder is door slijtage gaan de off road eigenschappen ook een klein beetje verloren, maar das met de meeste allroad banden gok ik zo..

@Cas121

heb je nog aan en afraders voor offroad laarzen. jij heb ervaring met wat er met je enkels gebeurd als je het verknoeid :Y

binnenkort even een knappe systeem helm scoren en offroad laarsjes voor ik me enkel verniel :X

Laatst bewerkt:
Wiel vanmiddag binnen gekomen! *O* Band erop laten leggen... vlug het wiel erin geschroefd... mooi, mooi, mooi!! Koppeling doet 't ook goed, gaat wel duidelijk zwaarder maar niet té... denk ik...ga dadelijk ff proefrijden... regent nu nog een beetje.. wil niet gelijk het mooie nieuwe blinkende achterwiel verzou-en... 8-)
full

Heb ik er nu ook op perfecte combo voor road-offroad alleen in de regen goed uitkijken..
En als het profiel wat minder is door slijtage gaan de off road eigenschappen ook een klein beetje verloren, maar das met de meeste allroad banden gok ik zo..

Vandaag nog getest in een dikke laag water op de A12/50/73, en de steppies kunnen gewoon aan de grond als het nat is, alleen moet je niet bocht uit vol op het gas raggen :P

@Cas121

heb je nog aan en afraders voor offroad laarzen. jij heb ervaring met wat er met je enkels gebeurd als je het verknoeid :Y

binnenkort even een knappe systeem helm scoren en offroad laarsjes voor ik me enkel verniel :X

Ik heb op de beurs vorig jaar een paar Forma Adventure laarzen gekocht. De Dure Givi (geloof ik) (300€+) versie stond ernaast, en die zaten voor geen meter, en de Forma's die de helft kostten zaten meteen als gegoten :} Tot nu toe ook geen enkel probleem mee gehad, zijn ook redelijk waterdicht, alleen vanmiddag had ik toch wel natte sokkies, maar mijn dure IXS pak was ook zwaar doorgeregend, tegen een uur lang in een hoosbui is volgens mij niet zo heel veel bestand :+

Dees benne het :

forma-adventure-707-2.jpg

Wiel vanmiddag binnen gekomen! *O* Band erop laten leggen... vlug het wiel erin geschroefd... mooi, mooi, mooi!! Koppeling doet 't ook goed, gaat wel duidelijk zwaarder maar niet té... denk ik...ga dadelijk ff proefrijden... regent nu nog een beetje.. wil niet gelijk het mooie nieuwe blinkende achterwiel verzou-en... 8-) [afbeelding]

Oeh, wheel pr0n :9~ :}

Kostanou?

Laatst bewerkt:
@Cas121

als het maar goed zit en goede bescherming rond de enkel heeft. Ik heb de à-stars tech 3 die nu al 2 keer mijn linker enkel hebben gered. En er is ook nog normaal op te lopen.

De meeste enkel fracturen zie ik trouwens van vrij onbenullige valpartijen, struikelen over stoepje etc. Als er en motor aan te pas komt is er helaas vaak veel meer mis.

mijn mening (voor weggebruiker)
helm en nekbrace zeer nuttig
backprotector nagenoeg zinloos
knie, schouder en elleboog protectie nuttig
goede laarzen zeer nuttig

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan