Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk, zo te zien moet je voor montage 2 gaatjes in de kuip boren klopt dat?

Iemand hier interesse in een koplampgrilletje? Heb er eentje over *D

[afbeelding]

Degelijk spul. Zit verders nix bij, What You See is What You Get ;)

25 Euris, gooi ik de verzendkosten er tegen aan!

Doe maar een Pb als je interesse hebt.
te laat. dan maar zelf bestellen. nog meer mensen?

Laatst bewerkt:
hoi rookie , ben je thuis (rijden vanmiddag)
gr hippie

Vandaag al even een voorproefje genomen op "the Battle"

wp000081t.jpg

En hoewel ik weet wie de winnaar is }) hebben we na rijp beraad....

p1000728v.jpg

....besloten, dat de strijd (voorlopig O-) ) onbeslist is *D

Laatst bewerkt:
haha tof pas wel op met zo parkeren voor je t weet springt de roest over...! :+

lol :P

Is het een idee om keer in Brabant dagje te gaan rijden met zijn allen? Ik heb wel wat leuke routes :)

Hier filmpje van vorige week. Eerste keer dat ik met AT offroad ga (überhaupt eigenlijk eerste keer dat ik ermee ging rijden na de verbouwing), dus heel voorzichtig nog allemaal. Niet veel moeite gedaan om mooi filmpje van de maken, maar geeft wel indruk van hoe het dan hier rijden is in Brabant. Vanaf minuut 4 leuke klippen.

Je kan hem op 1080p zetten btw.

Laatst bewerkt:

Is het een idee om keer in Brabant dagje te gaan rijden met zijn allen? Ik heb wel wat leuke routes :)

Hier filmpje van vorige week. Eerste keer dat ik met AT offroad ga (überhaupt eigenlijk eerste keer dat ik ermee ging rijden na de verbouwing), dus heel voorzichtig nog allemaal. Niet veel moeite gedaan om mooi filmpje van de maken, maar geeft wel indruk van hoe het dan hier rijden is in Brabant. Vanaf minuut 4 leuke klippen.

Cool! 8-)

Ik heb nog maar 2 minuten gezien en ik weet niet wat de rest doet, maar count me in! :9 :]

Nog niet gekeken maar ik kom graag even langs

We kunnen wel ergens datum na de volgende meet plannen? Dus rond aug./sept. en dan in Brabant ritje doen.

leuk filmpke!

gebruik je die Roadbookhouder? ik vind niet zo makkelijk leuke roadbook routes om te rijden, tenzij je ze zelf uitzet maarja das natuurlijk geen lol om te rijden... B|

motor is gaaf geworden BTW :Y

Vandaag trouwens even op.een r1200gs gereden, was verlaagd en....

VOLKOMEN KUT!

duidelijk.de minste van alle recente zomaar proefritten

leuk filmpke!

gebruik je die Roadbookhouder? ik vind niet zo makkelijk leuke roadbook routes om te rijden, tenzij je ze zelf uitzet maarja das natuurlijk geen lol om te rijden... B|

motor is gaaf geworden BTW :Y

Thanks. Ritjes van Ad Ketelaar rij ik. Die zijn altijd super goed.

VOLKOMEN KUT!

het zal moerlijk worden een motor te vinden die alles zo goed doet als de africa twin!!!.ik ben er inmiddels erg aan verslaafd aan geraakt het rijden op mijn heerlijk rijende honda twin *O*

Ja, het is echt heerlijk om telkens weer de bevestiging te krijgen dat er niet veel aan onze machines kan tippen.

Als het enigszins mogelijk is doe ik deze twin echt nooit weg

Schroef dat ding erop en maak een fotootje! :9

Heb ik helaas nog geen tijd voor, moet morgen werken op de ONK Supermoto in Hellendoorn

Laatst bewerkt:
Ja, het is echt heerlijk om telkens weer de bevestiging te krijgen dat er niet veel aan onze machines kan tippen.

Als het enigszins mogelijk is doe ik deze twin echt nooit wegHeb ik helaas nog geen tijd voor, moet morgen werken op de ONK Supermoto in
Hellendoorn

Nou dat weet ik zo net niet.. leen of huur maar eens een dag een 990 adv.. :z

Have bij de supermotos.. :P

VOLKOMEN KUT!

weleens een verlaagde at gereden _O- dan stuurt een gs500 nog zwaar _O-

Nou dat weet ik zo net niet.. leen of huur maar eens een dag een 990 adv.. :z

Have bij de supermotos.. :P
een 990ad zal best lekker rijden maar wat kwalteit betreft op de lange duur kunnen ze niet in de schaduw staan van een africa twin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan