sjg
MF veteraan
Van de week mijn rotte voorwiel er weer uit gehaald en opgestuurd naar HaanWheels in Schijndel. Krijg nu een nieuwe zwarte EXEL velg! Hoezo vet! Verwacht 'm volgende week een keer binnen.. zal dan wel ff piccies maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van de week mijn rotte voorwiel er weer uit gehaald en opgestuurd naar HaanWheels in Schijndel. Krijg nu een nieuwe zwarte EXEL velg! Hoezo vet! Verwacht 'm volgende week een keer binnen.. zal dan wel ff piccies maken
Vet hoor, wa kost da nou?
met omspaken en band omleggen en opsturen net iets meer dan 200 eus...
Ik heb vandaag mn k&n filter en bar rizers binnen gekregen, zondag er maar even op klussen. Binnenkort dan even op de testbank.
Dusss ik zit hier in mijn nachtdienst, moet even wat tijd vullen dus heb maar wat extra linkjes opgezocht voor in de OP.
Adventure rider AT thread, lang leesvermaak en veel goeie foto's
Africa Twin club zuid africa, voor wie die kant op gaat
Africa Twin Argentinie
Africa twin Hongarije, mocht je in het oostblok stranden
Africa Twin Spanje, met iets teveel popups op de site
Africa Twin Japan, the motherland..
Van de week mijn rotte voorwiel er weer uit gehaald en opgestuurd naar HaanWheels in Schijndel. Krijg nu een nieuwe zwarte EXEL velg! Hoezo vet! Verwacht 'm volgende week een keer binnen.. zal dan wel ff piccies maken
Vet hoor, wa kost da nou?
Ik heb vandaag mn k&n filter en bar rizers binnen gekregen, zondag er maar even op klussen. Binnenkort dan even op de testbank.
Dusss ik zit hier in mijn nachtdienst, moet even wat tijd vullen dus heb maar wat extra linkjes opgezocht voor in de OP.
Adventure rider AT thread, lang leesvermaak en veel goeie foto's
Africa Twin club zuid africa, voor wie die kant op gaat
Africa Twin Argentinie
Africa twin Hongarije, mocht je in het oostblok stranden
Africa Twin Spanje, met iets teveel popups op de site
Africa Twin Japan, the motherland..
Ja blijven verzamelen die hap, we kunnen nog wel wat meer goede filmpjes en onderdelensites gebruiken.
Het topic hier loopt prima, dus wat mij betreft geen volledig NL AT forum nodig toch?
Ik heb net mijn luchtfilter verwisseld voor een K&N exemplaar, zodirect maar even kijken of daar iets van te merken is. Verders ook het stuur 20 mm omhoog gegooid
Zie hier, lijkt me goed te passen en stevige bouten erop
[afbeelding]
Moet je hier trouwens loctite bij gebruiken? Heb ik niet gedaan overigens.
Als je de verpakking bekijkt is het niet een heel vertrouwenswekkend product, maar dat zal wel goed komen denk ik... RICER > made in... china?
[afbeelding]
Plaatje voor in de OP Het honda Africa Twin topic deel *1*
[afbeelding]
Hoi bane, welkom!
Een at is een goede keus als je het mij vraagt.
Ik rij zelf een Rd07 uit '95. Ik vind dit type het mooist en heeft de beste gewicht/vermogen verhouding
Die blauwe is een rd07a en ziet er volgens mij goed uit.
Let bij het kopen op:
- remschijven (zijn best duur om te vervangen)
-uitgaande as (voortandwiel) kan speling op zitten en is zeer duur om te repareren.
Verder alles wat je bij een 2ehands motor in acht neemt.
Succes6
Beste Twinners,
Ik ben en vaste meelezer van dit topic en heb wel eens wat gepost maar ik bezit geen twin.
Mijn rij instructeur reed op een twin en deed daar de meest heftige dingen mee.
Daardoor heb ik los van het mooie uiterlijk altijd een zwak gehad voor een twin.
Aankomende dinsdag verkoop ik mijn motor aan een vriend en dan heb ik wat centen die nu al een gat in mijn zak branden want ik wil een twin
Nu loop ik tegen een aantal dingen aan:
- 1. Ik heb nog nooit op een twin gereden. (dat is op te lossen met een poefrit)
-2. Ik rijd niet zoveel km meer en is het zonde om vlak voor de winter een andere motor te
kopen want ik heb geen mogelijkheid tot binnenstalling.
- 3. Welk type twin moet ik kopen.
Ik heb altijd een zwak gehad voor deze kleurstelling:
http://link.marktplaats.nl/485510471
Maar als ik dan deze zie dan vind ik deze gewoon moderner en practig om te zien.:
http://link.marktplaats.nl/480924523
Ik vraag me af wat er mis is met deze omdat hij 1000 euro minder vraagt dan anderen met dit type?
Maar mijn vraag aan jullie wat voor type moet ik kopen zit er nog veel verschil in de types los van de tripmeter vanaf "91?
Het budget is nu rond de 3000 euro en na de winter wat meer.
Graag hoor ik jullie adviezen en menningen.
En als je een twin hebt waar ik een proefrit op mag maken is het ook goed
Welcome..!!
Altijd goed weer een @T rijder erbij..!!
Beide @Ts van de linkjes zijn er leuk de eerste oude is wat meer old-skool maar heeft wel 20d minder gelopen net wat jezelf belangrijk vind..
Echter de blauwe(rd-07a) die je laat zien is wel 1 van de mooiste @T die honda heeft gemaakt qua kleur.
mocht ik de keuze hebben ging ik voor de blauwe.. maar dan praat ik natuurlijk puur voor mezelf..
En wat betreft de dingen waar je op moet letten bij proefrit/aanschaf.
Heeft iklastig al een goede opsomming gemaakt.
check de motor gewoon goed. met name deze dingen.
-banden,remmen,ketting set, uitgaande as.geen roest aan frame e.d.
boekjes cq bonne van onderhoud.
hoop dat je er wat mee kan.! ps wbt je budget moet het wel lukken hoor om een leuke @t te vinden.
Greetszz d
Die blauwe vind ik ook 1 van de mooiste kleurstellingen die ik gezien heb.
De km stand vind ik niet zo heel belangrijk hoewel ik niet gauw een motor zal kopen met (veel) meer dan 70.000 km.
De twin van mijn rij instructeur had 350.000km gelopen zonder revisie.
Hij had ook een Cagiva in lucky strike uitvoering echt om te zien maar die was al 3x uit elkaar geweest bij 32000km.
Hoewel ik eigenlijk wil wachten tot na de winter ga ik nu toch een bod plaatsen op de blauwe want geduld is mij totaal vreemd
Das een goeie.
Zo veel orginele tripmeters zijn er niet in omloop.
Als je er een tegenkomt, dan betaal je de hoofdprijs.