thedennman
MF veteraan
haha.. ook geen geduld he.! zou ik ook niet hebben als ik wist dat ik een mooi twin kon kopen..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meer van dit soort foto's graag!
Hier is ook niet veel te melden, aangezien alles hier geasfalteerd is ben ik maar op wat bouwplaatsen aan het rijden. Nadeel: stond zondag al na 10m vast... Zand werkt ook niet echt voor mij. Ik ga binnenkort maar eens een dagje door brabant rijden ofzo.
Zo ik heb de heer gesproken van de blauwe twin en hij heeft hem voor me gereserveerd tot vrijdag, dan moet ik laten weten of ik een serieuze proefrit wil maken.
We hebben in principe een prijs afgesproken van 2750 euro en voor het geen wat ik nu zie en hoorde van hem lijkt me dat een goeie prijs
De minpuntjes van de motor zijn wat bladerende verf onderaan het blok.
En een knopje van een lichtschakelaar wat afgebroken of iets.
De brandstofpomp is vervangen voor een vacuumpomp en er zit een valbeugelset bij.
Volgende week maar eens gaan kijken en een proefrit maken.
Sorry...kan 't niet laten... off-topic-fotootje van mijn Blade, vóór de crash...ben op dreef! [afbeelding]
mijn eerste fiets tegen de tijd dat mijn AT in de garage stond.
[afbeelding]
was ooit een gs500e 2003
Robert.. wist niet dat je een verhuisbedrijf had... Jezus wat een grote koffers.!
Maar de @t is weer netjes schoon..!
Greetszz
zat een complete gereedschapskist in