Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En daar is ie goed in ook!ha, je gebruikt je twin wel waarvoor hij gemaakt is trouwens
ff topic vol spammen
Vandaag een allroad cursus gehad. De dag begon voor mij erg nat en koud, maar dat mocht de pret niet drukken. Een kleine sfeer impressie...
[afbeelding]
En daar is ie goed in ook!
Er was er vandaag eentje bij met een R1150GSA (eigenlijk mijn eerste keuze ) maar dat is toch een handvol op die natte zandwegen. Ik ben maar wat blij met mn twinnetje Doet alles met het grootste gemak.
LOL......heel de dag samen gereden zonder dat we van elkaar wisten dat we op MF zaten...
[afbeelding]
Daar was alles en iedereen nog lekker schoon
Ze hebben ons dan ook de hele dag bezig gehouden: opdrogen - eten - rijden - zweten
Voor sommigen kwam daar "vallen" nog bij
Daar was alles en iedereen nog lekker schoon
Ik ga morgen eens een poging wagen. Hij staat nu nog lekker na te genieten in de garage (net zoals ik trouwens )GS-je is nu weer schoon, en pak zit in de wasmachine....
Ik ga morgen eens een poging wagen. Hij staat nu nog lekker na te genieten in de garage (net zoals ik trouwens )
Ik weet het wel zekerHier nog één.....morgen alleen wel spierpijn ben ik bang....
Het Honda Africa Twin Topic Deel 2
dan gaan we weer verder in het topic waar ik weer tot leven kom
oja en ik heb morgen geen spierpijn eindelijk
en ben ik 1 avondje afwezig word het topic vol gespamd
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]