Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kutttt mn fiets is gejat, gelukkig slechts mijn trapfiets....

Nu wel elke dag met de motor naar mijn werk :D

Laatst bewerkt:
Mooi, eindelijk fotootjes!
Keep'm comming!

Guido,

Ik zie dat je toch een twin heb kunnen vinden. Als ik je lijst zo lees, dan heb je nog genoeg te doen. Een hoop dingen zijn tweedehands goed te krijgen, maar vergen hier en daar enige aanpassing op de motor, bijv reserve brandstoftanks. Ik zag dat je nog een beschermplaat zoekt. Ik heb er één liggen die zelf gemaakt is en waar tevens aan beide zijden bakken op zijn gelast, om zo nog meer spullen te kunnen meenemen. Mocht je geintresseerd zijn, dan hoor ik het graag.

Gr.

Donny

He Donny...

Ik ben blij met mijn RD07 !!

doe eens een fototje van de beschermplaat.

mail me maar even je uiterst gunstige vraagprijs :-)

Deze beschermplaat is ook wel heel tof...

Na wat aftekenen en lekker figuur zagen is mijn ruitje nu 9 cm korter en zit ome Smelly
heerlijk uit de het gebulder

Sorry voor de brakke pica's komen uit de phone

Laatst bewerkt:
Deze beschermplaat is ook wel heel tof...
[afbeelding]

JA die is echt te gek, zou daar wel eens een stukje op willen knallen!

oja was vandaag ff blokkie om binne no time vast... [afbeelding]

Ja zo zie je maar weer dat het toch een stuk beter weer is in het zuiden des lands

Na wat aftekenen en lekker figuur zagen is mijn ruitje nu 9 cm korter en zit ome Smelly
heerlijk uit de het gebulder

Sorry voor de brakke pica's komen uit de phone

[afbeelding]

[afbeelding]

Netjes gedaan, ziet er strak uit. Ik merk dat het enorm veel uitmaakt welke helm ik opzet. Met mijn endurohelm is de hoge ruit prima, voor mijn ahum.. systeemhelm.. zou ik ook voor een laag ruitje gaan

Laatst bewerkt:
KNALLEN !!

ik wil wel op de mijne knallen,
maar die is nog niet klaar...

heb wel de perfecte kleuren en patroon in gedachten !!

wacht maar af...ghehehe

Dit is mijn AT. Ik had eerder een zwartgrijze uit 1995 en sinds een half jaar ongeveer deze uit 2000. Hij is, afgezien van een permanente aansluiting voor een druppellader gemonteerd door de vorige eigenaar, helemaal origineel. Ik wil er wel nog een witte valbeugel op hebben.
Greetzz

Deze dus :-)

Gaaf ding man !!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.