Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
[wrr0lK8Cp6g/TuUw0d0JESI/AAAAAAAAA0c/BVYhv9PFxoM/s912/DSCN5208.JPG"]Zijkant, lijkt ook aardig gelukt
[afbeelding]~[/quote]

puik werk, Loont echt de moeite

hallo .na 5 jaar 4x4 quads rijden weer gekozen om te gaan motorrijden en heb mezelf een vroeg kerst kado,tje gegeven.een 2001 africa twin met 37000 km op de teller. wanneer hij uit de winterstalling komt en ik foto,s kan nemen zet ik ze hier op het forum . groet andre

Welkom, klinkt goed........foto enne..... wat is dat "winterstalling???

Met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik mijn twin ook al weken niet heb aangeraakt... Alleen niet vanwege het weer maar omdat het gewoon zo ontiegelijk druk is op mijn werk.. Niet normaal meer

@Cas
Wees gerust, meer hier maken zich schuldig :X . Momenteel kom ik ook niet verder dan sleutelen :P

winterstalling is als je bang bent op je bek te gaan in de winter _O- .ik kan jouw foto,s wel gebruiken is percies de zelfde uitvoering.

Welkom, klinkt goed........foto enne..... wat is dat "winterstalling???~[/quote]

gisteravond nog buiten geweest en vanavond weer *O*

Zaterdag een rondje in Putten gereden.
lekker onverhard glijen op straatbandjes.

Heren, deze kan ik jullie niet onthouden: http://www.heavyduties.ro/panniers.html#

Kijk zelf maar voor de prijs ;)

Paar foto's, ik krijg het er bijna warm van :P

Voetje voor onder de jiffy vergeten, geen nood, daar hebben we de koffer nog voor
IMG_9100_fs.JPG

DSC07002.JPG

DSC08438.JPG

Laatst bewerkt:
Weet iemand trouwens of er verschillen zijn tussen de RD07 en de RD07a behalve de mindere afstelmogelijkheden van de schokdempers? Frame is volgens mij wel identiek, toch?

Weet iemand trouwens of er verschillen zijn tussen de RD07 en de RD07a behalve de mindere afstelmogelijkheden van de schokdempers? Frame is volgens mij wel identiek, toch?

hoezo?

Ziet er beter uit als mijn ARO- rommel! Ben er sterk over aan het denken om een setje 39 liter zijkoffers te bestellen en dan de bevestigingsbeugels van mijn ARO koffers om te zetten (zitten gepop-nageld)... zo'n setje kost maar 110 eus! 8-)

Heren, deze kan ik jullie niet onthouden: http://www.heavyduties.ro/panniers.html#

Kijk zelf maar voor de prijs ;)

Paar foto's, ik krijg het er bijna warm van :P

Voetje voor onder de jiffy vergeten, geen nood, daar hebben we de koffer nog voor
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Net een mailtje terug gehad van Heavy Duties, ze zijn momenteel bezig met valbeugels en en een kofferrek voor de RD07 te ontwikkelen. De RD07a heeft hij niet genoemd. Maar als de frames hetzelfde zijn, dan kan het wel :P

Net een mailtje terug gehad van Heavy Duties, ze zijn momenteel bezig met valbeugels en en een kofferrek voor de RD07 te ontwikkelen. De RD07a heeft hij niet genoemd. Maar als de frames hetzelfde zijn, dan kan het wel :P

zelfde frame :Y

Ziet er beter uit als mijn ARO- rommel! Ben er sterk over aan het denken om een setje 39 liter zijkoffers te bestellen en dan de bevestigingsbeugels van mijn ARO koffers om te zetten (zitten gepop-nageld)... zo'n setje kost maar 110 eus! 8-)

heb 2x 37L en 42L topkoffer.

van die 37L is 3,5L wateropslag tussen de buiten en binnenwand |(

rek lijkt wel veel op mijn hebco en becker rek *O*

Laatst bewerkt:
Lijkt me wel, volgens mij hangen ze op de middelste foto ook aan een twin toch

Achterste motor bedoel je? Aan de vorm van de tank te zien lijkt het me eerder een RD04, dat gaat helaas niet passen op een RD07 -O- . In ieder geval, hij is nu bezig om wat te ontwikkelen voor de RD07, hij verwacht met 3 tot 4 weken resultaat hebben. Als hij klaar is stuurt hij me wat foto's door.

We kunnen er ook ff met z'n allen heen rijden om het resultaat live te bekijken... zitten in Roemenië, toch? :] 8-)

Achterste motor bedoel je? Aan de vorm van de tank te zien lijkt het me eerder een RD04, dat gaat helaas niet passen op een RD07 -O- . In ieder geval, hij is nu bezig om wat te ontwikkelen voor de RD07, hij verwacht met 3 tot 4 weken resultaat hebben. Als hij klaar is stuurt hij me wat foto's door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan