Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 'm nog niet gekocht maar is wel een super netjes ding en alles werkt perfect... e.e.a. voor 850 eurootjes!
Volgens mijn speurwerk op MP niet echt duur!
Moet nog ff over nadenken; heb net een schijt-dure verbouwing achter de rug! 8-)

Klopt deze komt netjes uut 1992 is idd een rd-04..

En heb je die dominator gekocht..??
wel een leuk motortje ik heb ooit een soort gelijk ding gehad nl de fmx 650.

Greetsz

Mooi man, eindelijk! Ben vandaag toevallig naar een Dominator weesten kijken, bleek dat een neef zo'n ding had staan voor de handel... leek me wel wat voor te crossen ... zal wel goed gaan met zo'n gekuipte XR, of nie?

Greetzz..... 8-)

Zo heb ik een neef die nog een husqvarna enduro heeft staan, loopt niet maar is wel een tof project. Heb helaas echter ook geen centen over...

Bij deze een foto verslag, van de tussenstand :) . Ben nog niet klaar ;) . Andere radiateur ben ik nog mee bezig, die had een paar dunne plekken. Geholpen door wat alu plaatmateriaal en epoxy staat die nu rustig te drogen. Daarna schuren, ontvetten en spuiten.

Het begin, twee radiateurs, geplaagd door de pekel
DSCN5001.JPG

"Maar er zit toch nog verf op?"
DSCN5015.JPG

Ja, dat klopt er zat inderdaad nog verf op. Paar keer krabbelen en het valt er zo vanaf. De beide radiateurs waren goed geplaagd door pekel. Daar waar de verf nog wel goed was heb ik het laten zitten, voor de rest in regel: eraf tot je op goed materiaal zit.
DSCN5017.JPG

Mooi kaal is niet lelijk
DSCN5027.JPG

Het verschil
DSCN5035.JPG

De tweeling samen
DSCN5044.JPG

Eerste keer spuiten, nu nog kleddernat
DSCN5196.JPG

Droogrek
DSCN5208.JPG

Paar uur later: stof! Wees gerust, VHT Epoxy verf heeft weinig last van stof, het oppervlakte is snel droog. Het stof wat je ziet, dat kon ik er zo af vegen, waarna een mooie zwarte zijdeglans laklaag overblijft. Op de foto oogt de kleur wat vaal/flets, maar op de werkbank is het mooi diep zwart.
DSCN5209.JPG

Zijkant, lijkt ook aardig gelukt
DSCN5214.JPG

tempmeter geeft ergens tussen 70 en 100 graden aan... kan dus wel even duren voor hij uit de hoek komt..

nice bike and welcome! :W

alleen zomerdag als ik in een stad rij _O-

zo me winterruitje zit er weer op :Y

P1020278.jpg

Heb 'm nog niet gekocht maar is wel een super netjes ding en alles werkt perfect... e.e.a. voor 850 eurootjes!
Volgens mijn speurwerk op MP niet echt duur!
Moet nog ff over nadenken; heb net een schijt-dure verbouwing achter de rug! 8-)

Zo das geen geld..ik zou t doen als ik jou was.! anders neem ik hem :z welke kleur is t.?

Ik zal je 't telefoonnummer geven als je me ff een PM stuurt... is idd geen geld en hij loopt prima, zit zelf nog een sportuitlaatje op! Hij is (tuurlijk) Dominator - rood!
greetz... 8-)

Zo das geen geld..ik zou t doen als ik jou was.! anders neem ik hem :z welke kleur is t.?

Ik zal je 't telefoonnummer geven als je me ff een PM stuurt... is idd geen geld en hij loopt prima, zit zelf nog een sportuitlaatje op! Hij is (tuurlijk) Dominator - rood!
greetz... 8-)

Haha Thanks.! maar was meer als grap zodat jij hem mss wel zou kopen, heb net een nieuwe dure geld verslinder nll een kleine...

Maar in t rood zijn ze zeker t vetst.! *D

hallo .na 5 jaar 4x4 quads rijden weer gekozen om te gaan motorrijden en heb mezelf een vroeg kerst kado,tje gegeven.een 2001 africa twin met 37000 km op de teller. wanneer hij uit de winterstalling komt en ik foto,s kan nemen zet ik ze hier op het forum . groet andre

Ik voel nu al een epische voorjaarsrit aankomen! Dit wordt groot!

ik ben ook voor een voorjaarsrit.
men broertje heeft nog een mooie route liggen.
met modder en zandpaden.
als hij uitgewerkt is op de computer laat ik het weten.

ik ben ook voor een voorjaarsrit.
men broertje heeft nog een mooie route liggen.
met modder en zandpaden.
als hij uitgewerkt is op de computer laat ik het weten.
:} :} :} :9~

Ok Vet waar toch niet ergens in noord-holland of wa..!?

Greetszz

Dat zal vast redelijk centraal zijn, de veluwe heeft ook veel zand kms. Ik ga eind maart ook een all road training doen in brabant/grens belgië dus tegen die tijd hebben we r ook weer en route bij

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan