Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn TA had een AT voorkuip, dus ik kan me voorstellen dat het eea pas te maken is

vindt het laten zien vh blok een grote pré om hem niet zo massief, maar toch heel hoog te laten lijken. (sjips, nu heb ik alweer een nw project bedacht....)

@sjg: waarom koop je niet gewoon gelijk een allweather pak met goretex, of iets dergelijks? Dan zit je altijd warm en mocht er onderweg een buitje komen dan blijf je altijd droog en hoef je niet eerst te stoppen, want dat doe je idd toch altijd te laat.
werkt bij mij iig al jaren, alleen de zomerdag op vakantie ga ik in het leer en stop een overalletje in mijn rugzak of tanktas (die overigens lang niet altijd heel lang meegaan, maar altijd op het verkeerde moment laten weten dat er weer een naad lek is geraakt... )
full

op deze foto is het overigens beter te zien (excuses overigens voor de topic vervuiling... al zit er wel degelijk een AT onderdeel op ;)
full

Dubbele koplamp altijd top! Ik vind het er wel strak uitzien, al vind ik de uitlaat echt een afknapper.

Lijkt me een tof project, een RD04-TA hybride met USD vork en rally front > als die eerdere foto dus

hihi, dat vond ik ook...

dus die heeft er niet zo heel lang opgezeten ;)
full

Hey Luitjes..!

Ik heb al meer dan 3 weken niet op de twin gezeten.. :z dit mede door t krijgen van een kindje. en dat ik ook weer een week in t bos zat met t werk '(

Dus aan komend weekend ga ik er echt een paar uur op uit.. *O* :] hopen dat t weer een beetje mee zit.. kan ik ook gelijk mn nieuwe boots inlopen/rijden :9

Verder heb ik op @T gebied niet veel te melden :+

Greetsszzz :W

img2057edi3filteredcopi.jpg

even een vraagje aan de Amsterdammers onder ons. waar zetten jullie de motor neer als je het centrum in wil?

zijn er parkeer garage's waar je om de slagboom heen kan?

even een vraagje aan de Amsterdammers onder ons. waar zetten jullie de motor neer als je het centrum in wil?

Thuis in de garage, 5 minuten lopen en ik ben bij metro 51, vanaf daar kom je overal vrij snel en zonder zorgen over de motor ;)

Ik ken r geen, als ik overdag het centrum in ga met de motor zet ik hem gewoon op de stoep van waar ik moet zijn. 's nachts staat hij gewoon thuis en spring ik lekker op de trapfiets

Laatst bewerkt:
He hallo daar :W ik heb eindelijk ook een africa twin. Na 6 jaar Ducati wilde ik weer terug naar mijn roots. Heb div dominator's gehad 1x yamaha super tenere en nu eindelijk een Honda Africa twin.

full

Mooi man, eindelijk! Ben vandaag toevallig naar een Dominator weesten kijken, bleek dat een neef zo'n ding had staan voor de handel... leek me wel wat voor te crossen ... zal wel goed gaan met zo'n gekuipte XR, of nie?

Greetzz..... 8-)

He hallo daar :W ik heb eindelijk ook een africa twin. Na 6 jaar Ducati wilde ik weer terug naar mijn roots. Heb div dominator's gehad 1x yamaha super tenere en nu eindelijk een Honda Africa twin.

[afbeelding]

Is wel eefe wennen had eerst 130 pk nu maar 60 pk maar het rijd wel een stuk soepeler. in zij'n 2 over de boulevard tuffen zonder gebok van een dikke 996.

Een dominator is natuurlijk een stuk lichter dan een AT, dus dat is wel handig in het zand, maar ik denk dat hij nog meer dan een transalp vermogen mist om echt lekker los te kunnen in het zand.

Dat is ook de reden dat ik alweer bijna 2 jaar geleden deze TA heb weggedaan, maar achteraf is dat misschien toch iets te impulsief geweest, want ik heb tot op heden nog steeds geen goed alternatief kunnen vinden: betrouwbaar, betaalbaar, goed handelbaar in het zand en meer power om echt lekker te kunnen spelen. Eigenlijk zou je een AT 30-40 kilo lichter moeten kunnen maken....

.

Laatst bewerkt:
Via kenteken RDW

Datum eerste toelating 19-01-1994

Datum aanvang laatste tenaamstelling 07-06-2011

Datum eerste afgifte Nederland 19-01-1994

Wacht op keuren Nee

Catalogusprijs

Geregistreerd als gestolen Nee

Rare knakker heeft patent op kwats.. check deze dan eens... is ook geen 94-er want is een RD04... toch?
Eigenlijk ff een keer langs gaan en vragen hoe ie dat toch weer iedere keer flikt..? 8-)

Klopt deze komt netjes uut 1992 is idd een rd-04..

En heb je die dominator gekocht..??
wel een leuk motortje ik heb ooit een soort gelijk ding gehad nl de fmx 650.

Greetsz

[afbeelding]

Welkom,

ga je nu ook je nickname veranderen of kan dat op 'n @t ha ha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan