Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Masterruud! dat wrappen is een goed idee... ik zit zelf ook al een tijdje te denken mijn Suup van een nieuw kleurtje te voorzien. Ik heb mijn vorige motor ook gewraped alleen was mijn tank lastig. hoe heb jij dat gedaan? en waar heb je dat mooie 3M wrap vandaan?Nee, ik doe alles zelf. Zowel het wrappen als de decoratie van de wit/zwarte blokken. Het is een pittige klus, maar met wat doorzettingsvermogen, geduld en gevloek kom je een heel eind!
Ik weet het vrijwel zeker, het was een compleet blok was met dat blok iets met de kleppen, jij woont volgens mij in de polder (Zeewolde of zo) Je had het blok gekocht om nog eens een keer iets mee te doen, maar dat kwam er niet van. Het is echt eind 2011 geweest.
Verleidelijk Luna, maar 500 euro heb ik zo niet liggen
Hoe lang ben je eigenlijk? Ben wel benieuwd nl. naar die mod om de stepjes naar achteren te plaatsen. Zit je dan niet in een veel sportievere houding? Of zie ik dat verkeerd?
Zijn dat trouwens de originele maat velgen? En ik heb interesse in je middenbok en wellicht de achterschokbreker, maar begrijp 't als je hem alleen als geheel wilt verkopen
ik ben 1.90, goed dat je het meld, want een super tenere is al niet voor kleine jongens maar deze is net nog wat groter. Dit maakt overigens niet uit voor de stepjes, maar via dogbones en progressieve veren voor staat hij net wat hoger op zijn poten, ondanks dat ik soms mij schoenen aan de grond rij, raak ik verder niks.
Persoonlijk vind ik de knik welke je met je benen maakt niet goed, je boven benen te horizontaal waardoor je meer steunt op je zitbotjes en je benen niet mooi aansluiten in de tank. Zoals de steps nu zitten, zitten ze niet lager maar recht onder je kont, wat volgens mij een betere zithouding geeft
het zijn niet de originele maat velgen, wel de originele naven, maar achter ligt er een bredere velg (4,5 inch uit mijn hoofd) en voor een 19 inch ipv 21, ik vind het hem wel staan en het rijd lekker 3LDRE rijd ook al jaren met deze setting (voor) en is hier volgens mij ook positief over.
Omtrent het bedrag, deze motor heb ik 18,5 jaar plezier van gehad, dus afgeschreven is tie wel Tja wat moet je voor zo iets vragen. Ik heb het gevoel met 500,- redelijk te zijn, ondanks dat het een fiets is, waar je nog wel wat in moet investeren.
We wachten even af of iemand in zijn geheel wil hebben. Dit heeft wel mijn voorkeur
Doe me een plezier stuur me effe een PM wat je qua onderdelen zou willen dan sta je op de lijst mocht hij uit elkaar gaan.
Als ik hem ga slopen is mijn eerste prioriteit iemand die het blok wil kopen,dan kan hij hem namelijk horen lopen.
Ik heb een 25 mm verhogingssetje (van kedo) welke bestaat uit kortere dogbones.
Ik merk het wel, maar een heel groot verschil is het niet. Het rijdt iets lekkerder voor mij, en ik kan nog altijd met 2 platte voeten aan de grond (ben 1.93). Iets meer druk op het voorwiel is beter.
ALs je voor effect gaat (voeten aan de grond), zou ik 40 mm nemen. Maar ik heb dus alleen verhoogd, niet verlaagd. Maar wellicht rijdt het beter met de 25mm verlaging.
Oh trouwens voor de liefhebber, hier bij een klein verslag van een experimentje...
Ik moest begin september mijn accu vervangen en ik had wel interesse in een LiPO accu... Maar als student zijnde vond ik ze te veel meer kosten dan een normale. Zelf ik een drone gebouwd en weet dat voor die dingen die LiPO's geen reet kosten. Dus dacht ik waarom niet een RC accu er in.
Ik heb toen een 4200mah 4 cellen LiFePO4 accu gekocht voor 43 euro. Genoeg voor een goede 13,2 volt volgeladen en een CCA van 170 Amps.
Oude accu eruit (goeie 4 kg) nieuwe accu er in (512 Gram)
Plus en min aansluiten, en starten.
Doordat het een LiFePo4 accu is en geen Li-ion of Lipo zijn de laad voltages van de generator helemaal geschikt er voor. en vliegen deze ook niet in de fik als er toch iets fout gaat.
Ik rij er nu sinds september op de accu heeft mij 1 keer in de steek gelaten, maar dat kwam eigenlijk door me spanning regelaar die aan het overlijden was). ik laat hem eigenlijk nooit bij, ook na een maand niet gereden te hebben en zonder bijladen starten me motor in 1 keer prima...
Dus als iemand nog opzoek is naar een snelle 3,5 kilo winst (op het bakbeest van 220 is het natuurlijk niet veel, maar wel makkelijk) is het zeker een aanrader.
Voor wie denkt. 4ah is dat niet weinig... er zijn ook 8,4ah accus beschikbaar, 1000 gram en 73 euro.
gewoon bij hobbyking [afbeelding]
Geweldig experiment!! elke kilo is er een!
Duidelijk, denk dat 40mm voor voet aan de grond beter is. Wat ik me echter afvraag wat voor effect het op de motor heeft t.o.v. originele dogbones. Ik snap dat bij langere dogbones de kont naar beneden komt en meer druk op het achterwiel komt (ten koste van het voorwiel ?). Welk effect zal dit op de motor hebben in het algemeen?