Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd met de bevordering.goedenavond divrijders,
na een tijdje druk te zijn geweest ben ik er weer.
heb mijn schooljaar afgerond en ik kan mmet blijdschap mededelen dat ik door ben naar mijn vierde (oftwel laatste) leerjaar.
Doe ze van harte de groeten terug.heb ook nog ffe een festival gehad in het mooie belgie. (ben wel met de trein gegaan want na 5 dagen raggen op een festival was ik niet meer in staat om terug te rijden) jullie krijgen allen de groeten van Aerosmith, Slayer en Kiss!
Daar kan ik mij iets bij voorstellen.wat betreft mijn motortjuh, die gaat binnenkort naar de garage voor nieuwe balhoofdlagers. sturen wordt ondertussen wat zwaar. en als je op vakantie gaat naar de ardennen lijkt het mij fijn als mijn motor de bocht door gaat en niet rechtdoor als ik op een berg rijd...
Waarom is die van 2003 afgeschreven?
Wij Hollanders snappen het weer nietbelgie= gekocht in occasie=breng de moto in in de belastingen
en occasie motor word afgeschreven op 3 jaar verplicht
begonnen op 01 jan 2008 dus einde 31 dec 2010
nadien kan je de motor niet meer inbrengen en is het fiscaal niet meer intressand
Dus moet je elke 3 jaar een nieuwe (andere) motor kopen om het fiscaal interessant te houden? Wat dus ook wil zeggen dat je even je eigen motor op naam van iemand anders kan zetten en daarna weer op je eigen naam?belgie= gekocht in occasie=breng de moto in in de belastingen
en occasie motor word afgeschreven op 3 jaar verplicht
begonnen op 01 jan 2008 dus einde 31 dec 2010
nadien kan je de motor niet meer inbrengen en is het fiscaal niet meer intressand
Alexjuh: Wanneer ga je naar de Ardennen? Wellicht kom ik je tegen in Luxembourg
Nieuwe balhoofdlagers zorgt er voor dat je heeeeel veel "snelle slalom" doet onderweg, erg fijn
Gefeliciteerd, aardige prijs, maar je rijdt weer en dat is waarschijnlijk het belangrijkste.Hallo allemaal,
Om nog even terug te komen op mijn colector.
Ik heb bijde sites ge e-mailt (japparts en Delkevic)
Delkevic is de goedkoopste maar had de collector niet op voorraad, zou zo'n 3 weken gaan duren.
Japparts had hem wel op voorraad. En na door te geven wat de binnen diameter van de uitlaat is alles binnen 3 dagen binnen gekregen! 248 Euro voor de collector, 6 pakkingen en 6 rvs klemmen. Ik rij dus ook weer rond op mijn div. Alles paste met gemak!
Groet Jos
Dus moet je elke 3 jaar een nieuwe (andere) motor kopen om het fiscaal interessant te houden? Wat dus ook wil zeggen dat je even je eigen motor op naam van iemand anders kan zetten en daarna weer op je eigen naam?
...
Nu zit ik zo die tekst onderaan de post van Alexjuh te lezen ,en dat ze nieuwe balhoofdlagers nodig heeft .
1 + 1 =2 ?
Goede voornemens en het geheel zal ook ten goede komen aan het verbruik.ja de forte motoplus in de tank
ik merk het verschil wel degelijk hoor het rijdt rustiger en het tikkende geluid is aanmerkelijk minder
toch denk ik dat de kleppen afgesteld moeten worden en er wordt naar de nokkenas kettingspanner gekeken
de motor wordt de komende week ff bij de plaatselijke motorzaak langs gebacht en kan smiddags onderhanden genomen worden als ik naar mijn werk ben is maar 100 meter verderop
Weet iemand hoe vaak je Forté Moto Power I kunt / mag gebruiken ?ja de forte motoplus in de tank
ik merk het verschil wel degelijk hoor het rijdt rustiger en het tikkende geluid is aanmerkelijk minder