Het grote Yamaha Diversion topic (deel 9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx, alhoewel het plaatje het nu niet doet, want mijn internet ligt er thuis uit. Gelukkig had ik wel weer stroom vanmorgen ;)
Ik kan het plaatje wel zien, maar een tip aan allen:

Probeer zoveel mogelijk gebruik te maken van de documentenlijst op MF, want verwijzingen naar externe servers kunnen uitvallen of veranderen.

Laatst bewerkt:
Ik kan het plaatje wel zien, maar een tip aan allen:

Probeer zoveel mogelijk gebruik te maken van de documentenlijst op MF, want verwijzingen naar externe servers kunnen uitvallen of veranderen.
Nouja zo belangrijk is een plaatje in de op van dit topic mij niet hoor :).

Daarnaast had je dit in kleine letters ook gewoon kunnen zeggen...

Laatst bewerkt:
Ik stel trouwens ook voor om de collage van Alexjuh te verkleinen tot een maat die direct in de layout van het forum past. Een foto van 3.5mb downloaden is nogal veel als je mobiel aan het internetten bent.

Ik stel trouwens ook voor om de collage van Alexjuh te verkleinen tot een maat die direct in de layout van het forum past. Een foto van 3.5mb downloaden is nogal veel als je mobiel aan het internetten bent.
Anders stuur haar een PB, want ik weet niet of ze dagelijks mee leest. ;) ;)

Laatst bewerkt:
:W

Ik ben er ook weer bij in deeltje 9!
Nette georganiseerde OP, speedy!

en we zijn er ook nog bij
voor een 6 tal maand
dan verandering van spijs
div900 zal moeten wijken voor iets anders indien er geen div1000 is uitgebracht
aangezien ik een div heb van d elaatste serie zijne de 2003
en deze is afgeschreven eind van dit jaar

Dat is je eigen interpretatie die afwijkt van de boeken.Met dat laatste ben ik het wel eens, want ook ik zie geen verschil tussen warm of koud peilen. ;) ;) 8-) :]

Sja, op aanraden van de yama dealer. Als hij warm het juiste peil aangeeft en bij koude motor het lichtje dat al zo gevoelig is niet gaat branden, weet ik zeker dat ik goed zit.

kan mijn brommert ook in de op???
full

had deze net gekocht nu 3 jaar terug had echt 4kante banden
en nog met oud stuur
met een beetje geluk en wat tijd komt er morgen een andere op(stuur)

Laatst bewerkt:
Waar heb je Forte gehaald? Bij de tankstations in mijn omgeving hebben ze dat namelijk nergens.

automaterialenzaak heeft het wel anders de meeste motorzaken ook

ik moet zeggen dat de motor veel soepeler loop en maar minder kabaal
wat een feest *O*

goedenavond divrijders,

na een tijdje druk te zijn geweest ben ik er weer.
heb mijn schooljaar afgerond en ik kan mmet blijdschap mededelen dat ik door ben naar mijn vierde (oftwel laatste) leerjaar.
heb ook nog ffe een festival gehad in het mooie belgie. (ben wel met de trein gegaan want na 5 dagen raggen op een festival was ik niet meer in staat om terug te rijden) jullie krijgen allen de groeten van Aerosmith, Slayer en Kiss! :} *O*

wat betreft mijn motortjuh, die gaat binnenkort naar de garage voor nieuwe balhoofdlagers. sturen wordt ondertussen wat zwaar. en als je op vakantie gaat naar de ardennen lijkt het mij fijn als mijn motor de bocht door gaat en niet rechtdoor als ik op een berg rijd... :]

en over de vakantie, ik wil graag nog steeds zijkoffers. ehr..
@ nickname en duke (geloof ik): ik ben even kwijt wat jullie vroegen voor de zijkoffers en of jullie ze nog steeds hebben. ik wil erg graag zijkoffers.

groetjes alexandra

goedenavond divrijders,
na een tijdje druk te zijn geweest ben ik er weer.
heb mijn schooljaar afgerond en ik kan mmet blijdschap mededelen dat ik door ben naar mijn vierde (oftwel laatste) leerjaar.
heb ook nog ffe een festival gehad in het mooie belgie. (ben wel met de trein gegaan want na 5 dagen raggen op een festival was ik niet meer in staat om terug te rijden) jullie krijgen allen de groeten van Aerosmith, Slayer en Kiss! :} *O*
wat betreft mijn motortjuh, die gaat binnenkort naar de garage voor nieuwe balhoofdlagers. sturen wordt ondertussen wat zwaar. en als je op vakantie gaat naar de ardennen lijkt het mij fijn als mijn motor de bocht door gaat en niet rechtdoor als ik op een berg rijd... :]
en over de vakantie, ik wil graag nog steeds zijkoffers. ehr..
@ nickname en duke (geloof ik): ik ben even kwijt wat jullie vroegen voor de zijkoffers en of jullie ze nog steeds hebben. ik wil erg graag zijkoffers.
groetjes alexandra
Hey Alex
long time no see ;)
Gefeliciteerd met het goed afronden van je derde jaar, toppie ...
En alvast een fijne vakantie gewenst in de Ardennen, voorzichtig in de bochten hè ;)
gr
Ben

Sja, op aanraden van de yama dealer. Als hij warm het juiste peil aangeeft en bij koude motor het lichtje dat al zo gevoelig is niet gaat branden, weet ik zeker dat ik goed zit.
Zoals je zelf al gezien hebt is er op het oog geen verschil tussen warm en koud peilen, maar het volgende komt uit de boeken van Yamaha:

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan