Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk houd ik het safe, bij 200 Km op de dagteller zoek ik een pomp. ;) 8-) :]
:^

Met bijrijder en veel snelweg heb ik m leeggereden op 285 km, ik besefte pas dat ie leeg was toen Div afsloeg op de afrit naar het tankstation... :X

Laatst bewerkt:
:^

Met bijrijder en veel snelweg heb ik m leeggereden op 285 km, ik besefte pas dat ie leeg was toen Div afsloeg op de afrit naar het tankstation... :X
_O- Geluk bij een ongeluk _O-

Maar die 200 Km-regel heb ik mij aangeleerd omdat ik ook vaak 's nachts onderweg ben en vindt dan maar eens een pomp in onbekende contreien. ;) 8-) :]

Net uitgevallen bij de oprit a12 ri. Den Haag bij Bleijswijk :X

Toch typisch dat het mensenlijk brein allerlei rampscenario's kan bedenken over de oorzaak, en dat je pas na 5 minuten denkt "Zou het de benzine zijn...." |(

ff op de reserve stand en weer verder :X

Vorige eigenaar zei dat hij er 250 km mee reed, maar dat klopt niet helemaal gok ik :X
zat nu op de 220 dussssss...

_O- _O-

Ik ga nu 's wat verder proberen te rijden op reserve.
Bij 330 gaat het lampje branden, dan zenuw ik nog tot 370 verder... om er vervolgens achter te komen dat er nog 4 liter in zat.

Nu met een Fuelfriend reserve container van 1.5 liter ga ik het wel aandurven. :Y

Bij 330 gaat het lampje branden, dan zenuw ik nog tot 370 verder... om er vervolgens achter te komen dat er nog 4 liter in zat.

Nu met een Fuelfriend reserve container van 1.5 liter ga ik het wel aandurven. :Y

Heb geen lampje :P

Heb geen lampje :P

Geen gezenuw dus... :+

bcfd9b7d5475193f4ef63ef4f51d8075_2.jpg

Laatst bewerkt:
Persoonlijk houd ik het safe, bij 200 Km op de dagteller zoek ik een pomp. ;) 8-) :]
Mijn ultieme doel is 400 km op de dagteller halen! Laatste keer zat ik op 387, en er zat nog zeker genoeg in de tank voor de laatste 13 km :)

De laatste keer reed ik 66 km op reserve. Zenuwen inderdaad *O*

Laatst bewerkt:
Mijn ultieme doel is 400 km op de dagteller halen! Laatste keer zat ik op 387, en er zat nog zeker genoeg in de tank voor de laatste 13 km :)De laatste keer reed ik 66 km op reserve. Zenuwen inderdaad *O*

400 op de dagteller is 1:16,5... dat is gewoon dagelijks haalbaar.

theoretisch

Krijg je er ook 1.5 liter of 0.5 bezine bij als je hem koopt? :P

Ze zijn niet goedkoop. En ik zat nu al te denken aan het vullen van zo'n 5 liter ruitspoeiervloeistoftankje, voor in m'n tanktas. (voor een nog groter bereik met 1 tankbeurt)

Laatst bewerkt:
400 op de dagteller is 1:16,5... dat is gewoon dagelijks haalbaar.

theoretischZe zijn niet goedkoop. En ik zat nu al te denken aan het vullen van zo'n 5 liter ruitspoeiervloeistoftankje, voor in m'n tanktas. (voor een nog groter bereik met 1 tankbeurt)

't Is een 600, die van remco.....................1:23.5 dus en dat is toch theoretisch wat minder eenvoudig ;) :P

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik moet m'n rijbewijs nog halen, maar al wel sinds kort in het bezit van een donkergroene Diversion 600 uit '91 met maar 26.000 op de teller!

Ik lees al een poosje mee en kan niet wachten op het moment dat ik zelf op m'n motor over de landweggetjes kan sturen.

Anways, ik heb een vraag over de benzinekraan. Het is een oud model, maar er is later wel een elektrische pomp aan gehangen (ik hoor gezoem als ik het contact aanzet). Maar de kraan werkt alleen als ik 'm op PRI(me) zet. De stand ON of reserve doen het beiden niet, ik krijg dan geen benzinetoevoer. De motor loopt verder als een zonnetje.

Wat kan er mis zijn?

Groet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan