Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geluk bij een ongeluk
Met bijrijder en veel snelweg heb ik m leeggereden op 285 km, ik besefte pas dat ie leeg was toen Div afsloeg op de afrit naar het tankstation...
Net uitgevallen bij de oprit a12 ri. Den Haag bij Bleijswijk
Toch typisch dat het mensenlijk brein allerlei rampscenario's kan bedenken over de oorzaak, en dat je pas na 5 minuten denkt "Zou het de benzine zijn...."
ff op de reserve stand en weer verder
Vorige eigenaar zei dat hij er 250 km mee reed, maar dat klopt niet helemaal gok ik
zat nu op de 220 dussssss...
Ik ga nu 's wat verder proberen te rijden op reserve.
Bij 330 gaat het lampje branden, dan zenuw ik nog tot 370 verder... om er vervolgens achter te komen dat er nog 4 liter in zat.
Nu met een Fuelfriend reserve container van 1.5 liter ga ik het wel aandurven.
Geen gezenuw dus...
Past die onder de buddy trouwens?
Mijn ultieme doel is 400 km op de dagteller halen! Laatste keer zat ik op 387, en er zat nog zeker genoeg in de tank voor de laatste 13 kmPersoonlijk houd ik het safe, bij 200 Km op de dagteller zoek ik een pomp.
De laatste keer reed ik 66 km op reserve. Zenuwen inderdaadIk ga nu 's wat verder proberen te rijden op reserve.
Bij 330 gaat het lampje branden, dan zenuw ik nog tot 370 verder... om er vervolgens achter te komen dat er nog 4 liter in zat.
Nu met een Fuelfriend reserve container van 1.5 liter ga ik het wel aandurven.
Deze denk ik niet, heb het niet geprobeerd. (ga ik idd checken)
Maar er is ook een 0,5 liter te koop.
Mijn ultieme doel is 400 km op de dagteller halen! Laatste keer zat ik op 387, en er zat nog zeker genoeg in de tank voor de laatste 13 km De laatste keer reed ik 66 km op reserve. Zenuwen inderdaad
Krijg je er ook 1.5 liter of 0.5 bezine bij als je hem koopt?
Succes, met eventuele troep in de tank sta je eerder stil als verwacht.Mijn ultieme doel is 400 km op de dagteller halen! Laatste keer zat ik op 387, en er zat nog zeker genoeg in de tank voor de laatste 13 km
Momenteel ben ik mijn achterremblokken aan het vervangen...............etc.......
Dat is afhankelijk van de fooi.Krijg je er ook 1.5 liter of 0.5 bezine bij als je hem koopt?
400 op de dagteller is 1:16,5... dat is gewoon dagelijks haalbaar.
theoretischZe zijn niet goedkoop. En ik zat nu al te denken aan het vullen van zo'n 5 liter ruitspoeiervloeistoftankje, voor in m'n tanktas. (voor een nog groter bereik met 1 tankbeurt)
't Is een 600, die van remco.....................1:23.5 dus en dat is toch theoretisch wat minder eenvoudig
Een 600 en 900 kun je qua gebruik ook niet vergelijken, iets met appelen en peren.'t Is een 600, die van remco.....................1:23.5 dus en dat is toch theoretisch wat minder eenvoudig
Een 600 en 900 kun je qua gebruik ook niet vergelijken, iets met appelen en peren.
Ach, als het perse nodig is doe ik het zuiniger, maar gemiddeld tussen de 1:10-1:20.Ik zit nu op 1:18.5 op 100% B-wegen.
Waarschijnlijk doet de 600 dit op 100% snelwegen.
HAH, heb ik ze toch vergeleken!