Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
MFMM
Colindemo herinnert me er aan: maken we er nog een mini-Div-meeting van?

En hier mijn step voor in de OP :P

full

Ron jij gaat toch naar de MF MM zondag? zou jij misschien even naar mijn motor willen kijken of er nog iets te vervangen dient te worden?

En ja...... donkergroene zijn de mooiste

Ja dat klopt
en tuurlijk wil ik even luisteren en kijken.
Ik ga alleen niet op de Diversion, maar op de GS500E van mijn zoon.
Die staat nl te koop en als hij daar staat/rijdt met te koop er op dat zijn er misschien wel mensen die geintresseerd zijn.
Noteer in iederegeval mijn telfoon nummer.
die zal ik zo per PB sturen.

Waar blijven al die foto's van die mooie divjes voor in de OP ?? :?
Stuur Jessica even via PM een plaatje van je div voor in de OP, is toch leuk al die mooie plaatjes :Y

Jah he jeltel het was flink wat lezen na een dag weg geweest te zijn.

Haha owja daar is de sticker verkoop al, waar wil je afspreken? want ik wil niet op alle div rijders aflopen om te vragen of ze misschien Ron of Remko heten.

Jah he jeltel het was flink wat lezen na een dag weg geweest te zijn.

Haha owja daar is de sticker verkoop al, waar wil je afspreken? want ik wil niet op alle div rijders aflopen om te vragen of ze misschien Ron of Remko heten.

Ik heb een PB gestuurd met het telefoon nummer.
en ik ben makkelijk te herkennen.
Zwart motorpak en helm _O- :+

Doe je een roos in je haar? :P

Ik ben misschien iets makkelijker te herkennen ik heb een zwart pak met zwarte witte camouflage erin.

Bij deze mijn foto voor in de OP, en nee ik heb nie zo een dikke buik dat komt door mn pak :+ :]
full

Hallo allemaal,

Ik moet m'n rijbewijs nog halen, maar al wel sinds kort in het bezit van een donkergroene Diversion 600 uit '91 met maar 26.000 op de teller!

Ik lees al een poosje mee en kan niet wachten op het moment dat ik zelf op m'n motor over de landweggetjes kan sturen.

Anways, ik heb een vraag over de benzinekraan. Het is een oud model, maar er is later wel een elektrische pomp aan gehangen (ik hoor gezoem als ik het contact aanzet). Maar de kraan werkt alleen als ik 'm op PRI(me) zet. De stand ON of reserve doen het beiden niet, ik krijg dan geen benzinetoevoer. De motor loopt verder als een zonnetje.

Wat kan er mis zijn?

Groet!

Ik heb een '97, dus ook met elektrische pomp, maar ik hoor geen gezoem als ik het contact aanzet :?
Hij staat volgens mij wel in de ON stand en hij start zonder problemen.

Moet ik gezoem horen als ik het contact aanzet? :?

Ik heb een '97, dus ook met elektrische pomp, maar ik hoor geen gezoem als ik het contact aanzet :?

Als hij een tijd stilgestaan heeft (meer dan een week) dan zou je hem kunnen horen.
Maar dat hoeft niet.

Ik heb vaker gelezen dat de mensen de elektrische pomp hoorden op het moment dat het contact werd aangezet. ;) 8-) :]

Ik heb vaker gelezen dat de mensen de elektrische pomp hoorden op het moment dat het contact werd aangezet. ;) 8-) :]
Ik hoor 'm inderdaad meestal wel even na het aanzetten van het contact, alleen niet als de motor die dag al heeft gelopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan