Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik hem als tanktas kan gebruiken dan neem ik em wel, met magneetjes of zuignappen vastmaken op de tank? ;)
Zelf magneetjes d'r op/in plakken?
Dit zou echt ideaal zijn voor achterop m'n buddy-seat in de vakantie!
Ik zie alleen niet wat-ie verbruikt. En meteen ook een nadeel: het ding koelt slechts 16 graden onder de omgevingstemperatuur. Als-ie dan in de felle zon achterop ligt, zal het niet veel doen. In een auto met airco is 16 graden koelen precies goed.
Ik denk er vandaag even over na, qua bagageruimte heb ik toch vrij weinig, een extra tas kan dan geen kwaad.
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen :W

Yamahma is ook weer uit dr winterslaap
full
 
Reactie van bandeman 2:
Metzeler is op het moment niet te leveren in het zelfde type voor en achter. Alleen de achterband is er in Lasertec de voorband op het moment niet. Ik kan je wel een alternatief aanbieden. Continental Conti Go. Is een goede allround motorband speciaal voor lichte tot middelzware motorfietsen. Deze kosten 190,- voor het setje incl. montage.

Iemand ervaring met deze Continentals?
 
Reactie van bandeman 2:
Metzeler is op het moment niet te leveren in het zelfde type voor en achter. Alleen de achterband is er in Lasertec de voorband op het moment niet. Ik kan je wel een alternatief aanbieden. Continental Conti Go. Is een goede allround motorband speciaal voor lichte tot middelzware motorfietsen. Deze kosten 190,- voor het setje incl. montage.
Op de website van MCRijen kun je online berekenen wat een bandenwissel kost:
klik
Heb je wat meer vergelijkingsmateriaal.
 
De iBood koeltas verbruikt 4.5A, kan net naast m'n navigatie zolang ik geen handvatverwarming gebruik.
 
Die rode zijn toch het snelste? *D
Ik vind het wel wat hebben, met zo'n onderkuipje hoor.
Zie ik het nou trouwens goed dat je stuurkuip van een jonger (>'98) model is?


snelste , mooiste *D

eh , denk wel dat je dat goed ziet bj is 95 hoe dat zit weet ik ook niet
 
Reactie van bandeman 2:
Metzeler is op het moment niet te leveren in het zelfde type voor en achter. Alleen de achterband is er in Lasertec de voorband op het moment niet. Ik kan je wel een alternatief aanbieden. Continental Conti Go. Is een goede allround motorband speciaal voor lichte tot middelzware motorfietsen. Deze kosten 190,- voor het setje incl. montage.

Iemand ervaring met deze Continentals?
Ik niet, maar ik heb deze vraag doorgespeeld naar een topic met meer banden-specialisten:

Speedy76 in "Het grote bandentopic (voor allerlei vra..."

en wacht op antwoord. ;) 8-) :]


P.S. Het verkopers-praatje klinkt leuk, maar ik zou het vorige antwoord even afwachten.

Continental USA
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, maar ik heb deze vraag doorgespeeld naar een topic met meer banden-specialisten:

Speedy76 in "Het grote bandentopic (voor allerlei vra..."

en wacht op antwoord. ;) 8-) :]


P.S. Het verkopers-praatje klinkt leuk, maar ik zou het vorige antwoord even afwachten.

Continental USA
Goed bezig, thanx!

Ik heb ook al zitten zoeken maar krijg vooral slechte (en ook een paar goede) verhalen over de Continental Road Attack. Nu vertrouw ik die bandenman wel (da's geen oplichter) maar ik wacht even wat ervaringsverhalen af...
 
Net uitgevallen bij de oprit a12 ri. Den Haag bij Bleijswijk :X

Toch typisch dat het mensenlijk brein allerlei rampscenario's kan bedenken over de oorzaak, en dat je pas na 5 minuten denkt "Zou het de benzine zijn...." |(

ff op de reserve stand en weer verder :X

Vorige eigenaar zei dat hij er 250 km mee reed, maar dat klopt niet helemaal gok ik :X
zat nu op de 220 dussssss...
 
Net uitgevallen bij de oprit a12 ri. Den Haag bij Bleijswijk :X

Toch typisch dat het mensenlijk brein allerlei rampscenario's kan bedenken over de oorzaak, en dat je pas na 5 minuten denkt "Zou het de benzine zijn...." |(

ff op de reserve stand en weer verder :X

Vorige eigenaar zei dat hij er 250 km mee reed, maar dat klopt niet helemaal gok ik :X
zat nu op de 220 dussssss...
Ik moet bij 290 tot 320 op reserve met m'n Div600 :)
Je leert het herkennen, op de snelweg vind ik het voelen als of ik een lekke band heb: motor begint te schudden en alles hapert. Kraantje om (onder het rijden, even oefenen dus!) en 3 seconden later is alles weer goed :)
 
Ik moet bij 290 tot 320 op reserve met m'n Div600 :)
Je leert het herkennen, op de snelweg vind ik het voelen als of ik een lekke band heb: motor begint te schudden en alles hapert. Kraantje om (onder het rijden, even oefenen dus!) en 3 seconden later is alles weer goed :)

hmm, dus of mijn div is niet echt zuinig, of mijn rechterhand :X
 
Net uitgevallen bij de oprit a12 ri. Den Haag bij Bleijswijk :X

Toch typisch dat het mensenlijk brein allerlei rampscenario's kan bedenken over de oorzaak, en dat je pas na 5 minuten denkt "Zou het de benzine zijn...." |(

ff op de reserve stand en weer verder :X

Vorige eigenaar zei dat hij er 250 km mee reed, maar dat klopt niet helemaal gok ik :X
zat nu op de 220 dussssss...
Persoonlijk houd ik het safe, bij 200 Km op de dagteller zoek ik een pomp. ;) 8-) :]
 
Persoonlijk houd ik het safe, bij 200 Km op de dagteller zoek ik een pomp. ;) 8-) :]

Goeie spreuk, ik denk dat ik die maar aan de binnenkant van de kuip plak :+

Wat voel je je eigen lullig zeg, als je daar staat de tobben bij een oprit :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan