Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit gaat volgens mij een héél mooie fiets wordenHeren nou is pressies wat ik dacht helemaal in lijn, van morgen helemaal uitgemeten tevens ook de lazer uitlijn erop gehad gewoon goed kijk foto
Duke
Netjes en goed gemeten, zo te zien.Heren nou is pressies wat ik dacht helemaal in lijn, van morgen helemaal uitgemeten tevens ook de lazer uitlijn erop gehad gewoon goed kijk foto
Duke
Sander,
Ik heb enkele vraagjes, Ik heb ook de xenon die jij had besteld, ik heb de topkuip gedemonteerd, oude halogeenlamp verwijderd, zie ik dat ik H1 heb besteld, dom dom,
Wat heb jij H4 of HB4?
Sorry, ik heb mijzelf ge-quote omdat er teveel posten tussen zaten en het toegevoegde/gewijzigde P.S. Het verschil tussen jullie bandjes:
Jessica33 had zich voorbereid en gekozen voor een sportieve toerband om heel veel kilometers te kunnen rijden,
maar Sandertjer heeft zich waarschijnlijk een sportband in de maag laten splitsen, die duurder is en sneller slijt. (Ze zien je graag en vaak terug.)
P.S. Houdt maar eens de kilometers bij tot de volgende vervanging, indien mogelijk met een maandelijkse opgave van de profieldiepte (rondom) en een maandelijkse foto van dat profiel (tot algemeen vermaak)
H4 heb ik
Das zonde inderdaad, kun je het gewoon om laten ruilen miss?
Klopt, is net als de LASERTEC een sportief toerbandje, maar eventuele verschillen in prijs ontstaan door: De jouwe is breder, voor een zwaardere motor, voor een hogere snelheidsklasse en de winstmarge van de verkoper.Een metzeler Roadtec Z6 is toch een toerband? lag er nu ook op
Welkom en op de volgende site is veel te vinden:Hoi allen, even een berichtje tussendoor...
Ben net nieuw hier op het forum en ik rijdt ook een Diversion.
Echt superhandig al die informatie over de Diversion aangezien ik geen boekje heb waarin staat hoe of wat...
Fotootje van me en mijn diversion komt nog.
Echt heel erg mooi geworden, wanneer denk je hem helemaal rijklaar te hebben eigenlijk? Je gaat zo snelZo net terug met mijn zij kappen en voor spatbord eerlijk heel mooi gespoten kijk naar heel anders Duke
Echt heel erg mooi geworden, wanneer denk je hem helemaal rijklaar te hebben eigenlijk? Je gaat zo snel
Waar heb je de diameter voor nodig dan ? Als we dat weten kunnen we je misschien zo ook wel helpen.
Hallo Alex, welkom bij de Div rijders Leuk weer een "nieuwe" Diversion rijder erbij. Heb je het topic over de Diversion toertocht ook al gelezen, misschien wel leuk om daar bij te zijn, gezellig met de Divjes op stapHoi allen, even een berichtje tussendoor...
Ben net nieuw hier op het forum en ik rijdt ook een Diversion.
Echt superhandig al die informatie over de Diversion aangezien ik geen boekje heb waarin staat hoe of wat...
Fotootje van me en mijn diversion komt nog.
Aha, ja dat scheelt een slok op een borrel Een setje stof- en keering voor de achter remklauw, voor één zuiger, kost bij de dealer dik € 30,-Voor revisie van de remklauw; zuigerringen. Die dingen zijn gewoon los te koop zonder "yamaha" erop en kosten dan nog maar 7,50.
Ziet er al goed uit en lijkt bijna weer op een motor.Ik denk eind juni, eind mei ga ik een week rusten in italie en als ik terug ben ga ik rijden *o*
Duke
Voor revisie van de remklauw; zuigerringen. Die dingen zijn gewoon los te koop zonder "yamaha" erop en kosten dan nog maar 7,50.
Brute fiets Duke. Respect voor de klus
Ook heel mooi dat achterkantje zonder de duozithandgrepen
Het zadel maakt 'em nog herkenbaar als Div. Ik neem aan dat dat ook anders wordt?