Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier kan je het beter zien
Duke8-)
full

Heren nou is pressies wat ik dacht helemaal in lijn, van morgen helemaal uitgemeten tevens ook de lazer uitlijn erop gehad gewoon goed kijk foto
Duke 8-)
Dit gaat volgens mij een héél mooie fiets worden :Y

Sander,

Ik heb enkele vraagjes, Ik heb ook de xenon die jij had besteld, ik heb de topkuip gedemonteerd, oude halogeenlamp verwijderd, zie ik dat ik H1 heb besteld, dom dom,
Wat heb jij H4 of HB4?

H4 heb ik :)

Das zonde inderdaad, kun je het gewoon om laten ruilen miss?

Sorry, ik heb mijzelf ge-quote omdat er teveel posten tussen zaten en het toegevoegde/gewijzigde P.S. ;) O-) 8-) :] Het verschil tussen jullie bandjes:

Jessica33 had zich voorbereid en gekozen voor een sportieve toerband om heel veel kilometers te kunnen rijden, ;) :]
maar Sandertjer heeft zich waarschijnlijk een sportband in de maag laten splitsen, die duurder is en sneller slijt. :X(Ze zien je graag en vaak terug.) ;) 8-) :]

P.S. Houdt maar eens de kilometers bij tot de volgende vervanging, indien mogelijk met een maandelijkse opgave van de profieldiepte (rondom) en een maandelijkse foto van dat profiel (tot algemeen vermaak) ;) 8-) :]

Een metzeler Roadtec Z6 is toch een toerband? lag er nu ook op :?

H4 heb ik :)

Das zonde inderdaad, kun je het gewoon om laten ruilen miss?

aha, dank je,
Ja, ik heb een mailtje gestuurd om hem om te ruilen, ik had gehoopt eigenlijk voor maandag klaar te hebben, dan ga ik namelijk met de motor naar Cochem, maar ja, niets aan te doen, alleen dat ik nog een keer de kuip moet eraf halen.

Laatst bewerkt:
Een metzeler Roadtec Z6 is toch een toerband? lag er nu ook op :?
Klopt, is net als de LASERTEC een sportief toerbandje, maar eventuele verschillen in prijs ontstaan door: De jouwe is breder, voor een zwaardere motor, voor een hogere snelheidsklasse en de winstmarge van de verkoper. ;) 8-) :]

P.S. En de jouwe is een modernere uitvoering. ;)

Laatst bewerkt:
Hoi allen, even een berichtje tussendoor...
Ben net nieuw hier op het forum en ik rijdt ook een Diversion. :]
Echt superhandig al die informatie over de Diversion aangezien ik geen boekje heb waarin staat hoe of wat... |(

Fotootje van me en mijn diversion komt nog.

:W

Echt superhandig al die informatie over de Diversion aangezien ik geen boekje heb waarin staat hoe of wat... |(

Fotootje van me en mijn diversion komt nog.

:W
Welkom en op de volgende site is veel te vinden:

4shared - free file sharing and storage

Succes. ;) 8-) :]

Zo net terug met mijn zij kappen en voor spatbord eerlijk heel mooi gespoten kijk naar heel anders
Duke 8-)

Zo net terug met mijn zij kappen en voor spatbord eerlijk heel mooi gespoten kijk naar heel anders Duke 8-)
Echt heel erg mooi geworden, wanneer denk je hem helemaal rijklaar te hebben eigenlijk? Je gaat zo snel ;)

Waar heb je de diameter voor nodig dan ? Als we dat weten kunnen we je misschien zo ook wel helpen.

Voor revisie van de remklauw; zuigerringen. Die dingen zijn gewoon los te koop zonder "yamaha" erop en kosten dan nog maar 7,50.

Fotootje van me en mijn diversion komt nog.:W
Hallo Alex, welkom bij de Div rijders :W Leuk weer een "nieuwe" Diversion rijder erbij. Heb je het topic over de Diversion toertocht ook al gelezen, misschien wel leuk om daar bij te zijn, gezellig met de Divjes op stap :Y

Voor revisie van de remklauw; zuigerringen. Die dingen zijn gewoon los te koop zonder "yamaha" erop en kosten dan nog maar 7,50.
Aha, ja dat scheelt een slok op een borrel :) Een setje stof- en keering voor de achter remklauw, voor één zuiger, kost bij de dealer dik € 30,- :(

Duke

Het gaat goed zo. :Y
Keurig in lijn dat had je dus goed uit gemeten. :Y
Spuitwerk ziet er ook spectaculair uit. :9~
Had niet verwacht dat de wijziging van het achterframe er zo mooi uitzag.
Het is dadelijk bijna niet meer te herkenen als een Diversion.
Als ze dat in Japan zien gaan ze hem ook zo uitbrengen :P

en nu maar snel :]

Bij on2wheels.nl. Maar excuus, ze zijn duurder: € 7.95 :P

en nou die %$#@ diameter nog

Laatst bewerkt:
Brute fiets Duke. Respect voor de klus :}
Ook heel mooi dat achterkantje zonder de duozithandgrepen :Y

Het zadel maakt 'em nog herkenbaar als Div. Ik neem aan dat dat ook anders wordt?

Laatst bewerkt:
Brute fiets Duke. Respect voor de klus :}
Ook heel mooi dat achterkantje zonder de duozithandgrepen :Y

Het zadel maakt 'em nog herkenbaar als Div. Ik neem aan dat dat ook anders wordt?

Zitje laat ik zo alleen ik laat het opnieuw overtrekken
Duke 8-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan