Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je met opgeknapt bedoeld, dat je de buitenzijde hebt schoon gemaakt en bijgewerkt, want die gasveer is bij mijn weten niet te openen/reviseren :?

Maar zag er netjes uit. ;) 8-) :]

ik heb de veer ( buitenveer) gedemonteerd en laten coaten ( speciale flexi coating) , en de stelring , schotel zwart laten poedercoaten. De rest heb ik zelf gespoten ( de gasveer , vork en bus)

De zwart-gele Kawasaki LTD454 , en de paarse GSX 550 es heb ik eveneen zelf gespoten en opgeknapt.
 
Als ik zo op deze foto kijk.
Ik kan het niet helemaal goed zien.
Maar zo lijkt het of je kettingwiel precies achter je frame buis komt.
Dat zou dus betekenen dat je wiel 2 cm naar rechts moet.

Hier kan je het ook zien twee verschil de nieuwe en oude brug ik heb net niets anders gemeten en ik denk dat het goed komt
Duke 8-)
full
 

De schanier punt zijn even breed dat is de eerste wat ik gedaan heb vandaar ik overging naar een andere brug
Duke 8-)
 
Sorry, ik heb mijzelf ge-quote omdat er teveel posten tussen zaten en het toegevoegde/gewijzigde P.S. ;) O-) 8-) :]

Zou dat dan zoveel goedkoper zijn?

Of heb jij flinke korting gekregen dan? lief lachen? of miss moet de volgende keer mijn vriendinnetje maar een nieuw bandje halen :P
Geen idee, ook op andere sites zijn die banden niet zo duur. Ik kon niet lief lachen want ik heb het via mail gevraagd.
Het verschil tussen jullie bandjes:

Jessica33 had zich voorbereid en gekozen voor een sportieve toerband om heel veel kilometers te kunnen rijden, ;) :]
maar Sandertjer heeft zich waarschijnlijk een sportband in de maag laten splitsen, die duurder is en sneller slijt. :X(Ze zien je graag en vaak terug.) ;) 8-) :]


P.S. Houdt maar eens de kilometers bij tot de volgende vervanging, indien mogelijk met een maandelijkse opgave van de profieldiepte (rondom) en een maandelijkse foto van dat profiel (tot algemeen vermaak) ;) 8-) :]
 
Sander,

Ik heb enkele vraagjes, Ik heb ook de xenon die jij had besteld, ik heb de topkuip gedemonteerd, oude halogeenlamp verwijderd, zie ik dat ik H1 heb besteld, dom dom,
Wat heb jij H4 of HB4?
 
Laatst bewerkt:
Je bedoeld Leed-vermaak _O-
Och, laten we niet overdrijven. O-)

Ik leer al mijn hele leven van mijn eigen fouten en van die van anderen die mij ter ore komen, die hoef ik niet meer te maken. ;)

Tot ieders vermaak een kort verhaaltje van mij (staat al ergens):

Toen ik pas mijn rijbewijs had en al eerder, zat ik ieder vrij moment op de motor en kwam er alleen vanaf om te werken en te slapen (slapen op de motor lukte in het begin nog niet). ;)

Voor woon-werkverkeer en plezierritjes was dat ongeveer 1000 Km. per week en inclusief de vakanties reed ik jaarlijks bijna de klok rond (96.000 Km.).

Maar dit betekende wel, de ene maand een nieuwe achterband en de andere maand een nieuwe ketting & dankzij een fout in de service-manual (iedere 2000 Km. een servicebeurt), stond ik iedere twee weken bij de Dealer. |(

Totdat ik op een gegeven moment geen werk had, dan ga je iets verder nadenken, veel lezen en meer zelf doen om te bezuinigen. ;) 8-) :]
 
Laatst bewerkt:
P.S. Houdt maar eens de kilometers bij tot de volgende vervanging, indien mogelijk met een maandelijkse opgave van de profieldiepte (rondom) en een maandelijkse foto van dat profiel (tot algemeen vermaak) ;) 8-) :]
Jaja, jij bent zeker van de werkverschaffing! Zo veel rijd ik niet in een maand, maar ik zal proberen een bestandje bij te houden...
 
ja. maar de andere gaan er wel uit. De div loopt nog goed, en rijdt fijn. en de vrouw vondt het zonde.. maar grootste reden is, dat een nieuwe kopen er nu niet inzit. dus blijft de div
Is toch ook een prima motor :Y
Als je toch de Div blijft rijden kun je ook mooi met de Diversion toertocht mee ;)
 
ik zou wel willen, maar heb dus het probleem van mijn binnenpoot ( zie eerdere bericht hier ) , mijn binnenpoten zijn slecht, en ik heb nieuwe hier liggen, maar heb nieuwe busjes nodig, die ik moet laten maken. Deze busjes zijn met het TIN-coaten verloren gegaan ( mijn nieuwe binnenpoten zijn dus goudkleurig gecoat )

Mijn huidige keerring lekt.

dus dat moet eerst opgelost worden..
 
Laatst bewerkt:
Jaja, jij bent zeker van de werkverschaffing!
_O- _O-
Zo veel rijd ik niet in een maand, maar ik zal proberen een bestandje bij te houden...
Met dat bestandje ben ik al 5 jaar bezig en de bedoeling was om alle vernieuwingen te noteren, maar tot op heden heb ik alleen de tank hoeven bijvullen en hier en daar wat vet of een druppeltje olie. :}

Maar ook ik ben aan nieuwe banden toe en had vorig jaar mijn vakantiegeld in april, maar moet dit jaar waarschijnlijk nog enkele weken wachten. -O-
 
als ik dus weet, hoe dik de demperstang is, dan kan ik de busjes laten draaien. De overige maten kan ik direct uit mijn binnenpoten opmeten.

Ik zal wel even kijken of ik de binnenpoten op foto kan zetten.. zijn wel erg bling...
 
MET EEN SCHUURSPONSJE :N

"Niet met de groene kant B| , alleen de zachte kant gebruiken !!!"
 
Heren nou is pressies wat ik dacht helemaal in lijn, van morgen helemaal uitgemeten tevens ook de lazer uitlijn erop gehad gewoon goed kijk foto
Duke 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan