Ik denk dat je met opgeknapt bedoeld, dat je de buitenzijde hebt schoon gemaakt en bijgewerkt, want die gasveer is bij mijn weten niet te openen/reviseren
Maar zag er netjes uit.
Als ik zo op deze foto kijk.
Ik kan het niet helemaal goed zien.
Maar zo lijkt het of je kettingwiel precies achter je frame buis komt.
Dat zou dus betekenen dat je wiel 2 cm naar rechts moet.
Leg de achtervorken eens op elkaar.(chips dat kan niet meer hij zit er al in)
Het schanier is wel even breed .
en lijkt het nou zo dat de Div achterbrug a-symetrisch is
Zou dat dan zoveel goedkoper zijn?
Of heb jij flinke korting gekregen dan? lief lachen? of miss moet de volgende keer mijn vriendinnetje maar een nieuw bandje halen
Het verschil tussen jullie bandjes:Geen idee, ook op andere sites zijn die banden niet zo duur. Ik kon niet lief lachen want ik heb het via mail gevraagd.
Toch maar afgezien van de verkoop van je Div 900 ?dit is trouwens mijn Div900
[afbeelding]
en oude foto : met koffers :
[afbeelding]
En deze veer heb ik opgeknapt :
[afbeelding]
GReeTZ : SPeCTRuM
Och, laten we niet overdrijven.Je bedoeld Leed-vermaak
Toch maar afgezien van de verkoop van je Div 900 ?
Jaja, jij bent zeker van de werkverschaffing! Zo veel rijd ik niet in een maand, maar ik zal proberen een bestandje bij te houden...P.S. Houdt maar eens de kilometers bij tot de volgende vervanging, indien mogelijk met een maandelijkse opgave van de profieldiepte (rondom) en een maandelijkse foto van dat profiel (tot algemeen vermaak)
Is toch ook een prima motorja. maar de andere gaan er wel uit. De div loopt nog goed, en rijdt fijn. en de vrouw vondt het zonde.. maar grootste reden is, dat een nieuwe kopen er nu niet inzit. dus blijft de div
Jaja, jij bent zeker van de werkverschaffing!
Met dat bestandje ben ik al 5 jaar bezig en de bedoeling was om alle vernieuwingen te noteren, maar tot op heden heb ik alleen de tank hoeven bijvullen en hier en daar wat vet of een druppeltje olie.Zo veel rijd ik niet in een maand, maar ik zal proberen een bestandje bij te houden...