evolver86
MF veteraan
- 1 aug 2002
- 5.124
- 566
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij staat mijn vrouw soms klaar met MIJN pak en helm: "Zo ga maar een toertje doen, IK wil op de computer vandaag"
Stel een ruil voor: 1 week Barcelona-met-vriendinnen voor je vrouw in ruil voor een FJR of TDM voor jouw?
Heb je de originele sleutelset niet meer? daar zit/zat de correcte bougiesleutel in.
Ik haalde ze zo om de 6000km (6maand) uit om es na te zie, het stof eruit te kloppen en de electrodeafstand af te stellen. 2 x nieuwe bougies gestoken: op 24 en 48K.
Ok dus zij gaat 2 weken en jij 3 ? bof jij effen maar ik gok dat je 2 maand bedoelt?
Dat vinden alleen enkele personen zonder Div. en enkele meelopers.Kom Dames en Heren, zo krijgen we dit 6e nooit vol voor 2010.....
Wordt tijd dat ze weggaan! Je bent veel te aardig voor ze geweest, dat blijkt wel weerZou je wel zeggen ja.
En die van haar ook gewoon inruilen.
Zal ze niet zo blij mee zijn.
Zij begon tenslotte dat het een ouwe lullen motor was.
Komt waarschijnlijk alleen maar door de kleur grijs.
Maar die andere motor komt er wel hoor , Als mijn zoons het huis uit zijn (22 en 24 jaar kan nooit meer lang duren )
groeten Ron
Zou je wel zeggen ja.
En die van haar ook gewoon inruilen.
Zal ze niet zo blij mee zijn.
Zij begon tenslotte dat het een ouwe lullen motor was.
Komt waarschijnlijk alleen maar door de kleur grijs.
Maar die andere motor komt er wel hoor , Als mijn zoons het huis uit zijn (22 en 24 jaar kan nooit meer lang duren )
groeten Ron
Dju Wulle maateke waar verkopen ze die man
k'wil ook azo één hebben
Troost: ook een div600 geraakt ooit versleten...
Maar geen TDM hoor , ech nie
Hoeveel is de electrodeafstand?
En ik rij niet zo veel, maar ik koop goede olie en kijk niet zo nauw wat er voorgeschreven staat, doe ik ook met mijn auto en ben nog nooit slecht eraf gekomen.
Dat vinden alleen enkele personen zonder Div. en enkele meelopers.
HE HE![afbeelding]
gruwel, o gruwel ...Spammers in this treath
Maare hoe kun je die electroden afstand ofzo afstellen op je bougies dan
Hallo luitjes. Toen ik vanmiddag in de file zeiknat stond te regenen viel me op dat de lichte rammel die in het blok zit, waar ik me volgens een collega die wel verstand heeft van motoren niet druk om moet maken, erger is als die in zijn vrij staat en de koppeling los dan wanneer ik de koppeling inhoud.
En moeders is nog veel aariger voor ze .Wordt tijd dat ze weggaan! Je bent veel te aardig voor ze geweest, dat blijkt wel weer