Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
M,n vrouw !!
Alsof ze in de buurt zou willen komen van de motor
Ze spreekt nog steeds over dat ding als DIE motor , nadruk op die .
Mannen met ervaring (getrouwd of zo ) weten hoe dat klinkt.
Hoezo? als ik al naar m'n motor wijs, staat mijn vrouw al met het pak aan en de helm op....maar ja, ik heb dan ook een FJR....was met de Div eigenlijk al net zo.....
Misschien wist je het al, maar bekijk eens dit bericht:Hoezo? als ik al naar m'n motor wijs, staat mijn vrouw al met het pak aan en de helm op....maar ja, ik heb dan ook een FJR....was met de Div eigenlijk al net zo.....
Ik dacht maat 16? Is bij (o.a. PSA) automotoren ook wel eens gebruikt. Ik had derhalve al eens een bougiesleutel voor op de doppenset aangeschaft in die maat teneinde bij de automobiel de bougies te kunnen verwisselen. Hij past ook op de bovenste motorsteunbouten van de diesel, vandaar dat ik er vrij zeker van ben dat het maatje 16 is.By the way, ik wilde een bougie even eruit draaien, kwam ik erachter dat deze de maat 18 heeft,
Ik heb bijna alle maten, behalve deze.
Ik wou even controleren hoe de bougie eruit zag, of deze vervangen moest worden, hoe doen jullie dat? echt vervangen op kilometers of zoals ik doe?
Hallo luitjes. Toen ik vanmiddag in de file zeiknat stond te regenen viel me op dat de lichte rammel die in het blok zit, waar ik me volgens een collega die wel verstand heeft van motoren niet druk om moet maken, erger is als die in zijn vrij staat en de koppeling los dan wanneer ik de koppeling inhoud.
Iemand enig idee waar dit op kan duiden ? En of ik me daar echt niet druk om moet maken.
Vandaag voor het eerst door de zeikregen met mijn div. Vorige eigenaar had al twee jaar alleen in de zon gereden. Motor begint raar te doen en langzamer te rijden. Ik denk, komt door de regen of iets, ergens nattigheid waar die het niet gewend is, gewoon doorrijden. Moet ie maar aan wennen. Totdat motortje ermee stopt. 3 banen opschuiven naar vluchtstrook in de spits met een motor die inmiddels 60 gaat. Gestopt en toen dacht ik ooooo ja misschien moet ik de kraan op reserve zetten.... Gedaan en starten en starten en starten en starten en starten. Accu leeg.
Anwb bellen. Drie kwartier wachten in de zeikregen. Ik weet het, domdom.
Ik had het een tijdje geleden nog over het absoluut niet waterdicht zijn van mijn motorbroek. Nu met de binnenvoering erin is de broek vanavond absoluut waterdicht gebleken. Zoals Jessica33 al eerder zei. Het regende echt keihard en ik moest er vol doorheen op de snelweg.
Gek genoeg blijken mijn laarzen nu weer niet helemaal waterdicht.
Tja, dan had je je binnenlaarzen erin moeten doen....
Ik begrijp dat je gewoon moet priegelen van onderaf?
Kolenschoppen ? Heb ik niet . Maar ik kwam er toch niet tussen.
Volgens mij een is een gynaecoloog met als hobby bouwmodellen beter geschikt.
Stel een ruil voor: 1 week Barcelona-met-vriendinnen voor je vrouw in ruil voor een FJR of TDM voor jouw?....
Ze vind mijn grijze div 600 alleen een ouwe lullen motor.
Maar hij rijd zo lekker en is makkelijk in onderhoud.
Ik wil wel een TDM o.i.d maar die mag ik weer niet kopen van der ???
...
Ik heb net mijn olie ververst en even daarvoor het oliefilter vervangen, kan ik weer 10.000 km er tegenaan.
By the way, ik wilde een bougie even eruit draaien, kwam ik erachter dat deze de maat 18 heeft,
Ik heb bijna alle maten, behalve deze.
Ik wou even controleren hoe de bougie eruit zag, of deze vervangen moest worden, hoe doen jullie dat? echt vervangen op kilometers of zoals ik doe?
Hoezo? als ik al naar m'n motor wijs, staat mijn vrouw al met het pak aan en de helm op....maar ja, ik heb dan ook een FJR....was met de Div eigenlijk al net zo.....
nokkenaskettingspanner? of is da ottomatiek op een div? (kweetetniemeer)... viel me op dat de lichte rammel die in het blok zit, waar ik me volgens een collega die wel verstand heeft van motoren niet druk om moet maken, erger is als die in zijn vrij staat en de koppeling los dan wanneer ik de koppeling inhoud.
Hallo luitjes. Toen ik vanmiddag in de file zeiknat stond te regenen viel me op dat de lichte rammel die in het blok zit, waar ik me volgens een collega die wel verstand heeft van motoren niet druk om moet maken, erger is als die in zijn vrij staat en de koppeling los dan wanneer ik de koppeling inhoud.
Iemand enig idee waar dit op kan duiden ? En of ik me daar echt niet druk om moet maken.
Tja, dan had je je binnenlaarzen erin moeten doen....
Een keer goed inspuiten met spray die je bij de schoenenwinkel kan halen (€5 ofzo), dan zijn je laarzen weer waterafstotend.Binnenlaarzen? Voel me nu enigszins [afbeelding]
Ach, het was niet doorweekt, zaten wel wat vochtige plekken in de sokken. Net alsof het een klein beetje doorlekt.
Bij mij staat mijn vrouw soms klaar met MIJN pak en helm: "Zo ga maar een toertje doen, IK wil op de computer vandaag"