Waarschijnlijk een andere Diversion, of een oude advertentie. Heb na mij weten (recentelijk) geen topic geplaatst. Maar goed....excuus aanvaard. Ik zal je uitleggen wat er gebeurt is. Ik heb allen nieuwe onderdelen gekocht.....olie, oliefilter, luchtfilter, benzinefilter, Tankcure, nieuwe lichten en een nieuw zadel. Waarom? Ik wilde lekker rijden. Heb zelf de Diversion gekocht voor 600, heb 200 uitgegeven .
Heb tankje gereinigd( wat een klus, weekend bezig geweest) maar hij lekte ergens benzine. Aangezien ik niet technish ben, heeft een kennis die zelf motoren repareert gekeken,. Conclusie was dat er een klein onderdeeltje in de carb kapot was. Een onderdeel van waarschijnlijk 2 euro. Niet te vinden, dus nieuwe gebruikte carb uit 1998 besteld. Vol goed moed gemonteerd, startte en lopen........maar...... wat er waarschijnlijk fout ging, was dat mijn kennis even te veel gas gaf me een te koude motor. Daarna spoot de olie uit het blok en liet hij mij achter met het is een lekke koppakking.
Daar zat ik dus weer........nog steeds niet rijden, terwijl in de winter met de diversion wou overbruggen. Al met al heb ik voor mijn 800 euro , 1 weekend kunnen rijden.
That,s the story. Aangezien de Diversion er best nog mooi uitziet vindt ik het zonde om hem te "begraven"
Groet Frank.