A
Anoniempje559
Guest
Is dat die te koop stond hier op MF?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus zo'n leuke "aparte" Beetje violetachtig blauwe gaat 160 max
en zo'n alledaagse rooie 165 .
Waarbij gezegd wordt dat boven de 140 helemaal niet prettig rijd , waar praten we dan nog over !
Gaius wil een beetje stangen en vind 't wel een mooie fiets en kleurtje.
Klopt! Hoewel ik hem eerder via Speurders had gevondenIs dat die te koop stond hier op MF?
Klinkt raar, zijn er geen onderdelen achter gebleven om te lassen
Lekker weer ja.
En dan ben ik thuiswerker en hebben we 2 auto's voor de deur staan , moet ik morgenochtend werk wegbrengen ... zijn beide auto's al besproken .
Moet ik van armoe nog winterbikkel worden ook
kan gelast worden, maar ik ben het beugeltje om de bocht aan de cil vast te bouten kwijtgeraakt
ik heb niets te vertellenKom Dames en Heren, zo krijgen we dit 6e nooit vol voor 2010.....
Toch wel, maar je beseft het nog niet...
ik heb niets te vertellen
Jammer hé, zo ga je nooit aan die nieuwe XJ1 geraken volgend jaarde div wil gewoon niet stuk
oja
laatst wel een lampje kapot, maar dat is de moeite van het plaatsen hier niet waard
Trouwens, is het vervangen van een koplamppitje veel gedoe? Is het trouwens een H4tje? En idem voor stadslicht (want die is kapoet)
gewoon je vrouw cq vriendin het laten doenKolenschoppen ? Heb ik niet . Maar ik kwam er toch niet tussen.
Volgens mij een is een gynaecoloog met als hobby bouwmodellen beter geschikt.