Het grote Yamaha Diversion topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
diversion.jpg

Vandaag geslaagd, binnenkort lekker op pad met, de voor mij nieuwe, motor.

Diversion 600 uit 2001!
 
Ik zou ook voor LED gaan. Laatst een test gelezen en daar kwam de Hilox als beste uit qua lichtbeeld als je geen projectorlens in je koplamp hebt.
 
Hoort er dan ook gelijk een led stadslichtje bij? Ik weet het niet zeker maar volgens mij staat deze aan terwijl het dimlicht aan staat.
 
neem gelijk LED.

Heb ik ook, geen opwarmtijd. Goedkoop en plug en play.

Let alleen wel op, ik had een setje die stoorde op mijn radio in de auto en op mijn packtalk.
.
Waar heb jij die LED lamp besteld Richard? Heb je daar nog een linkje van beschikbaar?
Ik zie namelijk prijzen van nog geen €9 tot €89 voor een lamp :?
 
Waar heb jij die LED lamp besteld Richard? Heb je daar nog een linkje van beschikbaar?
Ik zie namelijk prijzen van nog geen €9 tot €89 voor een lamp :?
Niet die nemen Ben.Ik zal even zoeken, ik had van het merk AutoFeel een paar, H4 dus ook groot licht.

De 2e keer Philips Lumileds ook H4 maar deze stoorden op de autoradio en zelf ook in de motor op de cardo.
 
Niet die nemen Ben.Ik zal even zoeken, ik had van het merk AutoFeel een paar, H4 dus ook groot licht.

De 2e keer Philips Lumileds ook H4 maar deze stoorden op de autoradio en zelf ook in de motor op de cardo.
OK, wacht even je reactie af.
Die eerste, van €8,62, in mijn vorige bericht heeft wel goede reviews. Ik kan alleen niet ontdekken of dat zowel dim- als grootlicht is. Neem aan van wel.

linkje naar de LED lamp van €8,62
 

Bijlagen

  • 81NGRgQnlsL._SY355_.jpg
    81NGRgQnlsL._SY355_.jpg
    21,6 KB · Weergaven: 8
  • p1.jpg
    p1.jpg
    106 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Voor de liefhebbers, ik heb nog en setje gebruikte H4 LED's met zowel dim- als grootlicht in de aanbieding
€ 10,00 excl verzending of afhalen in Hengelo ov
 

Bijlagen

  • 20181116_204128.jpg
    20181116_204128.jpg
    111,7 KB · Weergaven: 13
  • 20181116_204142.jpg
    20181116_204142.jpg
    242,8 KB · Weergaven: 12
  • 20181116_204237.jpg
    20181116_204237.jpg
    83,3 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Zo, fietsje hangt er kaal bij... vorkpoten liggen uitelkaar op de werkbank, klaar om schoongemaakt en met nieuwe keerringen en olie weer in elkaar gezet te worden. De poot heeft wel wat geleden, wat putjes vooral aan de bovenkant, weinig aan te doen ben ik bang...

Daarna even kleppenstellen. En dan zijn we er weer helemaal klaar voor *D

Bekijk bijlage 1338692

Vandaag geslaagd, binnenkort lekker op pad met, de voor mij nieuwe, motor.

Diversion 600 uit 2001!
Enjoy! :]

Al is het aardig fris aan het worden -O-
 
Al is het aardig fris aan het worden -O-

Dat kun je wel zeggen, gister was het hier enorm vochtig maar was het goed te doen. Vandaag overdag was eigenlijk wel lekker, maar toen de zon eenmaal verdween... Ik heb zo een sjaal aan 1 stuk en prop die wel eens onder mn helm, scheelt veel kou maar is niet zo confortabel en zit vaak niet goed, dan word het toch echt koud als er wind door komt.
 
Nou, weer even verder met opkalefateren van de Yahama. Nieuwe achterband, voorband kan qua profiel nog eventjes maar begint uit te drogen en is gecupt dus die is volgende week aan de beurt. Remklauwbussen achter zijn samen met de remblokken verroest dus ook die aanpakken. Voorvorkkeerring lek. Die van de lente samen met nieuwe olie vervangen.

Wat is jullie gemiddelde veerweg zogezegd?
Ik meet nu maximaal 60mm met berijder +- 90kg.

En ook even wat anders.
In hoeverre vinden jullie het acceptabel dat er in december 2017 een 'nieuwe' voorband wordt opgelegd die volgens de markering uit week 8 van 2015 komt?
 
Laatst bewerkt:
In hoeverre vinden jullie het acceptabel dat er in december 2017 een 'nieuwe' voorband wordt opgelegd die volgens de markering uit week 8 van 2015 komt?

Dat is over een maand of 3 al weer 4 jaar terug... Bij 5 jaar is er volgens mij al kans op haarscheurtjes. Maar ik heb ooit wel gelezen dat het afhangt van hoe de band bewaard word/werd. Maar het advies van "max snelheid" zou ik zelf van uit gegaan zijn
 
Ik jaag er elk jaar een voorband doorheen en voor mij zou dat met een mooie korting dus interessant zijn.

IMG_20181120_171758.jpg


De Green Lady heeft LED-verlichting! Ik moest weer een nieuwe achterband en om die jongen niet teveel op de handen te kijken loerde ik eens in de kasten en zag daar een mooi doosje met LED erop en H4 aan de zijkant. Aangezien ik mijn neus al 2x gestoten heb met Chinees spul wat niet eens heel goedkoop was, wilde ik eerst voor een Hilox Evolution gaan, maar deze was geheel uit alu en kost toch zo'n €45-€55 minder.

Tot nu toe erg blij, geeft een enorme bak licht als ik tussen 22:00 en 00:30 naar huis rijd door de binnenlanden van roerig Noord-Overijssel. Aanradertje wat mij betreft. Details staan er niet echt op, doosje is gewoon zwart met zilveren en witte bedrukking.
 
De Green Lady heeft LED-verlichting!

Dat ziet er wel super mooi uit, mooi helder wit! Ik heb zelf mn lamp nog bij gesteld zodat hij wat hoger kwam te schijnen. Moet binnenkort opnieuw, ik zag mn verlichting op de schouders van de automobilist die voor me reed... Handig om licht te stellen wanneer je er op zit en hij niet op de bok staat._O-|(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan