Bij 12 Volt zal het wel meevallen.
Maar zo'n batterij kan gemakkelijk 200 Ampere leveren. Dus 200x12=2400 Watt. Dat levert wel wat warmte op korte tijd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij 12 Volt zal het wel meevallen.
Ik kocht een div900 uit 95 met 50.000 voor 2000,- eur (in perfecte staat).
Zo'n grote flits zal een smeltzekering niet maken hoor!Als jij ooit een keertje kortsluiting krijgt ga je ook wel met een geweldige flits en gemengde berichten op pagina 3 van de telegraaf .
Tnx! Maar met "draden chaos" bedoel ik de aansluiting vanaf m'n schoenen naar m'n stuur, de draden binnenin wegwerken lukt wel (al zal het minder lekker lopen).Misschien nog twee ideeën om over na te denken:
1. Knip twee zooltjes voor je schoeisel en steek hier de weerstandsdraad in lussen doorheen
2. Of knip twee dunne zooltjes per schoen/laars en leg hier de lussen van de weerstandsdraad tussen
Succes.
Bikkel hoor, met deze gladheid nog doorrijden. Mij te glad, gisteren durfde ik er niet mee naar huis te rijden. De twee motorrijdende collega's die gisteren met de motor waren hebben beiden dwars gegleden (voetjes op de grond en zonder te vallen), maar de scooterrijdende collega is wel onderuit gegaan. Die motorrijders zijn met hun decennia motorervaring vandaag met de auto gegaan, dan hoef ik het met mijn 4 maanden A'tje het ook niet te gaan proberen.
Misschien een domme vraag maar ik lees overal taartschep dit taartschep dat... maar wat is dit nou eigenlijk? sommige zinnen deden het vermoeden richting de knipperlichten gaan maar ik zou het niet wetenHeeft er nog iemand een orginele taartschep waar hij/zij van af wil .
Komt toch aardig wat rotzooi omhoog zonder .
hij is er bij mij ook vanaf of niet? Weet ik dat ook weer
[afbeelding]
Maar die reflector is voor een paar euro zo weer te monteren.taartschep verwijderen is bij iets ritueels...
hmja, het ding zat er dus niet voor niks. Modder...
Ook heb je een kleine kans op een boete van 60,- + admin. kosten omdat de reflector niet meer aanwezig is.
Dat ziet er inderdaad echt niet uit
Maar was het officieel niet iets van 30 cm boven het wegdek
Bekijk de vorige foto met taartschep.
P.S. Ik kan mij een paar cm vergissen.
Bij fietsen is dat allemaal gespecificeerd, en bij motoren ongetwijfeld ook. De reden is simpel: standaardisatie vergroot de herkenbaarheid. Een rode reflector op 2 meter hoogte is moeilijker te herkennen als voertuig op een bepaalde afstand.Zullen ook wel minimale maten voor staan, maar de hoogte
Zeer zeker zal Frazer hierover nog wat informatie hebben en even afwachten dus.Van het wetsboek: Artikel 5.4.51
1.
Motorfietsen moeten zijn voorzien van:
- één groot licht;
- één dimlicht;
- twee richtingaanwijzers aan de voorzijde en twee richtingaanwijzers aan de achterzijde van de motorfiets indien de motorfiets in gebruik is genomen na 31 december 1996; het licht van de richtingaanwijzers van motorfietsen in gebruik genomen na 30 juni 1967 moet knipperen;
- één stadslicht indien het voertuig na 31 oktober 1997 in gebruik is genomen;
- één achterlicht;
- één remlicht indien het voertuig in gebruik is genomen na 26 november 1975;
- achterkentekenplaatverlichting;
- één rode retroreflector aan de achterzijde van het voertuig.
2.
Onverminderd het eerste lid, onderdeel c, mag, indien de motorfiets is voorzien van een zijspanwagen en in gebruik is genomen na 31 oktober 1997, de aan de motorfiets aangebrachte richtingaanwijzer aan de zijde van de zijspanwagen niet functioneren.
Hier staan geen extra eisen, maar misschien dat iemand anders die weet/weet te vinden?