Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit vraaaagttt om uh nieuwhee bekgraund ditmaal met oto... _O- })

Laatst bewerkt:
Ja dat ben ik ook maar ik ga niet met jou in 1 auto wegmisbruiker. Ik wil zelf sturen ik ben namelijk wilder denk ik.. hahaha

Nah gaan jullie maar knallen.. Autos zijn moordwapens als ze hard gaan.

Laatst bewerkt:
Rijden jullie allemaal maar eens met mij mee, 25m lang, 30 ton, dubbel gelede bus, plaats voor ruim 200 passagiers, plus extra staanplaatsen })

Laatst bewerkt:
Vanmorgen (het was nog donker) reed ik het woonerf in, komt er een onverlichte auto het erf uit geslingerd. De bestuurster (!) was druk bezig met de hand de binnenkant van haar voorruit schoon te wrijven, terwijl het ijs nog op de buitenkant zat. Ik knipper een paar keer met het groot licht, zit dat mens me bij het voorbijrijden aan te staren alsof ze water ziet branden, om vervolgens, nog steeds slingerend en onverlicht, haar weg te vervolgen.

Stiekem hoop ik in zulke gevallen dat er een boompje/paaltje/lantaarnpaal over het hoofd gezien wordt. Niet te hard, natuurlijk, want niemand zit te wachten op slachtoffers, maar (flink) wat schade aan de auto zou van mij mogen.

Vanmiddag een jonge scooterrijdster (zonder helm met blauw plaatje) in een slip zien raken en bijna onderuit zien gaan (miraculeuze herstelbeweging) over een of ander patatzakje of zo dat iemand zo maar uit zijn auto flikkerde in een bocht. Doet toch even je hart stilstaan :(

Scooterrijdster sprak automobilist aan bij volgende stoplicht. Ben er maar even naast gaan staan als "getuige", omdat zij nogal klein en teer was, en ik redelijk groot en imposant :) Scooterrijdster merkte dat niet eens want keek de auto in, maar automobilist zag mijn "strenge zwijgende blik" daarachter en wist niet hoe veel hij zich moest verontschuldigen. Wat een eikels heb je toch...

Dat zijn diezelfde lui die brandende peuken voor je uit het raam gooien en als je ze erop aanspreekt zeggen "ik had je niet gezien". O, dus je gooit alléén je brandende peuk NIET uit het raam als je een grote zwartgeklede motorrijder op een literfiets achter je ziet? Nee, jij bent echt het kersje op de taart van de mensheid, chapeau.

Maar ja, als er niets écht ergs is gebeurd moet je 't natuurlijk ook weer niet erger maken dan het is. Ben ook altijd snel weer rustig :)

Zoiets had ik laatst op de snelweg. Uit het raam van de Belgische auto voor mij werd ineens een zak sinaasappelschillen leeggegooid :? . Ik heb op vriendelijke, doch dwingende wijze de passagier duidelijk gemaakt wat ik daarvan vond.

wat is het toch de hele fucking tijd met mensen die bumperkleven als je op de rechterbaan rijdt met vMax?

en over shit weggooien.. stond een keer bij de burger king in Delft langs de a13, bouwvakkersbusje.. kerel neemt de moeite om zijn raampje naar beneden te draaien, flikkert zijn troep het raam uit, en draait z'n raampje omhoog...

de prullebak stond voor zijn busje op de stoep.. deur open doen en ff 3 stappen zetten was serieus sneller geweest dan het raampje met de slinger open draaien.

heb 't opgepakt en weggegooid en meneer nog een duimpje gegeven.. hij keek me aan alsof 'ie water zag branden.. :-/

Zoiets had ik laatst op de snelweg. Uit het raam van de Belgische auto voor mij werd ineens een zak sinaasappelschillen leeggegooid :? . Ik heb op vriendelijke, doch dwingende wijze de passagier duidelijk gemaakt wat ik daarvan vond.

Sinaasappelschillen zijn link.

op 0:56.10

Blegh, scooters met blauwe plaatjes. Grote hekel aan.

Je hoeft er zelf toch niet op te rijden. ..

Als het om de berijders gaat dan moet je niet alles over een kam scheren netzoals sommige automobilsten doen met motorrijders.

gister rond half elf, auto naast de stoep geparkeerd, tegen het verkeer in, vlak na een haakse bocht met de verlichting aan en de deur open omdat er twee man naast staat te l*llen!
dus je komt die bocht door, kijkt met je muil in twee koplampen en dus zie je die hele deur niet...
netjes omheen geslingerd maar wel bijna die piemel voor zijn sodemieter gereden!...

Vanmorgen (het was nog donker) reed ik het woonerf in, komt er een onverlichte auto het erf uit geslingerd. De bestuurster (!) was druk bezig met de hand de binnenkant van haar voorruit schoon te wrijven, terwijl het ijs nog op de buitenkant zat. Ik knipper een paar keer met het groot licht, zit dat mens me bij het voorbijrijden aan te staren alsof ze water ziet branden, om vervolgens, nog steeds slingerend en onverlicht, haar weg te vervolgen.

Stiekem hoop ik in zulke gevallen dat er een boompje/paaltje/lantaarnpaal over het hoofd gezien wordt. Niet te hard, natuurlijk, want niemand zit te wachten op slachtoffers, maar (flink) wat schade aan de auto zou van mij mogen.

Privacy settings

Je hoeft er zelf toch niet op te rijden. ..

Als het om de berijders gaat dan moet je niet alles over een kam scheren netzoals sommige automobilsten doen met motorrijders.
of motorrijders met automobilisten, mannen met vrouwen, bestuurders met scooters, Nederlanders met de tweede kamer. enz enz enz....

gister rond half elf, auto naast de stoep geparkeerd, tegen het verkeer in, vlak na een haakse bocht met de verlichting aan en de deur open omdat er twee man naast staat te l*llen!
dus je komt die bocht door, kijkt met je muil in twee koplampen en dus zie je die hele deur niet...
netjes omheen geslingerd maar wel bijna die piemel voor zijn sodemieter gereden!...

Vind ik ook zo iets....
Als je 'm dan al zo neerzet is het een kleine moeite om de dimlichten even uit te doen, je neemt tenslotte niet actief deel aan het verkeer op dat moment.

Stadslichten voeren is dan handig.
Gelukkig heb je 'm nog laten schrikken :Y :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan