MrHawkeye
MF veteraan
- 9 mei 2002
- 49.353
- 14
Rij eens met mij mee.
optieven jij Ik was eerst.
En ik ben groter.
Met zn 3en knallen nou dat wordt wat.
Wegmisbruiker heeft mij nog nooit auto zien rijden...haha
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rij eens met mij mee.
is goed
Goed jij kan rijden beweer je dus...nou die vrouw moet ik nog tegenkomen haha
Zal je zien ...rijdt ze het snot in mn ogen ..helemaal kawagroen oid
Waarom?
Ja dat ben ik ook maar ik ga niet met jou in 1 auto wegmisbruiker.
Hè jammer Hawk, de bocht bij afrit Leidschendam is erg leuk volgas in z'n twee.
Vanmiddag een jonge scooterrijdster (zonder helm met blauw plaatje) in een slip zien raken en bijna onderuit zien gaan (miraculeuze herstelbeweging) over een of ander patatzakje of zo dat iemand zo maar uit zijn auto flikkerde in een bocht. Doet toch even je hart stilstaan
Scooterrijdster sprak automobilist aan bij volgende stoplicht. Ben er maar even naast gaan staan als "getuige", omdat zij nogal klein en teer was, en ik redelijk groot en imposant Scooterrijdster merkte dat niet eens want keek de auto in, maar automobilist zag mijn "strenge zwijgende blik" daarachter en wist niet hoe veel hij zich moest verontschuldigen. Wat een eikels heb je toch...
Dat zijn diezelfde lui die brandende peuken voor je uit het raam gooien en als je ze erop aanspreekt zeggen "ik had je niet gezien". O, dus je gooit alléén je brandende peuk NIET uit het raam als je een grote zwartgeklede motorrijder op een literfiets achter je ziet? Nee, jij bent echt het kersje op de taart van de mensheid, chapeau.
Maar ja, als er niets écht ergs is gebeurd moet je 't natuurlijk ook weer niet erger maken dan het is. Ben ook altijd snel weer rustig
Rijden jullie allemaal maar eens met mij mee, 25m lang, 30 ton, dubbel gelede bus, plaats voor ruim 200 passagiers, plus extra staanplaatsen
Yep plus instructieBusje 11, 12 en 12s in utrecht toevallig?
Zoiets had ik laatst op de snelweg. Uit het raam van de Belgische auto voor mij werd ineens een zak sinaasappelschillen leeggegooid . Ik heb opvriendelijke, dochdwingende wijze de passagier duidelijk gemaakt wat ik daarvan vond.
Sinaasappelschillen zijn link.
op 0:56.10
Ja, als je in het bezit bent van rijbewijs D, en werkzaam als buschauffeurDus ik mag rijden en jij geeft instructie? ~
Ja, als je in het bezit bent van rijbewijs D, en werkzaam als buschauffeur
Blegh, scooters met blauwe plaatjes. Grote hekel aan.
Vanmorgen (het was nog donker) reed ik het woonerf in, komt er een onverlichte auto het erf uit geslingerd. De bestuurster (!) was druk bezig met de hand de binnenkant van haar voorruit schoon te wrijven, terwijl het ijs nog op de buitenkant zat. Ik knipper een paar keer met het groot licht, zit dat mens me bij het voorbijrijden aan te staren alsof ze water ziet branden, om vervolgens, nog steeds slingerend en onverlicht, haar weg te vervolgen.
Stiekem hoop ik in zulke gevallen dat er een boompje/paaltje/lantaarnpaal over het hoofd gezien wordt. Niet te hard, natuurlijk, want niemand zit te wachten op slachtoffers, maar (flink) wat schade aan de auto zou van mij mogen.
Beide niet, daarom juist!
De meest leuke kilometers waren die, die ik zonder heb gereden.
Heb alles,behalve D.
of motorrijders met automobilisten, mannen met vrouwen, bestuurders met scooters, Nederlanders met de tweede kamer. enz enz enz....Je hoeft er zelf toch niet op te rijden. ..
Als het om de berijders gaat dan moet je niet alles over een kam scheren netzoals sommige automobilsten doen met motorrijders.
gister rond half elf, auto naast de stoep geparkeerd, tegen het verkeer in, vlak na een haakse bocht met de verlichting aan en de deur open omdat er twee man naast staat te l*llen!
dus je komt die bocht door, kijkt met je muil in twee koplampen en dus zie je die hele deur niet...
netjes omheen geslingerd maar wel bijna die piemel voor zijn sodemieter gereden!...