Woeste hoeve is het dus niet. En, op het risico af dermate persoonlijk te worden dat het doorslaat naar TMI (maar ik beantwoord graag vragen, hoe retorischer hoe beter): uitstraling kan ik me moeilijk voorstellen. Trekjes, ook niet, althans niet volgens enige bevriende 100%-gevallen die ik dat wel eens gevraagd heb. Voorkeur: ach, hoe noemen ze dat, bi-curious geloof ik De weinige ervaringen die ik in die richting heb opgedaan zijn me alleszins goed bevallen. Maar heb geen zin mezelf vast te leggen door "te kiezen" voor een geaardheid. Als ik iemand leuk vind vind ik iemand leuk.
Ik nomineer mezelf bij dezen overigens voor de meest off-topic post ooit.
Op een of andere manier is dat al de tweede keer dat ik iemand spreek, (1e keer was weleens in 'real life') en dat ik vlak ervoor loo te grappen over homo's etc.
En vlak daarna, krijg ik te horen dat diegene homo, of in jouw geval 'bicurious', om het zo maar te noemen is.
Voel me een beetje schuldig en geneigd om mijn excuses aan te bieden, maar dat is eigenlijk helemaal niet nodig want het is gewoon geouwehoer.
Vind het ook prima hoe je erin staat en waardeer je eerlijkheid, en openheid.
Ondanks dat het niks is om te verbergen natuurlijk.
alleen als je mega verwijfd gedraagt heb ik er moeite mee.
Haha, je moet je alleen schuldig voelen als je wat verkeerd hebt gedaan. Je zegt er toch zelfs expliciet bij dat het maar gegein is?Zielepoten die zich daardoor chagrijnig laten maken. Als je maar niet met tien man door de binnenstad trekt om hand-in-hand lopende homo's verrot te stampen zal 't wel goedkomen... Relax!
En nee, verwijfd doe ik absoluut niet, hoewel velen mij al hebben verweten "te lullen als een wijf" maar dat komt misschien omdat ik in een verder-enkel-vrouwen huishouden ben opgegroeid. Ik ben zelfs nog door mijn zusjes jarenlang verslaafd geweest aan Goede Tijden, Slechte Tijden. Oordeelt u zelf
Kan veel erger lijkt me.
Maaruh denk dat het wel serieus tijd wordt om ontopic te gaan voordat meangreangirl haar naam eer aan gaat doen.
Dat ze hier uit de kast komen heb ik geen moeite mee.....
Maar het feit dat je mijn naam verkeerd spelt.
Dieptepunt∞jarenlang verslaafd geweest aan Goede Tijden, Slechte Tijden
Kan veel erger lijkt me.
Maaruh denk dat het wel serieus tijd wordt om ontopic te gaan voordat meangreangirl haar naam eer aan gaat doen.
Ja, of die andere hulpsheriff Duc Deputy natuurlijk
Okee, on topic: vandaag heb ik meegemaakt dat ik vol in de ankers moest omdat ik zo kwam aanrijden: http://goo.gl/maps/lRiuP en er een auto van de andere kant mijn snelheid niet goed inschatte en dacht dat 'ie wel even aan de verkeerde kant langs de scheiding kon. Maar dat heb ik zo vaak. En ik rijd daar nooit te hard, juist wegens dat soort malloten.
Verder werd ik vandaag op het parkeerterrein bij mijn werk bijna omver gereden door een bezoeker van onze buren die opeens stil ging staan (waar ik dan maar even op wacht want het is een parkeerterrein dus je weet dan nooit echt wat mensen gaan doen) maar toen iets deed dat ik niet zag aankomen: plotseling achteruit rijden. Je zou toch zeggen dat je dan in je spiegel kijkt, en ik probeer altijd zo te staan dat je me zowel in de linkerzij- als in de binnenspiegel ziet. Maar, nee. Toeteren hielp ook niet, dus dan maar snel gereageerd en 't stoepje op gereden. Toen hij me voorbij was gereden (achteruit) en hij zag me opeens wel snapte hij wat er verkeerd was gegaan en stak z'n hand op. Ach ja... Dagelijkse beslommeringen Amsterdam/Schiphol
sow he , wat kan jij hard achteruit
1 Ik rij in me koekblik achter een motorrijder aan. Vent schoot niet echt op maja oke. Opeens schiet er van rechts een fietser voor hem langs. Volgens mij had hij het zelf niet eens in de gaten maar het scheelde echt niet veel. Ik maar druk toeteren naar die fietser en die keek me aan met een blik van, wat mankeer jij dan??
2 Motorrijder in een geel jasje, geel helmpje en dan gewoon in het donker met stadslicht rijden
Een cabrio automibiliste die mij ging bumperkleven op een 80-weg. Dit omdat ik tussen de 60 en 70 reed, maar als zij zo snugger was, kon ze zien dat er 5 auto's verder iemand al langzaam reed. Dat auto's bij 50/60 op 2 meter van elkaar zijn ok, maar NIET bij een motor. Ik keek dus een paar keer in mijn spiegel en zag haar een handgebaar maken van 'wat nou zo langzaam?!'. Ik schakelde terug en gaf een lichte rev. Pas toen ging een lamp aan en hield ze verder afstand.
Gut, gut
Een Audi cabrio die bij een dijk vóór een leuke bocht al ging stoppen zodat mijn maat en ik rustig 't bocht konden nemen
En dronken jongeren bij HvH strandopening
Oh en 4 Marokkanen in een Ford Ka die heel graag een wheelie wouden zien bij een stoplicht.
Ja ze konden zien dat ik ook een 'mede-buitenlander' ben dus het was van ''oh broer/abi laat koppeling loskomen en ga spinnen/wheelie doen'.. ik zei 3x achter elkaar 'wat?!' dat ik ze niet kon horen, dus dat ze dat meer dan 3x moesten herhalen.. toen zei ik whala, mag niet van alah.. toen bleven ze door jammeren, en toen het groen werd rustig weggereden maar dan hardop lachen
het heeft best wat betekenissen, maar komt daarop uit ja.
'ik meen het', 'ik ben serieus', 'ik zweer het je', 'geen grapje'.. het is afhankelijk hoe je het woord gebruikt/in wat voor soort zin. zie het als een afkorting..marokkanen, turken en arabieren zijn er gek op
ah. Ik zie het al; Amsterdam