Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, vandaar dat ik ook aangaf in mijn post 'suggereer'. Maar inderdaad noodweer is erg moeilijk hard te maken in Nederland.

Heel erg moeilijk.

Als je in een doodlopende steeg staat tegen een 5 meter hoge muur met een pistool en je schiet een vent neer die met een mitrailleur op jouw wil schieten zijn ze nog in staat om te vragen: Maar u kon toch over die muur klimmen? |(

Waarschijnlijk door het stukje 'blijven slapen'? :+

Hmm was niet zo bedoelt, je hoeft niet in 1 bed met mij :+
Als ik aan een vriend/kennis/wie dan ook aanbied om te blijven pitten dan ben ik niet meteen homo. (hoop ik)

Ben vandaag alleen maar mafkezen tegen gekomen die geen knipperlicht hebben, spontaan links of rechtaf gaan, remrijders voor mij en een gare in een Vulva die dacht snel te zijn, de stumpert.

Heel erg moeilijk.

Als je in een doodlopende steeg staat tegen een 5 meter hoge muur met een pistool en je schiet een vent neer die met een mitrailleur op jouw wil schieten zijn ze nog in staat om te vragen: Maar u kon toch over die muur klimmen? |(

Eens, beetje krom allemaal.

Ben vandaag alleen maar mafkezen tegen gekomen die geen knipperlicht hebben, spontaan links of rechtaf gaan, remrijders voor mij en een gare in een Vulva die dacht snel te zijn, de stumpert.

Zonder dat gezeik zou motorrijden saai worden geef toe.

Laatst bewerkt:
en een gare in een Vulva die dacht snel te zijn, de stumpert.

_O-

Die dacht me vandaag ook nog ff voorbij te suizen waar het van twee stroken naar in strook samenvoegde.

Zo'n cross country, beetje gas erbij en het was toch helaas achteraan aansluiten voor meneer.

Hmm was niet zo bedoelt, je hoeft niet in 1 bed met mij :+
Als ik aan een vriend/kennis/wie dan ook aanbied om te blijven pitten dan ben ik niet meteen homo. (hoop ik)

Maar als IK blijf slapen wel! :Y :9

... ik bedoel... ik ben er al zo vaak voor uitgescholden dat ik schijn af te geven of zo.

Laatst bewerkt:
Maar als IK blijf slapen wel! :Y :9

... ik bedoel... ik ben er al zo vaak voor uitgescholden dat ik het schijn uit te stralen of zo.

Jij bent al helemaal welkom! *O*
Komt door je scherpe observatie van mij: ''latente ik-durf-niet-homo'' :+
Wordt een wild nachtje dus. Zeker als de observaties van jouw dagelijkse medemens correct zijn. _O-

Edit: Toch maar wat smily's neergezet aangezien interpretatie naast aannames, de pleegmoeder van misvattingen/fuck-ups is.

Laatst bewerkt:
Jij bent al helemaal welkom! *O*
Komt door je scherpe observatie van mij: ''latente ik-durf-niet-homo''
Wordt een wild nachtje dus.

_O- _O- En het vreemdste is nog; ik ben toch echt wel (grotendeels) hetero! ;) Maar, hoeft niet hoor, ik heb al een adresje in Groningen waar er altijd wel een bedje over is. Helaas is dat bij een grote boerderij die jaren geleden gekocht is door een bevriend echtpaar. Een lesbisch echtpaar... FML B| :+

Zou zeggen kom een keer langs, leuke stad en mooie buitenaf wegen.
Uiteraard krijg je de beste gids mogelijk; ce moi :+

Pas wel beetje op in de omgeving van Groningen.
Zijn de laaste weken maximaal aan het controleren op snelheid en lawaai. -O-

_O- _O- En het vreemdste is nog; ik ben toch echt wel (grotendeels) hetero! ;) Maar, hoeft niet hoor, ik heb al een adresje in Groningen waar er altijd wel een bedje over is. Helaas is dat bij een grote boerderij die jaren geleden gekocht is door een bevriend echtpaar. Een lesbisch echtpaar... FML B| :+
Heet ie toevallig woeste hoeve? :+

Gelukkig maakt mijn motor geen lawaai *O*

Althans.... De gsxr niet....

'Grotedeels' klinkt redelijk eng triestkonijntje.
Beperkt dat zich tot uitstraling en trekjes of gaat het verder dan dat?

En Woeste Hoeve zou redelijk goed kunnen, daar is wel een bedje vrij ja.

Laatst bewerkt:
'Grotedeels' klinkt redelijk eng triestkonijntje.
Beperkt dat zich tot uitstraling en trekjes of gaat het verder dan dat?

En Woeste Hoeve zou redelijk goed kunnen, daar is wel een bedje vrij ja.

Woeste hoeve is het dus niet. (/edit: het is ook geen club of herberg of zo, gewoon een bewoonde boerderij met een gezin erin.)

En, op het risico af dermate persoonlijk te worden dat het doorslaat naar TMI (maar ik beantwoord graag vragen, hoe retorischer hoe beter :) ): uitstraling kan ik me moeilijk voorstellen. Trekjes, ook niet, althans niet volgens enige bevriende 100%-gevallen die ik dat wel eens gevraagd heb. Voorkeur: ach, hoe noemen ze dat, bi-curious geloof ik :) De weinige ervaringen die ik in die richting heb opgedaan zijn me alleszins goed bevallen. Maar heb geen zin mezelf vast te leggen door "te kiezen" voor een geaardheid. Als ik iemand leuk vind vind ik iemand leuk.

Ik nomineer mezelf bij dezen overigens voor de meest off-topic post ooit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan