Woeste hoeve is het dus niet. En, op het risico af dermate persoonlijk te worden dat het doorslaat naar TMI (maar ik beantwoord graag vragen, hoe retorischer hoe beter ): uitstraling kan ik me moeilijk voorstellen. Trekjes, ook niet, althans niet volgens enige bevriende 100%-gevallen die ik dat wel eens gevraagd heb. Voorkeur: ach, hoe noemen ze dat, bi-curious geloof ik De weinige ervaringen die ik in die richting heb opgedaan zijn me alleszins goed bevallen. Maar heb geen zin mezelf vast te leggen door "te kiezen" voor een geaardheid. Als ik iemand leuk vind vind ik iemand leuk.
Ik nomineer mezelf bij dezen overigens voor de meest off-topic post ooit.
Op een of andere manier is dat al de tweede keer dat ik iemand spreek, (1e keer was weleens in 'real life') en dat ik vlak ervoor loo te grappen over homo's etc.
En vlak daarna, krijg ik te horen dat diegene homo, of in jouw geval 'bicurious', om het zo maar te noemen is.
Voel me een beetje schuldig en geneigd om mijn excuses aan te bieden, maar dat is eigenlijk helemaal niet nodig want het is gewoon geouwehoer.
Vind het ook prima hoe je erin staat en waardeer je eerlijkheid, en openheid.
Ondanks dat het niks is om te verbergen natuurlijk.
En tja, mijn lul maakt het makkelijk voor me, hij geeft zijn voorkeuren op en die volg ik.
Ik ben zeer blij dat dat vrouwen zijn, en zou niet willen/toe laten dat die andere keuzes maakt Maar gelukkig is iedereen daar vrij in.
alleen als je mega verwijfd gedraagt heb ik er moeite mee.
Laatst bewerkt: