Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ook niet, je krijgt tegenwoordig ook boetes als je de telefoon alleen al in je hand hebt. Daarbij had hij hem echt aan zijn oor en reed hij van stilstand, begin filmpje naar het verkeerslicht toe.

Extra dom als je een instructeur bent en je hebt reclame op je dak staan..
Wanneer je stil staat mag je gewoon je mobieltje in de hand houden om er weet ik veel wat meer te doen.
Dat rollen mag dan weer niet. Hanig? Neu. Maar om daar nu een filmpje voor on line te zetten..........

Wel een bekende locatie trouwens :P

Ja, ik vind het ook ondingen hoor, snap het praktisch nut er ook niet van.. Of iig, of de voordelen wel opwegen tegen het extra gevaar wat je creëert..

Ik kan me wel één plek bedenken, waar ik juist dit soort afscheidingen zou willen zien...

[afbeelding]

OP de witte doorgetrokken lijn die ervoor zou moeten zorgen dat het verkeer op de rechteruitvoegstrook niet ineens mij afsnijd als ik de linker uitvoegstrook wil nemen... Wat mij dus vanmiddag weer eens gebeurde... Laat die mensen is effe lekker met 100 tegen een stoepje knallen... })

als je vanaf zeeland (a58) naar roosendaal rijdt (philip morris bocht, zoals veel mensen hem noemen, maar dan vanaf de andere kant genomen)

heb je dus ook zo'n uitvoegstrook...

ik werkte daar, dus moest daar elke dag uitvoegen, en nam altijd de linker van de 2 stroken. op 13 maanden werken een keer of 10 meegemaakt dat iemand op de rechterstrook uitvoegde, zag dat die baan erg langzaam ging, en doodleuk de doorgetrokken streep over kwam , waar ik net mijn beweging naar rechts aan het maken was.

nadat het 1x net niet fout ging (bellende blonde doos die gewoon doodleuk rechtdoor reed...) ben ik elke keer maar extra voorzichtig die strook op gegaan.. regelmatig even moeten wachten met sturen en een puntstukje meegepakt daar omdat mensen schijt hebben aan die streep omdat ze zien dat ze 3 seconden vertraging op gaan lopen.

:r :r :r :r

als je vanaf zeeland (a58) naar roosendaal rijdt (philip morris bocht, zoals veel mensen hem noemen, maar dan vanaf de andere kant genomen)

heb je dus ook zo'n uitvoegstrook...

ik werkte daar, dus moest daar elke dag uitvoegen, en nam altijd de linker van de 2 stroken. op 13 maanden werken een keer of 10 meegemaakt dat iemand op de rechterstrook uitvoegde, zag dat die baan erg langzaam ging, en doodleuk de doorgetrokken streep over kwam , waar ik net mijn beweging naar rechts aan het maken was.

nadat het 1x net niet fout ging (bellende blonde doos die gewoon doodleuk rechtdoor reed...) ben ik elke keer maar extra voorzichtig die strook op gegaan.. regelmatig even moeten wachten met sturen en een puntstukje meegepakt daar omdat mensen schijt hebben aan die streep omdat ze zien dat ze 3 seconden vertraging op gaan lopen.

:r :r :r :r

Ja, het is dat ik dit soort situatie's vaak al aan zie komen, net zoals gister, dat ik niet elke keer een ongeluk heb... Je kan vaak redelijk aan de bewegingen van de auto zien, wat diegene van plan is.. En zag het gister ook al aankomen, dus bleef er al schuin achter...

Rij ik op een kaarsrechte N224, besluit een tegenligger 200m voor mij dat het een goed idee is om in te gaan halen. |(
Ik kon er nog net rechts langs. :X Heb hem nog wel even getrakteerd op een licht- en geluidshow. :W

Haakse bocht met ervoor een stoplicht. Sta te wachten voor rood. Groen, ik trek op en zet de achterrem erop. Schuin af, bocht door en geef gas. Toen spinden de 2 cilinders de achterband door en niet te zuinig ook!. Gelukkig gecorrigeerd. Nam de bochten erna als een krant.

Vandaag even mijn motor met de hogedrukspuit afgespoten bij het tankstation. Één euro in het apparaat en een twee euro muntje in de teruggeefbeugel eronder. ( ik kan het in mijn motorkleding niet lekker kwijt dus dan heb ik het lekker makkelijk bij de hand)
Ben klaar met afspuiten en rij weg maar aan het end van de weg kom ik erachter dat ik dat twee euro stukje vergeten ben.
Tis toch geld dus ik ben omgedraaid.
Inmiddels staat er een kerel zijn auto te wassen en ik zie dat het muntje weg is.
Ik vraag hem of ik mijn twee euro terug mag, ik zie hem rood worden maar hij zegt niks. Dus ik zeg: er zat een twee euro muntje in dit apparaat, heb jij die gepakt?
Waarop die vent zegt dat ie van niks weet.
Ik heb hem gezegd dat ik voor twee euro niet zou liegen maar als ie zo omhoog zit dat hij er maar een ijsje voor moet gaan halen.
écht, sommige mensen zijn echt triest!..

Laatst bewerkt:
Vandaag even mijn motor met de hogedrukspuit afgespoten bij het tankstation. Één euro in het apparaat en een twee euro muntje in de teruggeefbeugel eronder. ( ik kan het in mijn motorkleding niet lekker kwijt dus dan heb ik het lekker makkelijk bij de hand)
Ben klaar met afspuiten en rij weg maar aan het end van de weg kom ik erachter dat ik dat twee euro stukje vergeten ben.
Inmiddels staat er een kerel zijn auto te wassen en ik zie dat het muntje weg is.
Ik vraag hem of ik mijn twee euro terug mag, ik zie hem rood worden maar hij zegt niks. Dus ik zeg: er zat een twee euro muntje in dit apparaat, heb jij die gepakt?
Ik heb hem gezegd dat ik voor twee euro niet zou liegen maar als ie zo omhoog zit dat hij er maar een ijsje voor moet gaan halen.

_O- _O- _O-

echt te triest ja, :')

Haakse bocht met ervoor een stoplicht. Sta te wachten voor rood. Groen, ik trek op en zet de achterrem erop. Schuin af, bocht door en geef gas. Toen spinden de 2 cilinders de achterband door en niet te zuinig ook!. Gelukkig gecorrigeerd. Nam de bochten erna als een krant.

_O- _O-

Wanneer je stil staat mag je gewoon je mobieltje in de hand houden om er weet ik veel wat meer te doen.
Dat rollen mag dan weer niet.
Hanig? Neu. Maar om daar nu een filmpje voor on line te zetten..........

Wel een bekende locatie trouwens :P

:} :Y

klopt helemaal, als je stilstaat mag je alles met de mobiel doen.

Zielig dat soort mensen, wat sommige wel niet voor 2 euro doen. Er is meer in het leven dan geld :)

Jij bent de 2 euro toch vergeten? Jammer dan. Dat je voor de 2 euro omdraait terwijl je zegt dat hij omhoog zit _O-

Reed over een rotonde en daar kwam de zoveelste auto die mij over het hoofd zag. Alleen dit keer was het een jong vrouwtje die zich kapot verschoot :)

Rij erachteraan omdat ik dezelfde richting op moest, stopt ze om haar excuus aan te bieden. Is weer eens wat anders dan al die mensen die doen alsof ze je niet gezien hebben en stug doorrijden.

die mensen hebben het tenminste door. andere rijen als schoenzolen strak voor hun uitstarend alsof er niks aan't handje is.

die mensen hebben het tenminste door. andere rijen als schoenzolen strak voor hun uitstarend alsof er niks aan't handje is.
:^ stukje blik op de weg met een vrouw die wisselt van rechter naar linkerrijstrook terwijl de VROS auto op de linkerbaan bijna naast haar zit.
Toen ze erop werd aangesproken zei ze, dat ze de auto niet had gezien.

Dan heb je dus echt helemaal niet in je spiegels gekeken. Er rijden er genoeg zo rond :Y

Jij bent de 2 euro toch vergeten? Jammer dan. Dat je voor de 2 euro omdraait terwijl je zegt dat hij omhoog zit _O-

da's wel een verschil.

het is tenminste z'n eigen geld.
die andere persoon heeft het gewoon gejat. :') |(

voor hoeveel geld zou je dan pas moeten terugrijden, 2 € is toch geld ?
het gaat om het principe, als die vent had gezegd dat ie idd zijn 2 € had gevonden en daarmee nu zijn auto afspoot>> dan had Srewloose het waarschijnlijk niet eens meer terug willen hebben omdat ie zo eerlijk was.

zo had ik iddg wel gereageerd. :] :W

Laatst bewerkt:

Heel simpel, het is MIJN twee euro.
Ik was voor een kwartje ook nog wel terug gegaan, het is toch weer 15 kilometer benzine.
Ik ben denk ik een beetje van de oude stempel.
wat van jou is is van jou en wat van mij is blijf je af. Maakt me geen donder uit wát het is.
ik heb met Koninginnedag wel eens op een stapel stripboeken omhoog staan bieden omdat ik vond dat dat jongetje er veel te weinig voor vroeg.
Bij een marktkraam terug gelopen omdat ze een tshirt te weinig hadden afgerekend. ( en de volgende keer kreeg ik ineens vette korting!...)
Het feit dat iemand voor twéé euro's glashard gaat staan liegen maakt je voor mij een uitermate onbetrouwbaar persoon want dan wil ik niet wéten wat je voor grotere bedragen allemaal zou doen!

@edit, inderdaad, als ie had gezegd dat ie zijn auto er mee af stond te spuiten had ik waarschijnlijk gezegd dat ie de onderkant van zijn spatborden niet moest vergeten, het gaat inderdaad om het principe.

Laatst bewerkt:
eensch :Y kennelijk is het bij sommige mensen ver te zoeken

Laatst bewerkt:
Ach, je moest is weten wat voor volk er er allemaal bij mij in de winkel staat soms.. (telefoonwinkel met hoesjes enzo..) Gaan mensen nog lopen afdingen en zeuren om korting op een screenprotector van 5 euro :') Triest... :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan