motormaatje
MF veteraan
- 20 apr 2007
- 1.346
- 3
Dat de ANWB een bandje komt plakken. Hadden ze ook een teiltje met water bij zich?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom schakelde je niet door? Je kan toch gemakkelijk schakelen eenmaal je rijdt?Dus kon ik de vol getankte Transalp van 205KG door het mulle zand heen duwen. Had gelukkig nog wel navigatie op m'n mobiel geïnstalleerd staan dus kon de kortste route naar een bestraatte weg vinden maar héhé het was wel zwaar.
Op de weg heb ik vervolgens de motor gewoon in z'n 1 getrapt en heb 10KM gezellig met 30KM/u zitten rijden.
En als ze nou ook nog is voor een "motor"fietser wachten...Vanochtend een heel rijtje auto's op een kleine rotonde, wachtend op een fietser
Bandjes warm maken met slingeren.Ik niet, maar mijn man vanmiddag:
ging voor het eerst motor weer uit de winterslaap halen, stukje rijden en op een rustige weg even flink slingeren om even de bandjes warm te maken en het gevoel op te halen. Ook even een aantal keren even remmen.
Ik niet, maar mijn man vanmiddag:
ging voor het eerst motor weer uit de winterslaap halen, stukje rijden en op een rustige weg even flink slingeren om even de bandjes warm te maken en het gevoel op te halen. Ook even een aantal keren even remmen.
Er kwam een auto naderbij met 1 man erin achter hem en mijn man gaat heel rustig (rechtuit) rijden en gebaart 'haal me maar in'
Maar nee, de auto gaat naast mijn man rijden, raampje gaat open en politieid wordt getoond. Hij dus stoppen.
Politieman vroeg waar hij mee bezig was. Zegt mijn man 'rijdt u motor? Nee? Nou, dit is dus wat je als motorrijder altijd moet doen na je winterstop. Oefenen. En dit was de rustigste weg die ik hiervoor kon vinden.' (zoiets maar dan uitgebreid).
Enige commentaar van de agent; oefen dan maar verder.
Waarom schakelde je niet door? Je kan toch gemakkelijk schakelen eenmaal je rijdt?
(heb ik ook al eens meegemaakt, maar toen lag er nog sneeuw/ijs.)
Had gekund, maar heb geen ervaring met het schakelen zonder koppeling en ik had ook geen haast dus gewoon maar in de één gelaten.