vannelle
MF veteraan
Nou, eerlijk gezegd kan ik me daar wat bij voorstellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sommige mensen zijn echt triest!..
Maar 's avonds komen er over het algemeen alleen Marokkaantjes, die zijn kleiner dan
Vanmorgen weer een dankgebaar met de linkerhand op de A27 terwijl ik netjes plaats maakte in de koekblikpolonaise.
Geeft elke keer toch weer een warm gevoel...
..en wat doe jij daar in de avonduren? Hollanders schijnen hier en daar wel een marokkaantje te lusten, viespeuk!
Lekker spuiten idd
Hoef je overdag daar niet te proberen
Nee, want terwijl hij half onder de motor hing om het kraantje open te zetten ging hij linksaf in plaats van rechtsaf, maar de weg zag er ongeveer het zelfde uit, en bij Den Helder dacht 'ie "zo breed was het Noordhollands kanaal toch niet?"@simon,
het huis nog wel terug kunnen vinden?
Nee, want terwijl hij half onder de motor hing om het kraantje open te zetten ging hij linksaf in plaats van rechtsaf, maar de weg zag er ongeveer het zelfde uit, en bij Den Helder dacht 'ie "zo breed was het Noordhollands kanaal toch niet?"
Hubertustunnel, perfecte plek voor een lekke band.Vandaag eens met de motor gegaan naar het werk en niet met de fiets omdat het zulk heerlijk weer was. Dus toen ik om 20.00 klaar was lekker een rondje om gaan rijden op weg naar huis. Aan het begin van de Hubertustunnel in Den Haag vind ik de achterkant van de Transalp wat zwalken, en halverwege de tunnel zwalkt hij helemaal alle kanten op.
Lekke band dus, en omdat er binnenbanden inzitten niet op te lossen met een prop. Wegenwacht maar gebeld, die was er een half uurtje later. En toen vervolgens samen een plek gevonden om de Transalp stabiel op te krikken (geen middenbok) waarna hij de binnenband er uit heeft gelepeld en geplakt. Perfecte service weer van de Wegenwacht!
[afbeelding]
Vandaag eens met de motor gegaan naar het werk en niet met de fiets omdat het zulk heerlijk weer was. Dus toen ik om 20.00 klaar was lekker een rondje om gaan rijden op weg naar huis. Aan het begin van de Hubertustunnel in Den Haag vind ik de achterkant van de Transalp wat zwalken, en halverwege de tunnel zwalkt hij helemaal alle kanten op.
Lekke band dus, en omdat er binnenbanden inzitten niet op te lossen met een prop. Wegenwacht maar gebeld, die was er een half uurtje later. En toen vervolgens samen een plek gevonden om de Transalp stabiel op te krikken (geen middenbok) waarna hij de binnenband er uit heeft gelepeld en geplakt. Perfecte service weer van de Wegenwacht!
[afbeelding]
Vandaag eens met de motor gegaan naar het werk en niet met de fiets omdat het zulk heerlijk weer was. Dus toen ik om 20.00 klaar was lekker een rondje om gaan rijden op weg naar huis. Aan het begin van de Hubertustunnel in Den Haag vind ik de achterkant van de Transalp wat zwalken, en halverwege de tunnel zwalkt hij helemaal alle kanten op.
[afbeelding]
Dat is zuur inderdaad precies voor de tunnel.. Over de Hubertustunnel geproken, is die trajectcontrole al in werking?