gisteravond een verjaardagsfeestje in heemskerk.
op de terugweg, op weg naar de A9 was er een alcoholcontrole bij het shell station.'
1 agent met zo'n lichtgevende dildo op de middenweg maant je dan naar links het terrein op te rijden.
prima, doen we.
vervolgens heb je zo'n rijtje met van die ledflashers op de grond liggen dus, omdat agent 1 daarvoor stond heb ik die aan de rechterkant. dan een stapel pionen overal door elkaar en een kudde agenten bij de benzinepompen.
dus ik ga die kant maar op omdat ik anders achter het huisje langs moet en zo.
meteen valt "de boze agent"me op, hij is de enige die me aankijkt dus ik parkeer mijn brommert voor zijn neus.
"u volgt de aangegeven rijrichting niet!"
gezzelig mens...
dat doe ik wel agent, die gast daar zwaait me jou kant op en jij bent de enige die me aankijkt.
"je moet de pionen volgen!"
dat gaat niet, die staan stil..
op dat moment krijg ik een zeer subtiele por in mijn rug van mijn vrouw die achterop zit dus ik besluit het niet op de sptis te drijven dus op het moment dat hij begint dat ik erg brutaal ben geef ik hem aan hem erg slecht te verstaan vanwege mijn oordoppen en het feit dat ik het koud heb en naar huis wil.
we mogen doorsturen naar de pompen waar een agent staat met een slinger toetertjes om zijn nek.
ik vraag hem of iemand die goed bij zijn hoofd is drinkt als hij door de sneeuw op de motor moet rijden antwoord hij bevestigend en met een grijns "je bent al niet goed als je met dit weer gaat motorrijden maar ze bestaan.."
daarna mag ik inderdaad blazen, ik ben net klaar als piemel ! weer aankomt en de agent die me liet blazen aanspreekt.
vervolgens vraagt die me of de lampen voorop mijn GS mistlichten zijn,
ik antwoord dat het bermverlichting is.
"omdat het zicht meer dan 30 meter is zult u ze uit moeten doen meneer!."
zucht!, ok, lampjes uit...
100 meter verderop ligt een rotonde en daar gaan ze gewoon weer aan hoor...
"en meneer? "
ja?
"niet al bij de rotonde weer aandoen he?!"
wat zal die gast een rotavondgehad hebben met die "collega"!.....