Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik rijd 5 dagen in de week of op de zwarte Z750 of in een gifgroene ( BRING Zwijndrecht) Caddy over de A16 .

Bekend, Bring? (Logistiek bedrijf)

Wel eens iets zien rijden van Bring ja.

Ik rijd toch al weer 6 maanden dagelijk dat stukje.
In het begin 's ochtends tussen half 8 en 8 vanaf R'dam richting Dord en 's middags tussen half 5 en 5 terug (als ik geen overuren maak )

De afgelopen 2 1/2 maand rijd ik tussen 7 en half 8 heen
en tussen 4 en half 5 terug (tenzij ik overuren maak )
 
gister rond half twee bij de hoek in hoofddorp richting a5 een file die er gewoonlijk niet staat. was een lesmotor de bocht uitgegleden in de regen.
krijg je toch best een rot gevoel van!....
op mijn werk toch even op twitter gekeken maar het leek enkel blikschade gelukkig...


(had ik toch gelijk dat het een pestbocht is in de regen!!)
 
Donderdagavond moet ik wat afmaken op het werk, dus een uur later dan gewoonlijk vertrek ik vanuit de parkeergarage van m'n werk. Normaal neem ik de A27 omdat de files daar beter doorrijden en omdat ik dan een stukje binnendoor kan wat het traject niet alleen vlotter laat verlopen maar ook aangenamer. Het stukje binnendoor wordt echter gerenoveerd en dan is de A27 alleen maar om.

Rond halfzes tuf ik dus bij de Uithof vrolijk de file in. De matrixborden geven een licht overdreven maximumsnelheid van 50 kilometer per uur aan. Met de zon op het bolletje haal ik een busje van Regiotaxi in. Terwijl ik hem inhaal trap mijnheer het gas in en komt iets naar links. Het gaatje waar ik initieel perfekt tussen paste begint aardig klein te worden. Alsof dat niet genoeg is staat het verkeer op het linkerbaanvak helemaal stil en staat de eerstvolgende auto wel heel erg ver naar rechts. Mijn linkerduim begint zijn reis naar de knop die de claxon bedient, maar voordat hij zo ver komt krijg ik een lichte tik langs de rechterkant van het busje en boort de linkerkop van mijn boxer zich in de bumper van de Renault Laguna aan de rechterkant.

Ik verruil een onbekend aantal maal boven voor onder en eindig op de grond, langs een Volvo 845, met mijn voeten tegen het verkeer in. Bijna onmiddellijk wordt mijn zicht op de open hemel benomen door drie mensen die allemaal willen weten of het goed met me gaat en die me ook melden dat ik vooral moet blijven liggen.

Enfin, na een kwartiertje op het asfalt en een check-up door gekwalificeerd personeel viel er weinig aan schade op te maken. Ik heb wat kneuzingen en schaafwonden, ik kan die Rev'It jas eindelijk gaan inruilen voor een Rukka jas en de helm waar ik toch al van af wou heeft voor mij zijn leven gegeven.

De motor lekt olie uit z'n rechtercilinder, het stuur staat er op alsof rechtsom nog de enige richting is die je uitkan, de spiegeltjes staan alle kanten behalve de juiste op, de handkappen bieden nu nog uitsluitend bescherming tegen van bovenaf vallende voorwerpen en er ligt een zielig, door een hulpvaardige medemens opgeraapt knipperlicht bovenop m'n topkoffer. Het zal mij benieuwen wat de verzekering hier weer van bakt.

Zo val je een paar jaar niet, en zo val je twee keer in een half jaar. Ik ben er weer met wat nieuwe littekens vanaf gekomen en ik kan het weer navertellen.
 
Laatst bewerkt:
Potverdikkeme wat een goed geschreven slecht verhaal weer!
 
Je schrijftalent heeft geen schade opgelopen, maar damn!! En wat was de bestuurder van het busje denkende???

die taxibusjes bestuurd door herintreders zijn echt levensgevaarlijk.
bij m'n ouders in de woonwijk (woonerf) komen ze rustig met een gangetje van 40 voorbij knallen, en op voorrang hoef je echt niet te rekenen als je van rechts komt.. ze zitten ook allemaal vol met schade.... ik blijf er ver bij uit de buurt, zelfs die bouwvakkersbusjes rijden netjes vergeleken met die dingen

goed te horen dat je het weer na kan vertellen
 
Potverdikkeme wat een goed geschreven slecht verhaal weer!

Dat dekt de lading perfect.... dikke pech maar wel weer mooi neergepend...
Succes met alle herstel werkzaamheden en je littekens... het zit je de laatste tijd niet mee.
Toch blij dat je deze ook weer naverteld.
 
Gisteren op de A4, zag ik 200 meter verderop de gevarenlichten van een autootje aangaan. Kan gebeuren, ik schuif naar de linkerbaan om hem alle ruimte te geven, en tegen de tijd dat ik er voorbij komt rijdt meneer rond de 60km per uur op de linkerbaan. Kijk ik naar binnen, zit die idioot met het vlammetje van zijn aansteker voor z'n neus een sigaret op te steken
 
Even op 't dak slaan, heeft ie 't vlammetje in zn neus en de brandende sigaret in zn kruis. Je hebt ze dr tussen..
 
@BC: Je begint er wel een gewoonte van te maken zo. Je ondertitel bij je avatar "prepare to die"komt zowel erg dichtbij.
Sterkte maar weer. Er komen zo wel veel GS'sen voorbij in jou betsaan, want een lekkende cylinder is toch wel vaak een TL.
 
BC@: misschien niet goed gelezen van mij,
maar is de bestuurder van 't busje bekend bij de "hulpverleners"?
(en nu maar afwachten of de verzekering voldoende uitkeerd voor een LC boxer?)

sterkte met de afhandeling gewenst!
 
BC@: misschien niet goed gelezen van mij,
maar is de bestuurder van 't busje bekend bij de "hulpverleners"?
(en nu maar afwachten of de verzekering voldoende uitkeerd voor een LC boxer?)

sterkte met de afhandeling gewenst!

Heu, hoe bedoel je "bekend"?

En de LC boxer komt pas in maart. Ik heb het nagevraagd. Ben een paar maand te vroeg ...
 
Heu, hoe bedoel je "bekend"?

En de LC boxer komt pas in maart. Ik heb het nagevraagd. Ben een paar maand te vroeg ...

Nee hoor.. Levertijd .. je bent precies op tijd om te bestellen.

Maarre knap klote dit. Was die bus nog gestopt ,of had hij het hazenpad gekozen?
 
Even op 't dak slaan, heeft ie 't vlammetje in zn neus en de brandende sigaret in zn kruis. Je hebt ze dr tussen..

Was een keer bij Blik op de Weg een stukje over afleidingen in het verkeer en op de achtergrond reed een gast het water in. Die liet zijn peuk vallen die hij had aangestoken
 
Nee hoor.. Levertijd .. je bent precies op tijd om te bestellen.

Maarre knap klote dit. Was die bus nog gestopt ,of had hij het hazenpad gekozen?

Die bus is gestopt omdat ik 'em in de rebound van de eerste auto een flinke deuk heb verkocht. 't ging een beetje van *tik* (rechts van busje) *TIK* (links tegen Laguna) *BOEM* (Rechts weer tegen busje) ...
 
Zo val je een paar jaar niet, en zo val je twee keer in een half jaar. Ik ben er weer met wat nieuwe littekens vanaf gekomen en ik kan het weer navertellen.

Brrrr... Vooral dat rondvliegen lijkt me vreselijk. Het is natuurlijk voorbij voor je er erg in hebt maar je kunt zo veel raken... Succes met alles!


Deze snap ik niet helemaal... Ik steek ook wel eens een peuk aan in de auto onder het rijden, maar wat heeft dat met gevarenlichten te maken? (Uiteraard zorg ik wel dat ik dan niet te hard of te langzaam rijd en al helemaal niet op de verkeerde baan.)


Om even mieren te neuken. Zou het liever effectieve manier dan een efficiente manier noemen.

Ik noem het: het kind met het slootwater weggooien. Ik heb dat stukje trouwens ook gezien, zeer treffend!

Trouwens, geile beesten toch, die mieren! Maar houd wel in de gaten dat in de Nederlandse wet bestialiteit strafbaar is omdat het per definitie gelijk is gesteld met dierenmishandeling. Terwijl alle mieren die ik ooit heb geneukt stuk voor stuk zeiden dat ik een goede minnaar was. Maar onze wetgever weet beter. (Uiteraard blijft het recht om mieren te neuken wel voorbehouden aan de heren wetgevers.)
 
Laatst bewerkt:


Ik vind dat ik hier even in moet grijpen. Het recht om mieren te neuken is zeker niet voorbehouden aan de wetgever (er werken ook vrouwen vandaar deze benaming).

Neen, het betreft het recht tot het maken van de wetgeving met betrekking tot mierenneuken.

Er is hierin dus geen ongelijkheid, de wetgever bepaald en kan hierin niet een uitzondering voor haarzelf maken. Doet zij dit wel, dan is er uiteraard de Commissie Gelijke Behandeling, waar u uw klacht kunt indienen en deze zal hierover dan een uitspraak doen, aan de hand waarvan je dan naar de rechter kunt stappen en evt. zo ver zou kunnen gaan als het Europees Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.