En ik rijd 5 dagen in de week of op de zwarte Z750 of in een gifgroene ( BRING Zwijndrecht) Caddy over de A16.
Bekend, Bring? (Logistiek bedrijf)
Donderdagavond moet ik wat afmaken op het werk, dus een uur later dan gewoonlijk vertrek ik vanuit de parkeergarage van m'n werk. Normaal neem ik de A27 omdat de files daar beter doorrijden en omdat ik dan een stukje binnendoor kan wat het traject niet alleen vlotter laat verlopen maar ook aangenamer. Het stukje binnendoor wordt echter gerenoveerd en dan is de A27 alleen maar om.
Rond halfzes tuf ik dus bij de Uithof vrolijk de file in. De matrixborden geven een licht overdreven maximumsnelheid van 50 kilometer per uur aan. Met de zon op het bolletje haal ik een busje van Regiotaxi in. Terwijl ik hem inhaal trap mijnheer het gas in en komt iets naar links. Het gaatje waar ik initieel perfekt tussen paste begint aardig klein te worden. Alsof dat niet genoeg is staat het verkeer op het linkerbaanvak helemaal stil en staat de eerstvolgende auto wel heel erg ver naar rechts. Mijn rechterduim begint zijn reis naar de knop die de claxon bedient, maar voordat hij zo ver komt krijg ik een lichte tik langs de rechterkant van het busje en boort de linkerkop van mijn boxer zich in de bumper van de Renault Laguna aan de rechterkant.
Ik verruil een onbekend aantal maal boven voor onder en eindig op de grond, langs een Volvo 845, met mijn voeten tegen het verkeer in. Bijna onmiddellijk wordt mijn zicht op de open hemel benomen door drie mensen die allemaal willen weten of het goed met me gaat en die me ook melden dat ik vooral moet blijven liggen.
Enfin, na een kwartiertje op het asfalt en een check-up door gekwalificeerd personeel viel er weinig aan schade op te maken. Ik heb wat kneuzingen en schaafwonden, ik kan die Rev'It jas eindelijk gaan inruilen voor een Rukka jas en de helm waar ik toch al van af wou heeft voor mij zijn leven gegeven.
De motor lekt olie uit z'n rechtercilinder, het stuur staat er op alsof rechtsom nog de enige richting is die je uitkan, de spiegeltjes staan alle kanten behalve de juiste op, de handkappen bieden nu nog uitsluitend bescherming tegen van bovenaf vallende voorwerpen en er ligt een zielig, door een hulpvaardige medemens opgeraapt knipperlicht bovenop m'n topkoffer. Het zal mij benieuwen wat de verzekering hier weer van bakt.
Zo val je een paar jaar niet, en zo val je twee keer in een half jaar. Ik ben er weer met wat nieuwe littekens vanaf gekomen en ik kan het weer navertellen.
Potverdikkeme wat een goed geschreven slecht verhaal weer!
Je schrijftalent heeft geen schade opgelopen, maar damn!! En wat was de bestuurder van het busje denkende???
Gisteren op de A4, zag ik 200 meter verderop de gevarenlichten van een autootje aangaan. Kan gebeuren, ik schuif naar de linkerbaan om hem alle ruimte te geven, en tegen de tijd dat ik er voorbij komt rijdt meneer rond de 60km per uur op de linkerbaan. Kijk ik naar binnen, zit die idioot met het vlammetje van zijn aansteker voor z'n neus een sigaret op te steken
Even op 't dak slaan, heeft ie 't vlammetje in zn neus en de brandende sigaret in zn kruis. Je hebt ze dr tussen..
BC@: misschien niet goed gelezen van mij,
maar is de bestuurder van 't busje bekend bij de "hulpverleners"?
(en nu maar afwachten of de verzekering voldoende uitkeerd voor een LC boxer?)
sterkte met de afhandeling gewenst!
Heu, hoe bedoel je "bekend"?
En de LC boxer komt pas in maart. Ik heb het nagevraagd. Ben een paar maand te vroeg ...
Heu, hoe bedoel je "bekend"?
En de LC boxer komt pas in maart. Ik heb het nagevraagd. Ben een paar maand te vroeg ...
Paar maanden motor huren is ook altijd nog een optie
Even op 't dak slaan, heeft ie 't vlammetje in zn neus en de brandende sigaret in zn kruis. Je hebt ze dr tussen..
Nee hoor.. Levertijd .. je bent precies op tijd om te bestellen.
Maarre knap klote dit. Was die bus nog gestopt ,of had hij het hazenpad gekozen?
Was een keer bij Blik op de Weg een stukje over afleidingen in het verkeer en op de achtergrond reed een gast het water in. Die liet zijn peuk vallen die hij had aangestoken
Wat een uitermate efficiente manier is om je peuk uit te krijgen.
Zo val je een paar jaar niet, en zo val je twee keer in een half jaar. Ik ben er weer met wat nieuwe littekens vanaf gekomen en ik kan het weer navertellen.
Gisteren op de A4, zag ik 200 meter verderop de gevarenlichten van een autootje aangaan. Kan gebeuren, ik schuif naar de linkerbaan om hem alle ruimte te geven, en tegen de tijd dat ik er voorbij komt rijdt meneer rond de 60km per uur op de linkerbaan. Kijk ik naar binnen, zit die idioot met het vlammetje van zijn aansteker voor z'n neus een sigaret op te steken
Om even mieren te neuken. Zou het liever effectieve manier dan een efficiente manier noemen.
Trouwens, geile beesten toch, die mieren! Maar houd wel in de gaten dat in de Nederlandse wet bestialiteit strafbaar is omdat het per definitie gelijk is gesteld met dierenmishandeling. Terwijl alle mieren die ik ooit heb geneukt stuk voor stuk zeiden dat ik een goede minnaar was. Maar onze wetgever weet beter. (Uiteraard blijft het recht om mieren te neuken wel voorbehouden aan de heren wetgevers.)